zaterdag 25 juni 2011

Bij haar is het zomer!

Wat een ongezellig weer vandaag...m'n man is in de tuin aan het graven naar een lek riool...
en ik zit achter de computer en ben heerlijk aan het bloggen .
Nee niet hier maar bij m'n nieuwe project!
Samen met Lia van House of Seasons heb ik een blog gemaakt woor haar lifestylewinkel in Kralingen Rotterdam.
Ik ben verliefd op deze winkel en alle leuke spullen die ze verkopen van oud brocante tot allerlei nieuwe merken, servies, woonaccesoires, kleding en assecoires,....
Dus ik was zeer vereerd toen Lia me vroeg of ik wilde helpen met een blog.



Nieuwsgierig geworden?
Ga dan HIER even bij haar langs.
Bij haar is het zomer!

Als je het er leuk vindt dan heeft Lia er helemaal geen bezwaar tegen als je haar gaat volgen en een reactie achterlaat:)

Morgen gaat de zon weer schijnen en kunnen we hopelijk weer genieten van de zomer!



25 opmerkingen:

  1. Ik ga meteen kijken, want ik ben nu toch wel nieuwsgierig!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je snapt dat ik ook even een kijkje ga nemen!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb al gekeken ziet er mooi uit leuk dat je gevraagd ben met het helpen van deze nieuwe blog. Ik snap het wel hoor je maakt ook zulke mooie foto's.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoef vast niet uit te leggen dat ik ook onder de nieuwsgierigen van en gelijk even ga doorklikken. Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben meteen gaan kijken natuurlijk. Wat een heerlijk zomers sfeertje. Zeker bij z'n regendag
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb me meteen aangemeld als volger ;0)
    Fijn weekend
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het ziet er gezellig uit.. ik ga zo even kijken en misschien ga ik haar dan wel volgen hoewel... Rotterdam is wel een stukje rijden...;)
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het lijkt wel herfst in plaats van zomer....
    Wat leuk dat je ook naar een White Dinner feest gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De etalage ziet er al veelbelovend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oooh nieuw nieuw nieuw, én zomer.....ik ga kijken!!!!!

    Liefs,
    Lynda.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh ...leuk !! ik ga even bij haar kijken...toedels !! fijn weekend....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat leuk dat je haar geholpen heb, en ga zo een kijkje nemen bij haar.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. natuurlijk ga ik even kijken
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Jolanda,

    Ik ga zometeen gelijk een kijkje nemen op Lia's blog. Ik ben heel benieuwd hoe het eruit ziet.

    Granny squares maken is niet moeilijk en leuk voor tussendoor. Je kunt op de volgende website een perfect patroon vinden:

    http://quiltkat.web-log.nl/files/haken-is-hip---granny-square-1.pdf

    Wanneer je de beschrijving opvolgt kan het niet mis!

    Succes!

    Lieve groet & een gezellig weekend!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heb inmiddels een kijkje genomen (en mij als volger aangemeld ;)) en ben helemaal in zomerse sferen, laat het mooie weer maar komen...

    Fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zoef...ben al onderweg! :)

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk, dat weer de komende dagen.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben gaan kijken en volger geworden, je hebt dat leuk gedaan! fijn weekend en een zonnige zondag!! gr Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een blog voor iemand maken is jou wel toevertrouwd Jolanda, ik ga zo even bij haar kijken.
    Hier gelukkig na een paar grijze dagen ook een zomers sfeertje, de zon schijnt weer heerlijk.
    Wens je een fijne zondag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nouh ik ga ook even kijken hoor !!!!
    enne troost je het wordt zomer hihi
    Straks vallen de mussen van het dak ;-)
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ben langs geweest. Was wel nieuwsgierig wie er achter die naam schuil ging ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Natuurlijk meteen even wezen kijken. Fijn dat je haar zo kon helpen, ziet er erg mooi uit.
    Lieve groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooi gebaar van je Jolanda,en je hebt het knap gedaan hoor.....het ziet er veel belovend uit.....fijne week en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Daar ga ik uiteraard even een kijkje nemen!

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...