zondag 29 mei 2011

ik wil jullie nog even meenemen naar....



Een paar weken geleden was ik er voor de Open Tuinendagen. 
Het is er prachtig, wandelen jullie mee?




















Dit is maar een kleine selectie van de foto's die ik heb gemaakt, maar geeft denk ik wel weer hoe heerlijk het is om er te wandelen.

Het ontstaan van Trompenburg Tuinen & Arboretum dateert uit 1820. Door samenvoeging van een voormalige Kralingse buitenplaats, diverse percelen weiland en een aantal aangrenzende tuinen is de tuin uitgegroeid tot de huidige oppervlakte van 8 hectare.
Trompenburg is ook onderdeel van de Verborgen Tuinenroute , en een verkooppunt van de routes en kaartjes.
Wat een lieve en gezellige reacties weer op m'n vorige post 'Oud en blauw' . Altijd weer fijn om te lezen dat jullie hier graag langs komen:)

Na een drukke werkweek, met als afsluiting een feestavond met spelletjes en activiteiten voor de kinderen en ouders op onze school heb ik genoten van een rustig weekend. 
Lekker schoongemaakt (vind ik helemaal niet erg, nee echt niet) gisteren en vandaag naar de sportschool en daarna met de hond naar het Kralingse Bos.
En een korte werkweek voor de boeg met mooi weer!
Dus een fijne week allemaal
 
 

21 opmerkingen:

  1. Heerlijk om naar je foto's te kijken...van tuinen krijg ik nooit genoeg! De komende week wordt het prachtig weer dus dat wordt weer veel genieten buiten!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heerlijk sfeertje om een wandeling te maken. Fijn hoor een rustig weekend en dan een korte werkweek voor de boeg en heerlijk weer; geniet ervan!

    Groeten,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor....ziet er gezellig uit !!..geniet van een heerlijke ik hoop warme week !! liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige post!
    Natuurlijk ben ik even met je meegegaan. Ik heb enorm genoten van de natuur, mooie bloemen en planten, de stilte, het super gave hek, de schapen onder de boom, nou ik wil wel vaker met je mee hoor.
    Heb je nog meer van die mooie plekjes?

    Een fijne week Jolanda, en je weet het je bent altijd welkom in de winkel. Zou leuk zijn om je te begroeten bij mijn stand op de Olmenhorst.
    liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk om zo een rondje te lopen en die schildpadden ... leuk! Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor! Leuk trouwens, die diversiteit aan posten hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijke wandeling door die bloemrijke tuin.

    En dat oude verweerde hekwerkje sprak jou vast aan met die mooie Fleur de Lis.....

    Lieve groeten,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Héérlijk even zo'n wandeling op de late avond ;-)
    Lieve groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke *ikgenietzovanditzomergevoel* foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het lijkt wel vakantie! Wat een mooie plaatjes allemaal!
    Fijne week!
    Lieve groet
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend,hoor.
    Echt genieten.
    Heerlijke zonnige foto's,in een mooie omgeving.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende tuin ... en bij tuinmeubelen smelt ik helemaal weg! Liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig, maar wat ik ook geweldig vind is de indeling van je post. Hoe doe je dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lijkt me heerlijk om daar rond te wandelen Jolanda...genieten hoor.
    Fijne zonnige week,liefs Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ja zeker mooie plaatjes!!!!!! en een fijne wandeling!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat was een prachtige wandeling, ik heb genoten! Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw.. mooi die lila en paarse kleuren. Daar hou ik toch wel van.. En wat een heerlijk oud hekje! Daar wordt je toch op slag verliefd op? ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Jolanda,

    Wat een mooie foto's van het Arboretum. Ik kom er ook graag. Vaak ga ik er met de Verborgen Tuinen een kijkje nemen en gelijk een lekker stukje taart eten :-). Deze voorjaarsbeurs ziet er heel gezellig uit!

    Een goed nieuwe week!

    Lieve groet, Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wij komen er ook wel eens want we wonen er vlakbij. Ik vind het er zo mooi, vooral wanneer de Rhododendrons in bloei staan.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een heerlijke plek om een dagje door te brengen... Lekker genieten van al het moois om je heen en natuurlijk inspiratie opdoen~! Het zijn prachtige plaatjes geworden..
    Fijne dag, groetjes Sjoukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige tuin fotos...vandaag even wat donker buiten maar vanaf morgen is het weer genieten buiten..

    Ik wens je een fijne dag.
    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...