dinsdag 10 mei 2011

mijn wit....


Marianne van Songbird heeft meer dan 1000 volgers...
en dat viert ze met een white party!
En ze vroeg of ik mee wilde doen...

wit-witter-witst!


Natuurlijk Mickey, onze witte westie....



witte voorjaarsbloemen!!!


Witte zwanen verscholen achter het witte fluitekruid....



Witte wolken en witte koppen op de golven van de zee...



Wit van het dekbed, kaarsjes en tutu....



Wit in huis, brengt rust en sfeer....

Nogmaals gefeliciteerd Marianne en ga eens bij haar langs, ze heeft een superleuke blog!
En daar zijn nog veel meer witte feestjes te zien en kun je meedoen aan een supermooie give away.
Het was heel erg leuk om even door m'n foto's van de laatste tijd te bladeren en de mooiste witte plaatjes uit te zoeken, thanx!


Posted by Picasa

23 opmerkingen:

  1. Mooie foto's hoor, terwijl ik helemaal niet van de wit ben. Ik vind ze prachtig.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben gek op wit maar haar blog begrijp ik niet helemaal...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ennnnn als je die witte Westie nou in die Witte golven gooit, hoe lang blijft ie dan zo wit??:)

    Mooi wit....alles!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor je wit foto's. Ik ga meteen even naar haar blog.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is er dan veel wit, en zo mooi!!

    Groetjes,Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto's en lief van jou om haar zo te steunen, ga even bij haar kijken, groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, er is meer wit dan je denkt hé. Leuk hoor.
    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie witte bijdrage Jolanda, een mens heeft inderdaad meer wit in huis dan je zou denken. Maar ondanks al je foto's prachtig geworden zijn heeft Mickey voor mij de voorkeur, hoe kan het ook anders hé. De lieverd is zeker net weer bij de trimster geweest want anders had hij niet in het witte plaatje gepast, hihi. Wat heeft hij toch een enorm lief koppie.....

    Heerlijke week,
    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk idee erg mooi al dat wit, echt genieten je foto's.
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie post hoor....prachtig al dat wit...de eerste foto is het liefste !!...Mickey !!....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alsof Mickey in een stralend-wit-wasje is geweest; wat een boel mooi wit, leuk! Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik word steeds gekker op wit! Prachtige foto's! Ik ga gauw een kijkje op haar blog nemen. Wat een leuk idee van haar.

    Lieve groet
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie witte post , wit geeft altijd zo'n lekker licht sereen sfeertje.

    Ik ga ook eens even kijken op haar blog .....

    hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Opnieuw...had bij m'n vorige een kanjer van een tikfout...sorry.

    Ik begin gewoon nog een keer :
    Wat zijn je foto's prachtig van al dat wit.
    En tsjonge,1000 volgers bij Marianne.
    Dan heb ik nog heel wat te gaan...HiHiHi.
    Dus mensen... .

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk al dat wit, helemaal mijn ding. Je hebt er prachtige plaatjes van gemaakt. En inderdaad wit geeft rust. Ik ga eens een kijkje nemen op haar blog.
    Fijne dag, groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi foto's!!

    Fijne dag!
    Groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohhh prachtig , ik hou van WIT !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heel erg mooi hoor...ook al ben ik niet zo van t wit

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk idee de witte posten! Mooie foto's en ook leuk voor jezelf om weer eens door je foto-voorraad te bladeren ;)

    Fijne avond,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke post heb je gemaakt! Ik hou ook van wit...Ik las dat je deze zomer gaat fietsen langs de Loire, heerlijk zeg, het is een mooi gebied, met veel kastelen en leuke brocantemarkten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige witte post Jolanda, heerlijk om al die mooie plaatjes weer eens voorbij te zien komen.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige foto's en zo lief dat je meegespeeld hebt. Ik heb nu eindelijk eens een rustige ochtend om nog eens op mijn gemak bij iedereen langs te gaan en een berichtje achter te laten.

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...