dinsdag 8 maart 2011

Zon, zee en strand



Gaan jullie mee voor een strandwandeling?


Natuurlijk mag Mickey ook mee!


Even genieten van de mooie Hollandse wolkenluchten...


...en de witte koppen op de golven....


 Het was nog wel koud zondag maar een strandwandeling is altijd heerlijk!



Een trouwe volger van z'n baas, zeker op onbekend terrein!




Blauw, blauwer, blauwst....


Een schaduw op het strand van de fotografe:)



Samen de trap weer op...


...langs het juttersmuseum....


 ...met mooie vondsten van het strand.




Ook in de duinen begint de lente!


(afgelopen zondag waren we in Kijkduin)



39 opmerkingen:

  1. KIJK!!! die zou dus zomaar al in het smoelenboek kunnen he ;).....leef je uit!!!

    Ik hartje zee.....*zucht*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het kriebelde vandaag en ik was bijna samen met Guusje in de auto gestapt om even te genieten aan zee ... toch jammer dat ik daarvoor meer dan een uur in de auto moet zitten ... van het weekend dan maar?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ja zeg...
    Kom bijna wekelijks op het strand van Kijkduin en weet niet een svan het betsaan af van de Jutterskeet van Ome Jan!!!
    Val ik toch mooi door de mand, zou je zeggen.
    Heb net op de site gekeken waar het zit.
    Ik loop altijd vanaf Atlanta Hotel richting HvH, dus klopt wel dat ik de jutterskeet nog nooit gezien heb. Volgende week loop ik de andere kant op!
    Die beentjes van het kleine mannetje redden niet een groot stuk over het strand en weer terug vandaar.
    Ik ben net bezig met m´n eigen strandfoto´s van vandaag te plaatsen toen ik jou logje zag.

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je was gewoon om de hoek .... voortaan ff langs komen he.... Weet je wat erg is ik kom er haast nooit in de winter. Mij te koud nog. Maar super foto's dus, echt zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige foto's; ik heb genoten van de strandwandeling ;-)

    Fijne avond,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh....heeerlijk!! Ik kom er zo graag maar woon er zo ver vandaan :(

    Gelukkig dus dat ik met jou mee mocht lopen, je hebt mij laten meegenieten van échte strandfoto's!

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer dat we er eerst zo lang voor in de auto moeten zitten. Maar eerdaags gaan we op een zondag ook weer een keer wandelen.
    Je hebt prachtige foto's gemaakt.

    Lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het was een heerlijke wandeling, net wat ik nodig had na een drukke, maar leuke, werkdag. Wat gezellig je hond als trouwe volger achter je aan...die van ons was allang verdwenen.

    Groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank je wel voor deze heerlijke strandwandeling .
    MIJN strand is het strand van Haamstede !
    Mijn ouders woonden er , zijn helaas overleden .
    Maar mijn zusje woont er nog met haar gezin gelukkig . Mijn andere zusje woont in Noordgouwe bij Schuddebeurs en Zierikzee . Heerlijk daar . groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echte strandfoto's...heerlijk, en het zal best koud geweest zijn, maar dik aangekleed met de zon erbij is het toch echt wel een feest!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O wat lekker, wandelen met de hond langs zee. Dit lijkt voor mij wel een reisbrochure, zie de zee veel te weinig, maar het is niet even vanuit Gld.
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk he dat strand.
    Wij gaan ook meestal naar Kijkduin.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh wat was het een lekkere dag vandaag hé, heb ook zo genoten van het weer. En wat een mooie plaatjes heb je geschoten heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super zeg...niets heerlijker als de frisse zeelucht diep in te ademen........even helemaal schoon en fris.....
    Mooie beelden.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk dat strand en die blauwe luchten!
    Ik hoop dat het morgen weer zulk mooi weer is, maar ben bang van niet..
    Bedankt voor de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heerlijk een strandwandeling op zo'n zonnige dag, je heb er prachtige foto's van gemaakt en die luchten, wat zijn die soms prachtig hè.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk zo'n strandwandeling. Wonen jullie dicht bij het strand? Lekker even uitwaaien!

