vrijdag 8 april 2011

wat in t vat zit.....


Deze had ik nog tegoed!
Een paar weken geleden heb ik een verrassingsgive away bij Inge gewonnen maar door haar geklus enzo was het er niet van gekomen om iets te sturen, want ze wilde iets persoonlijks maken.
Dat is goed gelukt, wat een leuke verrassing op de deurmat, hij heeft een mooi plaatsje gekregen



&
ik had ook nog een verjaardagscadeau tegoed.van een vriendin.....een workshop.
Ik mocht kiezen wat ik wilde gaan doen en dat werd natuurlijk een groenworkshop.



Met dit als resultaat!


Op een plank, eerst licht geverfd en van dopjes voorzien, zijn we het geheel op gaan bouwen....


De bakjes met oasis vol gaan steken met hedera-blad.
Daarna vullen met bloemen in wit,
fresia's,
anemonen
en witte druifjes....


de stronken er tussen en erop... 


mos om de gaatjes te vullen....



en natuurlijk wat eitjes....



een vogelhuisje en vogeltje maken het helemaal af!


Zo staat het op de salontafel...
iedere dag gaat het er anders uitzien, de bloemen zullen langzaam gaan bloeien....


En als ze uitgebloeid zijn doe ik er gewoon nieuwe in!

Het was super om het te maken en we hebben afgesproken dat we dit weer eens vaker gaan doen.
En het is altijd zo leuk om nog lang na te genieten van je eigen werkstuk, ik vind 'm heel mooi geworden...

Fijn weekend en geniet van de zon!

Voor de liefhebbers:
We hebben de workshop gedaan bij Ineke in Schiedam, ze geeft verschillende workshops op een hele gezellige wijze. En voorzien van een lekker hapje en drankje.
We begonnen met koffie/thee met boterkoek en later op de avond was er een advocaatje met slagroom!





35 opmerkingen:

  1. Ooohhh WAUW!! Ik ben er weg van...waar geven ze van die leuke workshops??
    Veel plezier ermee en een fijn weekend.

    Gr. Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk Jolanda supermooi gemaakt !! mijn complimenten !!...heb een geweldig goed weekend.....liefs Ria......xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een leuke verrassings give away! en je workshop ziet er prachtig uit!

    fijn weekend
    Groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woh Jolanda, wat is dit mooi!
    Je hebt er ook wel weer super mooie foto's van gemaakt. Bij bloemistehart gaat nu echt sneller kloppen.
    Geniet maar lekker van dit mooie werkstuk.
    en van het komende weekend.
    In Haarlem schijnt de zon nu volop.
    Hoop dat het bij jullie ook lekker weer is.

    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh dat lijkt me nu ook nog eens zo leuk om te doen....een leuke workshop met groen....
    Het resultaat is echt prachtig geworden zeg, hier kun je idd echt weken van genieten.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOo wat een gaaf bloemstuk zeg het ziet er echt toppie uit. Heel mooi gedaan geniet ervan fijn weekend met veel zonnestralen.

    groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is zeker een mooi bloekstuk wat je gemaakt hebt. En je kan er zo lekker lang plezier van hebben. Fijn weekend. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterend Jolanda!! en wat leuk om zoiets te maken, daar kun je vast lekker lang van genieten:)

    fijn en zonnig weekend,
    lieve groetjes, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jolanda,
    ooh geweldig mooi zeg,hier kun je inderdaad nog heel lang van genieten.
    Fijn weekend,liefs Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ziet dit er super uit zeg...echt helemaal geweldig! Ik heb een aantal jaren terug ook veel workshops gedaan, maar op een gegeven moment had ik zoveel - lang houdbare - werkstukken in huis en tuin dat we er mee gestopt zijn!

    Ik wens je een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ontzettend leuk dat je een workshop hebt gekregen. Het ziet er prachtig uit!

    fijn weekend!

    Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke dat & teken. En zo'n kado is het wachten waard lijkt me. Leuk omdat samen te doen zo'n workshop. Je stuk als ik het zo mag noemen is erg mooi geworden.
    Zonnig weekend, groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke give away; mooi gemaakt door Inge! Wat een prachtig bloemstuk heb je gemaakt; en ook nog een gezellig uitje.

    Fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je een mooi werkstuk gemaakt! En een advocaatje.....kreeg ik vroeger (als kind) bij mijn oma.....
    Ik las in je vorige bericht dat je bijna op reis gaat; heerlijk vooruitzicht!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat LEUK die zelfgemaakte Give Away !!
    En je werkstuk is echt FANTASTISCH
    Daar heb je lang plezier van en als ze uitgebloeid zijn:
    even wat anders ertussen en klaar = kees ;-)
    FIJN WEEKEND
    Lieve groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De giveaway is geweldig! En dan het stuk wat je gemaakt hebt...wat een plaatje!!!
    Heerlijk een advocaatje met slagroom.Mmmm zou er nu ook wel een lusten.
    Fijn weekend,
    groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij ziet er geweldig uit!! Ik zou hem zo op mijn tafel zetten. geniet ervan.
    Groeten en fijn weekeinde,
    Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi gedaan dat je er maar lang van mag genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig (pronk)stuk heb je gemaakt & wat is die give-away van Inge leuk hè:-) Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die give away is leuk....
    En je workshop is goed gelukt en heb je lang plezier van.

    fijn weekend, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. win win situatie!!! EN een leuke workshop EN nog een prachtig stuk om nog een hele tijd naar te kunnen kijken!!!


    Lekker weekend!!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schitterend werkstuk.
    Een echte blikvanger.
    Hier mag je echt trots op zijn.

    Fijn week-end.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat ziet er echt geweldig uit.

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. oooohhh dat meen je, ik woon in een flat daarnaast, waarschijnlij heb je voor mijn deur geparkeerd!!!

    en tot mijn schande moet ik zeggen dat ik daar nog nooit geweest ben voor een workshop!
    Maar als ik dit moois zie ga ik snel eens kijken wanneer er weer 1 is!!
    supermooi!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh meid, wat enorm mooi, je bloemstuk!!
    Fijn van genieten, net als van je mooie give/away!
    Fijn weekend, groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk z'n workshop ceadeau. Het resultaat is prachtig veel plezier ermee.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Jolanda,

    Wat een mooi bloemstuk is het geworden!

    Geniet van je weekend!

    Lieve groet, Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gaaf je gewonnen give-away,maar je workshop,die vind ik helemaal te gek,wat heb je dat gaaf gemaakt,prachtig om in huis te hebben sraan,echt genieten,fijne avond en zondag gewenst,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik ga twee keer per jaar met een buurvrouw naar een paas / kerstworkshop, altijd erg leuk om te doen. Zelf ben ik niet zo creatief, er staat dan ook altijd een voorbeeld op tafel en dat maak ik dan na. Ik verras mijzelf iedere keer weer. Binnenkort heb ik weer dee Paasworkshop. Jouw stuk is trouwens ook erg mooi geworden.


    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat leuk zo'n workshop! Prachtig stuk heb je gemaakt! Daar geniet je natuurlijk extra van, van zo'n eigen creatie.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Jolanda,

    Wat een prachtig bloemstuk heb je gemaakt!!
    Lekker van genieten.
    Ik ben blij dat ik je blij heb kunnen maken met mn Give Away.

    Fijn weekend!
    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Jolanda,

    Wat leuk dat je even op mijn blog bent komen kijken!
    Wat is dit groene stuk ontzettend leuk geworden, helemaal in de lentesferen!

    Fijn weekend nog (dat wat er nog van over is :-)

    groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wat leuk! vooral dat vogelhuisje! groetjes Franca

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...