zaterdag 21 mei 2011

gelukkig

Gelukkig is de wereld niet vergaan vandaag zei m'n dochter vanmiddag...
"ik heb nog niets bereikt in m'n leven, nog niet eens m'n diploma gehaald. Dan had ik voor niks zo druk zitten leren...."
Ze zit nu nl in haar examenperiode voor het VWO. 
Er wordt hier dus al weken hard geleerd, vandaag weer eens lekker in t zonnetje, wij zijn er voor de mentale ondersteuning:)
Maandag staat geschiedenis op het programma met oa de Vietnamoorlog. 
Nog even doorzetten Eva, donderdag is je laatste dag!
Om met m'n zoon te spreken: het komt allemaal goed...


 Vanmiddag genoten van de tuin en heerlijk niks gedaan.
Een geluksmomentje.
Aan het eind van de middag zijn we naar Kijkduin gereden met vrienden en hebben we na een strandwandeling, heerlijk gegeten in beachclub Titus (klik).


uit de oude doos, ik had geen camera meegenomen
2 jaar geleden vierden we de 50e verjaardag van m'n man daar...
het is een heerlijk plekje aan het strand en je kunt er lekker eten.
En het was supergezellig.
Het strand is voor ons een plek om gelukkig te zijn!



Net hebben we nog even het Sinterklaasjurnaal terug gekeken, hebben jullie het gezien?
Eva riep vanmiddag: ik maak een 'Sinterklaaswissel' mee!
Toch wel bijzonder....en vast weer even wennen straks in december...
maar gelukkig komt hij wel weer!

Fijne en gelukkige zondag allemaal!

26 opmerkingen:

  1. Gelukkig zijn we er nog.
    En het was wel erg lekker weer om in kijkduin te wandelen.
    Ik heb het journaal niet gezien, maar besef me wel dat het voor mij toch wel de tweede wissel is. Wat ik me kan herinneren tenminste.

    Fijne zondag, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige tuin heb je Jolanda. Onze tuin is inderdaad ook een schaduwtuin.
    Veel succes voor de kids in de examens; hier is het bijna ook weer zover.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Begrijp niets van die 'Sinterklaaswissel'....
    Sinterklaas? Nu?
    December is toch nog veraf?????
    Zal wel iets Nederlands zijn...
    mijn nieuwsgierigheid is in elk geval gewekt...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wens je dochter veel succes!! Om met de woorden van je zoon te spreken: het komt vast allemaal goed :-)!

    Een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie tuin heb je.
    Zag het ook op teevee met het nieuws,over de Sint.
    Bram van der Vlugt stopt met sinterklaas zijn
    en een ander neemt het over...de teevee-sinterklaas dus.
    Ik ben benieuwd of die het net zo goed gaat doen.

    Leuke plek,daar in Kijkduin.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geen Sinterklaarjournaal gezien.. Nieuwe Sint?

    Wat een heerlijke plaatjes! Het strand geeft echt een gevoel van vrijheid (geluk!). Heel mooi!

    Groetjes en een fijne zondag! Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach die dochter van jou, gelukkig maar dat ze nu van alles mag meemaken, zelfs weer Sint in december. Je tuin is lekker vol, volgens mij hebben we wel een beetje dezelfde voorkeur voor planten. Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Jolanda,
    Fijn dat je ons hier ook wat het nieuws betreft op de hoogte houdt. We léven inderdaad nog en een sinterklaas(in)wissel: niks gehoord of gezien hihi

    Móói geluksmomentje en wens je dochter succes
    natuurlijk ook voor jullie; meestal hebben ouders nog meer last van examenstress dan hun kind ;-)
    FIJNE ZONDAG
    Regent het bij jullie ook zo hard ?!
    Lieve groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Succes voor je dochter!! mooi je tuin!

    Fijne zondag
    Lieve groet Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De wereld is niet vergaan, kan ik vandaag weer lekker eventjes naar het strand...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. NEE.....een Sint-wissel !
    Allereerst hou ik niet zo van veranderingen ...
    en ik vond Bram toch echt de enige echte ....
    Ik denk dat ik erg moet wennen .
    Grappig om dat nu al aan te kondigen .
    Spannend voor je dochter . Weet zij al wat zij gaat doen hierna , was het in Leiden ?
    Spannende dagen hoor . Ik hoop dat je de vlaggestok kan uithangen met een tas ! Dat is toch wel een moment voor alle moeders !
    Ik ben nog steeds aan het wachten ......
    Zondag is toch een mooie dag om geboren te worden !
    De kleine kastjes op de plank in mijn keuken komen van de WOONSTORE .
    Ik ben blij te lezen dat het weer zo goed met je gaat . Fijne week !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. nee gelukkig zijn we er allemaal nog....
    spannend zo een examen periode..heel veel succes!!
    en het strand..ik hou er ook zo van..helaas woon ik een eindje uit de buurt maar als ik de kans krijg dan...
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Veel succes voor je dochter (en voor jou...)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo dat wordt zeker spannend allemaal, wij zijn volgend jaar aan de beurt. Heel veel succes voor je dochter en jullie, want meestal hebben de mensen erom heen heel wat te verduren. Mooie foto's heb je weer met ons gedeeld.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. OOh wat een spannende tijd voor jullie ik zie mezelf vorig jaar nog zo zitten met mijn dochter in de tuin.brrr wat een spanning vooral het wachten op de uitslag.
    Meiden succes daar allemaal hoor en net als mijn jongste altijd zeg komt allemaal goed !! hiihihi zou het met de leeftijd te maken hebben??
    Fijne dag nog vandaag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zet m op Eva, nog even doorzetten en dan zit het er voor even op!!!

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb het niet gezien...nieuwe sint?

    Maar wel weer heerlijke plaatjes!

    Liefs en een fijne zondag,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie plaatjes van tuin en strand!

    Wens je dochter succes!

    Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oo nog even en ze kan nog zoveel bereiken en doen...heerlijk dat "er even tussen uit aan het strand" giga jaloers dat jullie er zo kortbij wonen...de Sinterklaas wissel inderdaad gezien, ben benieuwd hoe de opvolger gaat doen...succes nog aan je dochter! groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nog heel even Evan en dan zijn er de examenfeesten :-), succes! Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wens je dochter veel succes. Blijft toch spannend z'n examenperiode.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Succes voor je dochter,gaat vast en zeker goed komen en je tuin ziet er schitterend uit,heerlijk uitwaaien op het strand en dat er voor je gekookt werd is helemaal super haha,fijne week,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel veel succes voor je dochter. Het lijkt me zo spannend wanneer je kind examen moet doen. Wij zijn volgend jaar aan de beurt!

    Mooie genietmomentjes!

    Lieve groet
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een sinterklaaswissel? Ik was even weg en heb iets gemist geloof ik...
    Succes voor de examenleerling!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Succes voor je dochter, een spannende week Jolanda.
    Ik heb genoten van je mooie tuin- en strandfoto's.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  26. succes voor je dochter, vast spannend.
    Heerlijk zo'n middagje strand!

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...