woensdag 25 mei 2011

Turkse bloemen op woensdag



Zoals jullie hebben gelezen en gezien waren we een paar weken geleden in Istanbul.
Net als Veronique van Een sneller kloppend hart die dit item 'Bloemen op woensdag' in het leven heeft geroepen!



Dus vandaar deze mooie onderzetters met bloemmotieven die ik kocht in de Grote Bazaar.
Herken je ze Veronique? Vast wel....
Het kaarsje komt gewoon van de AH, maar heeft exact dezelfde kleuren.

Ik heb 3 posten over Istanbul gemaakt, de eerst 2 zijn veel gelezen en bekeken maar nummer 3 is denk ik door velen van jullie gemist (of bewust overgeslagen :(  ...) en staat ok niet in het lijstje hier links naast met de meest gelezen blogberichten.
Dus als je het nog leuk vindt om 'een laatste wandeling door Istanbul' te maken, klik dan even HIER....



Met een 'echte' bloemengroet uit Istanbul, wens ik jullie nog een hele fijne week,



Posted by Picasa

17 opmerkingen:

  1. Leuke Originele bloemen voor bloemetje op woensdag.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht van een bloemenpost is dit.
    Je header vind ik ook zo leuk en kleurrijk.
    Met deze leuke onderzettertjes kan je nog lang nagenieten van jullie reis naar Istanbul en je wordt er op slag vrolijk van, zo kleurrijk.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie woensdagbloemen!

    Groeten,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige onderzetters, zo'n mooie kleuren heel fleurig!

    Lieve groet Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een kleurrijke foto's van een fleurig Istanbul, ik hoop deze stad ook een keer te mogen bezoeken!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om even mee te wandelen, wat een keuze in bloemen daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is wel een héle bijzondere bloemenpost.
    Prachtige kleurrijke onderzetters als een mooie herinnering en een even zo móóie reis.
    Ik weet zeker dat jij nog lang zal NAGENIETEN ;-)
    Lieve groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel bijzondere bloemen, erg mooi!!
    ik hoop volgende week mee te doen met surinaamse bloemen:)
    en ik vind je onderzetters ook heel erg leuk! lekker van nagenieten!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende bloemenpost, Jolanda
    heerlijk zomers. Ik heb ook even naar je laatste post gekeken over Istanbul en die had ik inderdaad gemist.
    Prachtige foto's van het paleis, je hebt mij geinspireerd om toch dat land eens te gaan bezoeken!!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De bloemengeur komt je bijna tegemoet, zoveel bloemen in je item. Leuk!!

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een fleurige bloemen, ook al zijn ze dan niet echt. Ik had gisteren ook nepbloemen bij de post bloemetje op woensdag. Misschien dat je minder reacties had omdat blogger niet goed werkt en er geen reacties geplaatst kunnen worden door velen van ons?? Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kleurrijke onderzetters, mooi hoe het kaarsje erbij past!

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk,zeg.
    Je bloemenpost.
    Wat zijn dat leuke onderzetters.
    En met de bloemen in Istanbul,is ook niets mis mee...schitterend.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Jolanda,
    Wat een prachtige "bloemen"post zeg. Mooie onderzetters hoor. Ik ben gelijk je posten over Istanbul gaan bezoeken, en heb genoten van de foto's en je verhaal erbij. Wat een kleurrijke stad zeg. En dan die harem.....niet graag dat ik daarin zou wonen met al die andere jaloerse vrouwen ;-)
    Ook die bazar lijkt me geweldig!
    Wat zal jij genoten hebben zeg!
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi en wat een prachtige kleuren, ik heb ook een heel mooi turks bord. Ben toen ook gevallen voor de kleuren en nu zie ik het bij jou wwer prachtig. Heel fijn weekend groetjes

    Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie onderzetters met al dat blauw!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk, in plaats van een echt bloemetje deze borden! ik heb ook meteen al je andere posts bekeken, ik liep een klein beetje achter...
    Het ziet er allemaal heel gaaf uit, zeker istanbul!!!

    Fijn weekend, Susan.

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...