zaterdag 7 mei 2011

Nederland is ook mooi!

Gisteren hebben we gefietst in de buurt van Nijmegen,
de Millingerwaard en de Ooijpolder.
Onze eerste tussenstop was de Millinger theetuin.
Wat een oase van rust, wat lastig te komen, alleen per fiets of te voet maar zeker de moeite waard!
De foto's zeg denk ik wel genoeg....










Wat moet het hier zomers mooi zijn, ik wil dat zeker nog eens doen.


Onderweg langs de Waal kwamen we wilde paarden en runderen tegen



Onze lunch was in Oortjeshekken, gezellig op het terras.


Een heerlijke dag!

Vandaag was ik in Arboretum Trompenburg bij de Voorjaars plantendagen.
Een prachtig park in Rotterdam met gezellige kraampjes met planten en tuinartikelen.
Morgen is het ook nog, dus ben je in de buurt van Rotterdam en wil je genieten van prachtige bloemen en planten en ben je nog op zoek naar planten voor de tuin: ga even langs.
Foto's volgen:)

Iedereen een hele gezellig moederdag, en natuurlijk ook m'n eigen moeder, deze zijn voor jou!



20 opmerkingen:

  1. De Millinger theetuin ziet er geweldig uit en je foto's die je er gemaakt hebt zijn ook zo mooi! Een adresje om te onthouden...

    Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nederland is inderdaad heel mooi, en die theetuin heb ik al eens iets over gelezen maar jou foto's
    zeggen zoals je zelf zegt genoeg heel mooi. En die tuin ga ik ook zeker een keer bezoeken.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nederland is PRACHTIG, je moet het alleen willen ontdekken en JIJ hebt er vandaag weer een hotspot bijgevonden! Wat mooiiiiiiiiiiiii!!!!!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jolanda, wat heb je mij weer laten genieten van je prachtige foto's. En je header! wat een binnenkomer...

    fijne avond!

    Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jolanda,
    Allereerst: wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt! Indrukwekkend mooie stad zo te zien, hele mooie foto's. Ik ben niet veel gewend..heb alleen Rome gezien en was daar zeer van onder de indruk, maar dit is ook heel erg mooi en de moeite waard. Leuke blogs heb je ervan gemaakt, bedankt voor het laten meegenieten!
    En de fietstocht ziet er ook heel aantrekkelijk uit, watis het toch heerlijk om uit te zijn he!
    En je hoeft dikwijls niet zo ver om te genieten...
    Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo te zien niet rolstoelvriendelijk hihi ;-)
    Zéker een geweldig plekje om nog eens naar terug te gaan.
    Nederland is inderdaad móói !!!
    FIJNE MOEDERDAG
    Lieve groetjes, ANita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een¨prachtige theetuin, dat is echt de moeite wordt om even naartoe gaan.
    Fijne zondag.

    groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ga ik onthouden, wat een mooie sfeer foto's heb je gemaakt, Jolanda.
    We zijn weer home sweet home, maandag fietsen en wandelen we weer voorbij ;o)
    Een heel gezellige moederdag!
    Liefs xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat moet echt genieten zijn geweest. Mooie foto's!

    En in de buurt van Rotterdam ben ik elke dag, maar morgen heb ik er helaas geen gelegenheid voor. Jammer, want het lijkt me wel een aantrekkelijk uitje.

    Mooie zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige foto's. Wij wonen niet ver er vandaan maar ik ben er nog nooit geweest moet ik bekennen. Toch maar eens doen.
    Jij ook fijne moederdag.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Op de fiets ontdek je zoveel moois en je hebt het weer prachtig op de foto gezet. Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zoals jij de foto's laat zien is het inderdáád mooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja nederland is mooi !!............prachtige foto's !! geniet van een heerlijke moederdag !! liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nederland is schitterend.
    Zeker weten.
    En jij laat dat heel mooi zien.
    Dankjewel.
    Fijne moederdag.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die millinger theetuin staat nu helemaal op mijn 'to do lijstje'!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat mooi daar zeg..ik heb er ook al iets over gelezen..wat heerlijk ook om er zo een mooie dag van te maken..
    prachtige fotos heb je gemaakt
    fijne dag
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie foto's van de theetuin. Ik ben daar jaren geleden al eens geweest en vond het er ook prachtig, alleen toen wij er waren (hartje zomer) was het nogal druk. En dat op die smalle tuinpaadjes...
    Ik vond alle zitjes daar zo gezellig.
    En de wandeling er naartoe door de uiterwaarden is geweldig. (maar niet rolstoelvriendelijk idd)

    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt helemaal gelijk....Nederland is prachtig. Er zijn nog zoveel plekken waar ik niet geweest ben. Die van jou is er ook 1 en zeker 1 om te onthouden! Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nederland is inderdaad erg mooi en heeft prachtige plekjes om te kunnen genieten!

    Groeten,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Inderdaad Nederland is mooi, ook wij waren in Oortjeshekken ooit, hebben er toen gelogeerd. Echt gezellig hoor.
    Dit weekend waren we in Zeeland, ja hoor wij vertoeven graag bij onze noorderburen.

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...