    Lieve groet en een knuffel voor Mickey!
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heerlijk zo'n dagje strand!
    Kom je weer helemaal opgeladen van thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oh meid heerlijk aan het strand lekker uitwaaien, zo mooi als je foto's zijn geworden.

    fijne avond,
    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat heerlijk het strand!! ik hou daar zo van, maar kom er veel te weinig helaas.. voor ons toch zo'n 2 uurtjes rijden..
    fijn dat ik even met je mocht meegenieten:)

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Aah, Kijkduin, bij iedere foto zocht ik naar herkenning, hihi. Mooi dat zand met die blauwe lucht. Lekker uitwaaien! Zou haast ieder weekend wel kunnen he?
    Een fijne avond nog, lieve Jolanda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heerlijk dat je me even mee neemt om uit te waaien aan de zee...ik hou ervan en ook van je prachtige foto`s die je geschoten hebt:-)

    Liefs Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig zo'n wandeling langs het strand! Zeker met zo'n weer!
    Fijne avond!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heerlijk Jolanda...heb even mee genoten...bedankt !!!...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het was inderdaad heerlijk zondag. Heb er ook ontzettend van genoten. Mooie strandfotoos heb je gemaakt. Kan me voorstellen dat je een heerlijke wandeling hebt gemaakt. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie foto's hoor, het is alleen jammer dat wij zo ontzettend ver van het strand af wonen, want anders dan was ik wel een veel geziende gast(e).
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Jolanda,
    Wat een geweldige post. Super mooi gefotografeerd hoor!
    Je weet het gevoel wel weer over te brengen.
    lieve groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh, heerlijk! En echt hele mooie foto's. Ik zit binnen met een klein griepje en dan mis ik het strand vreselijk! Het is zo heerlijk om al je muizenissen weg te laten waaien! En Mickey ziet er ook heel leuk uit zo op het strand. Mijn Juultje is ook zo'n plakker! Toen ze klein was droeg ze een kattenbelletje anders ging ik iedere keer bijna op haar staan, oeps. Gelukkig ging het altijd goed! Nu snel beter worden en naar het strand!
    groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een heerlijke foto's Jolanda, de zee is altijd super om naar toe te gaan! Fijne week gewenst, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie foto's en wat een prachtig strand. Heerlijk zo'n strandwandeling op een heldere, zonnige dag, al is het dan koud.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heerlijk....fff uitwaaien met jou samen op het strand....ik ademde diep in en uit....deed m'n longen goed....
    heb het idee dat het beter werkt dan dat pufding ventolin wat ik van arts kreeg voorgeschreven....

    Ik kom graag op het strand.....zolang ik er maar niet hoef gaan te liggen!!!

    Je hebt er weer geweldige foto's van gemaakt.
    Bedankt voor het delen.
    Liefs,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Aan zee is het altijd genieten, nog wel een dikke jas aan he?

    BeantwoordenVerwijderen
  33. oo wat heerlijk..ik hou zo van het strand..daar kom ik altijd als een ander mens vandaag..heerlijk
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Bedankt voor deze mooie strandwandeling! Kon de zee bijna ruiken en wind voelen...

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Mooie wandeling is dat geweest aan je prachtige foto's te zien!
    Groetjes Jacqie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtige foto`s hoor!!!En dat juttersmuseum, wat zou ik daar graag een keer rond kijken...
    Groetjes marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik ruik de zilte lucht en hoor de golven donderen....hè...ben weer lekker uitgewaaid.
    Waar gaan we de volgende keer naar toe????
    Zonnige groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een heerlijke dag om een wandeling op het strand te maken.
    Lekker uitwaaien en frisse lucht opsnuiven.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...