zaterdag 28 mei 2011

Blauw en oud....


...of wel "something old, something blue"
was de vraag van Renny van http://bizzyathome.blogspot.com/....

Ik vind het heel leuk om aan dit soort posten mee te doen en er zit ook nog een leuke give away aan verbonden!

Maar ik heb weing of geen brocante
...of toch wel.


Dit schattige trommeltje vond ik vorig jaar voor een heel klein prijsje in een van de tuinen die meedeed aan het Verborgen Tuinen weekend.

Tijdens het Verborgen Tuinen weekend zijn veel Rotterdamse tuinen geopend voor een bezoekje.
Met een routekaartje kun je zelf bepalen wat je wilt zien en waar je een bezoekje brengt.
Heerlijk om te doen op de fiets en zeker een aanrader voor het weekend van 18 en 19 juni.
Vorig jaar (begin) juni heb ik er een aantal posten aan gewijd, klik-klik.



Maar even terugkomend op dit mooie trommetje...
is het niet schattig?
En de blauwe kleur vind ik zo mooi.



Het zijn wat plaatjes uit de oude doos (of trommeltje) maar daarom niet minder mooi!


35 opmerkingen:

  1. Schattig trommeltje, Jolanda.
    Je bloemetje erbij zijn ook leuk, is dat kamille?
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een heel lief mooi trommeltje.
    Een leuke blauwe bijdrage.

    Nog een fijne zondag
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige combi dat blauwe en die schattige bloemetjes...ik noem ze al jaren kamille maar zo heten ze helemaal niet hihi

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn oog valt op het boeketje, lief met frisse kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad wat een schattig en sierlijk trommeltje met een prachtige kleur blauw!

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig blikje. Je bloemetjes daarachter vind ik ook erg leuk. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi blikje! Zo'n zachtblauwe kleur en zo sierlijk. Mooi plaatje zo met de kamillebloemetjes in vaas.
    Leuk dat je meedoet!
    Lieve groet Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie tint blauw heeft je trommeltje en die bos bloemen vind ik er ook zo leuk bij staan , echt zo'n heerlijk nonchalant veldboeket ....

    Fijne zondag verder, hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hoeft dan niet zo heel veel oud blauw te hebben, maar wat je hebt is prachtig!
    Fris lente boeket op de achtergrond en klaar. Heel mooi. Prettige zondag nog. Groeten Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi lief blauw trommeltje zeg, gezellig met die kaarsjes erbij.

    fijne dag
    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zeker een super lief trommeltje!
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je er een gezellig hoekje van gemaakt met het mooie trommeltje en het veldboeketje! De verhalen achter de oude, blauwe spullen vind ik ook zo leuk om overal te lezen.

    Fijne dag,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Jolanda,
    wat een mooi blauw trommeltje,echt een hele mooie vondst.
    Fijne zondag,liefs Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi trommeltje en een mooie bijdrage aan de challenge van Renny!

    Ik wens je een hele fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw dat trommeltje is zekers prachtig,het boeketje ook zo lief,gave foto`s heb je er van gemaakt,fijne zondag,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi !!..........fijne dag liefs Ria...xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is echt een heel mooi trommeltje en die kleur blauw geweldig. Gezellige foto's heb je kamille in het vaasje staan? Leuk, fijne zondag groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een moi blik! Ik kan me voorstellen dat je daarvoor gevallen bent. Dat weekend met de open tuinen klinkt geweldig! (heerlijk bij iemend gluren..)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit is inderdaad een prachtig oud blauw trommeltje...helemaal goed voor de post van Rennie.

    Ik wordt altijd heel erg blij, als ik dit soort schatten vind (al ga ik niet zo vaak naar een rommelmarkt/kringloop etc.)

    Liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Echt een blauw hoekje zo :-)
    Mooi!
    wens je een fijne dag groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat léuk dat trommeltje in die mooie blauwe kleur !!!
    En dat lieve boeketje is helemaal mijn smaak :-)
    FIJNE DAG
    Lieve groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb ook zo'n blikje, maar dat een hoog model.

    Lijkt een beetje op Wedswood...
    Gr Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zacht blauw is zo mooi en zo heerlijk fris in de zomer,samen met wit doet het mij altijd aan Griekenland denken.

    groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi trommeltje. Gezellig met een veldboeket erbij.
    Fijne zondag Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooi plaatje...en mooi blauw, is niet lelijk...en dit is heeeel mooi.
    Fijne zondag nog,
    Happy groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtig trommeltje Jolanda, soms heb je toch meer dan je denkt hihi en dat is ook het leuke van zo'n Challenge, omdat je in huis op zoek gaat en dan soms van die verborgen schatten tegenkomt waarvan je bijna bent vergeten dat je die nog had.
    Fijne zondag en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Kijk dit is nou een prachtig trommeltje, heel ander dan dat rode blikje wat ik hier heb liggen, mooi zeg! Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel mooi je trommeltje! mooie plaatjes!

    Fijne week!
    Lieve groet Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooi trommeltje,leuke post.
    Altijd tof om weer wat van jouw te vernemen.

    liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ooit had ik zo'n trommeltje en nu ik deze van jou zie vind ik het weer heel dom dat ik het heb weggedaan. Het is beeldig.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Deze post is al aardig bekeken lijkt me, aan de reacties te zien ;-))
    Om eens op jou reactie op mijn reactie terug te komen: het is inderdaad zo dat een post al heel veel bezocht kan zijn en er toch geen reacties komen. Zo zie ik dat de meest bekeken post van mij er één is van heel in het begin dat ik begon bloggen en daar nog altijd maar één reactie op is. 'Laat dan toch eens een reactie achter!' wou ik dan vaak roepen. Inmiddels ben ik heel blij met alle reacties die ik krijg en blog ik verder over wat op mijn pad komt.
    Ik ben heel blij dat je er ons attent op maakte dat we misschien die ene post van jou over het hoofd zagen. Heerlijk meegenieten van jouw Istanbulreis!
    Jouw posts zijn altijd heerlijk om te bekijken én te lezen! Deze post is echt weer magnifiek. Prachtig blik en mooi met de bos veldbloemen ernaast.
    In de 'bloemen en planten' van deze maand stond een artikel over deze Rotterdamse tuinen. Lijkt me heerlijk. Jammer dat Rotterdam niet wat dichterbij is. Ik ga zo meteen eens naar je vroegere posts erover kijken. Leuk dat je de linkjes voorzag.
    Groetjes en fijne week,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ook ik zou op slag verliefd zijn als ik dit trommeltje tegenkwam, supermooi! Fijne week, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...