vrijdag 24 juni 2011

Fijn weekend!


Met de buien en de donkere wolken van de laatste dagen konden de kaarsjes weer even aan.....
De roosjes zijn van DE taart..... 


Heerlijk weekend nu, even bijkomen van weer een volle maar wel hele leuke week.


 Gisteravond hadden we de diplomauitreiking van m'n dochter in het Luxortheater.
1 voor 1 werden ze het podium opgeroepen en kregen ze hun diploma van de rector en een persoonlijk woord van hun mentor. Tussendoor wat liedjes en leuke stukjes van de docenten...
Een mooie bijzondere avond maar met 6 klassen wel een lange zit!


Ook ben ik aan de slag geweest met het opzetten van een nieuwe blog waar ik al eerder over meldde.
De blog is in de lucht maar nog niet helemaal zoals het zijn moet...dus nog even wachten:)
(als je goed zoekt kun je 'm al vinden bij mijn favoriete blogs)


Dit weekend komt de overgang naar warm weer.....ik ga ervan genieten!

Ik wens alle volgers en lezers een heerlijk weekend.
Bedankt voor al jullie lieve en leuke reacties iedere keer weer.
En natuurlijk bedankt voor jullie felicitaties de laatste weken....
De feesten zijn hier achter de rug. Dochter is dit weekend op kamp met de handbalvereniging.
En wij gaan genieten van een rustig weekend.


15 opmerkingen:

  1. Practige foto,s !!!!!
    Ik heb in de zomer echt Nooooiiiit een kaarsje aan,het doet me zo aan de winter denken,,brrrrr....nee dus dat doe ik maar niet maar bij jou vind ik het hartstikke mooi.
    Geniet ervan !!

    groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige roosjes.
    Ook hier kijken we uit naar lekker weer.

    GRoeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat prachtig...die rozen! Tja...tijd voor rust zo te lezen, geniet ervan. Fijn weekend, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's Jolanda, prachtig die sfeer met het kaarsje op de achtergrond!!
    Ik kon je andere blog zo gauw niet ontdekken, maar dat komt dan nog wel.
    Fijn weekend, groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super foto's, zo met de lichtjes en roosjes.
    Kaarsjes nou die brandt ik het hele jaar door hoor. Vooral s'avonds een heerlijk geurkaarsje.
    Dan ruikt de kamer zo lekker en het schept meteen sfeer. Momenteel brandt ik een van de zomergeuren van ...natuurlijk het merk dat ik in de winkel heb. Bij mooi weer in de tuin de harspotkaarsen en verder lantaarns en glaswerk met waxinelichtjes.
    Ik wens je een heerlijk weekend toe Jolanda. Ga maar lekker bijkomen van de drukte van de afgelopen weken en vooral...GENIET van alles en iedereen om je heen.

    lieve groet, van mij
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige rozen! Dit is ook genieten ;-)

    fijn weekend!

    Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geniet van een heerlijk weekend Yolanda...liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. kaarsjes branden er hier het hele jaar door!!!!:)......nieuwe blog??? wat mis ik??? en GAAAAAP het is echt te laat voor zoekplaatje nu.....ik denk dat ik maar gewoon even afwacht....offffff.......even wacht op een andere WEL alerte blogger;)!!!

    Fijn weekend!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige rozen,zeg.
    En mooi op de foto gezet.
    Ik ga even zoeken,naar je nieuwe Blog
    die in de maak is.

    Fijn week-end
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Your images are so pretty! xoox Happy weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je dochters diploma, ook ik heb mijn diploma na een jaar studie mogen ontvangen de afgelopen week.

    Wat ben je dan trots he als ze naar voren loopt en er een mooi woord wordt gesproken over haar , kan me dat helemaal voorstellen hoor.

    Prachtige foto's weer in deze post ......ik had ook de kaarsjes aan een paar avonden terug.

    fijn weekend gewenst , groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heerlijke mooie momenten...feliciteer je dochter maar en een fijn weekend...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog gefelicteerd met je dochter, hiep hiep!
    Mooi, die roosjes met op de achtergrond een kaarsje...
    Fijn weekend, groetjes, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige foto's Jolanda.
    Ik wens je ook een heel fijn weekend toe.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...