vrijdag 10 juni 2011

Lekker plekje


Ik hoop dit Pinksterweekend lekker van m'n tuin te kunnen genieten, op het ligbed of achterin het hoekje van de middagzon.


Het is een echte stadstuin, niet groot (5 x 10) maar wel vol met allerlei bloemen en een lekker plekje.



De Hortensia's beginnen te bloeien net als de vrowuenmantel maar de roos is al over z'n hoogtepunt heen.
Die was dit jaar ook wel heel erg vroeg.



Bijen vliegen af en aan tussen de bloemen.


Ik wens jullie een heerlijk lang Pinksterweekend met hopelijk toch nog wat zon tussen de wolken door....


25 opmerkingen:

  1. Wat zijn je hortensia's al mooi, hier moeten de bloemen nog uitkomen!!

    Het zou inderdaad heerlijk zijn als je op je ligbed de nodige uurtjes in de zon door kunt brengen...dan pak ik ze hier ook meteen even mee!

    Ik wens je een fijn - en zonnig - pinksterweekend toe! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk al die bloemen om je heen! de hortensia's zijn hier nog lang niet zo ver, alleen die ik pas in een pot gezet heb:)
    wat een heerlijk ligbed heb je, hoop dat je daar vele uurtjes door kunt brengen dit weekend!

    fijne pinksterdagen!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een waar paradijs...
    Hier beginnen sommige hortensia's ook al kleur te geven...gelukkig...
    En eat is je blog weer mooi geworden. Prachtige header en heerlijke kleuren...
    Wij gaan met je meegenieten!!!
    Heel fijn, lang weekend.
    Zonnige groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Scheelt een boel onderhoud terwijl je wel het genot hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je tuin ziet er prachtig uit je vingerhoedskruid vind ik echt prachtig voor jou ook een lekker pinkster weekend en ga er van genieten.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat wordt hélemaal genieten in zo'n weelderige fleurige tuin,of die nou klein of groot is....mooi is die wel!!

    Hier begint de blauwe hortensia te kleuren en de rose is al een heel stuk verder in bloei, maar dan enkel aan de zonzijde van ons stadstuintje.

    Lekker ligbed...goed boek....en het lange weekend kan beginnen:-)

    Geniet!!!!

    Lieve groeten,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie en sfeervolle tuin heb je! Ook al is ie dan niet zo groot, wel heerlijk om in te genieten.
    Nu het mooie weer nog!
    groetjes
    Juul

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke tuin heb je zeg, en ik hoop dat je veel in de zon kan genieten...dan kan ik het ook!!

    Fijne pinksterdagen,liefs Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat staat jouw tuin er mooi bij. Heerlijk al die bloemen. Hopelijk wordt het weer iets beter zodat je er volop van kunt genieten. Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijke tuin. En al veel verder dan hier zie ik aan sommige bloemen. Fijn weekend, met veel zonnestralen.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. As we speak begint het hier te waaien en betrekt de lucht. Ben bang dat er wat gaat vallen. Ik hoop dat we het dit pinksterweekend in ieder geval een beetje droog houden. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een tuin hoeft niet groot te zijn om van te kunnen genieten. Met wat mooie potten en planten kun je al een heleboel bereiken. Ik hoop dat je dit weekend veel op je ligbed kunt liggen (wij gaan nog een paar dagen weg met de caravan, dus mooi weer is welkom!)

    Fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw wat een supermooie tuin, volgend jaar toch ook wat meer bloemen zetten tussen mijn groenten, geniet ervan , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een erg leuke tuin heb je Jolanda.
    En er staat best veel in.

    Ik wens je fijne Pinksterdagen
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heeerlijke tuin hebben jullie...geniet van een heerlijk weekend...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik hoop het met je mee, want we kunnen wel weer wat warme dagen gebruiken.
    Je hebt trouwens een fantastische tuin en voor een "stads"tuin is vijf bij tien helemaal niet verkeerd.
    Onze nieuwbouwtuin was kleiner.
    Geniet er van!!
    Fijne pinksterdagen, groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gezellige tuin; nu maar duimen dat we een mooi pinksterzonnetje hebben en kunnen genieten van onze tuintjes! Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige tuin heb je Jolanda, met mooie beplanting en een heerlijk plekje om te genieten, daarvoor maakt het niet uit of een tuin nou groot of klein is. De mijne is ook niet veel groter, maar het genieten is er niet minder om.
    Fijne Pinksterdagen en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig je tuin en lekker vol,daar hou ik ook zo van,mooi de vingerhoedskruid,ik hoop dat je lekker weer krijgt en kunt genieten,hele fijne dagen gewenst,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een fijne tuin, ik hoop ook op lekker weer. Na de buien van gisteren lijkt nu de zon wel te komen. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik hoop dat je dit weekend van je mooie tuin kunt genieten
    dan kunnen wij dat namelijk óók ;-) hihi
    Zo héérlijk buiten tussen al het groen
    enne even lekker met je beentjes languit GENIETEN
    FIJN WEEKEND
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Jolanda,

    Ik zie dat jij al een tijdje volger bent van mijn blog en ik verbaas me dat ik jouw blog nog niet eerder heb gezien.
    Ik heb zitten neuzen en ook jouw blog is zéér de moeite waard om deze te blijven volgen!
    Gezellig!
    Tot gauw, lieve groet, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een bloemenpracht, zelfs mooier met de zon erop!

    Een fijne tweede Pinsterdag, lieve Jolanda. Het zou leuk zijn als de zon ook nog even mee komt doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Jolanda,

    wij hebben precies dezelfde afmetingen wat de tuin betreft en dat is inderdaad ruim genoeg voor een paar zitjes .

    Jouw tuin is trouwens prachtig groen met al evenzo prachtige bloemen.
    Laten we hopen dat je deze week weer heerlijk in je tuin kunt zitten..

    fijne avond verder , hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat staat jouwn tuintje er prachtig bij, allemaal mooie bloemen, geweldig! Een tuin hoeft niet groot te zijn om van te kunnen genieten hè? AL vind ik 5x 10 best aardig hoor
    :-)

    Fijne week,
    liefs...

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...