maandag 13 juni 2011

mijn weekend was top


Ik had een afwisselend weekend, om maar te beginnen bij vandaag.

Ondanks het miezerige weer ben ik toch met een vriendin naar de Olmenhorstfair geweest.
We zaten natuurlijk gezellig te kletsen op de heenweg en misten de afslag....maar met een omweggetje kwamen we er toch.Ook op de fair was de route niet ons sterkste punt!
Verder was het zeer geslaagd en met zon erbij was het helemaal top geweest!
Gezellig, niet te groot, veel activiteiten voor kinderen, on°mgeven door de appelbomen, landelijke sfeer...


We hebben leuke dingen gekocht... voor in huis, alvast een cadeautje voor m´n verjaardag, allebei een hele leuke tas, heerlijk krentebrood en een fles rummmmmm, het dienblad hierboven had ik op de terugweg mee willen nemen maar ben ik vergeten...ik zie het nu weer terug op de foto´s. Deze heb ik met m´n telefoon gemaakt dus de kwaliteit is niet super.
En natuurlijk gezellig geluncht en hier en daar geproefd.


We zijn ook nog bij Marianne van Verrassend Goed langs geweest, ik had bij Tamar van Wonen in Wit al wat mooie foto´s gezien en hier nog wat van mij. De stand zag er prachtig uit! 




 
Gisteravond waren we bij een voorstelling van `De Muur on Tour` in het knusse Theater Walhalla in Rotterdam.


Wilfried de Jong, Mart Smeets, de Holland Sportband, Joop Zoetemelk, petje-op-petje-af,....zegt het jullie iets? Met een man die van sport en fietsen houdt zijn dit voor mij geen onbekende namen.
Het was een erg leuke avond.

Zaterdag heb ik een leuke ontmoeting gehad....ik zeg nog niet met wie en waarover.
Maar ik ga woensdag weer langs om foto´s te maken....dus woensdag meer.

Ook ben ik naar de Fotoacademie geweest voor een open dag. Na de Canon workshop die ik een tijdje geleden heb gedaan wil ik me verder gaan ontwikkelen en ik heb besloten om er de Basiscursus te gaan doen.

En ik had weer eens tijd om een beetje te rommelen en schuiven in huis. Natuurlijk heb ik het voor jullie vastgelegd en weer een flinke voorraad plaatjes op m´n computer....


Lekker zomers sfeertje!

 
Over zomers gesproken. Natuurlijk heb ik ook van het zonnetje genoten in de tuin. Heerlijk liggend op m´n ligbed, kopje thee erbij, wat tijdschriften en een boek, wat viel het vandaag dan toch weer tegen.
De komende dagen wordt het gelukkig weer wat beter.
Fijne (werk)week weer allemaal enne...tot woensdag!

 

12 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je een cursus gaat doen, knap van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit klinkt inderdaad als een bijzonder aangenaam weekend...daar mogen er meer van volgen :-)!

    Ik wens je een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Druk druk druk dus en nu even bijkomen haha,ziet er goed uit de fair,ik kan helaas niet tegen drukte,hoofdpijn gevoelig,succes met de cursus en je huis ziet er sfeervol uit,fijne week,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig die foto's, om jaloers van te zijn.

    Groetjes
    Eline DM*

    ps: kom ook gerust is bij mij langs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Over de Olmenhorstfair lees ik her en der al leuke verhalen...Jammer dat er dan in 1 weekend zoveel tegelijk valt...(of elke dag eentje...,maar ja, dat overleeft mijn beurs niet..)
    Zo'n fotocurcus lijkt me erg leuk, ik wil in het najaar ook graag samen met een vriendin een curcus gaan doen.
    Ik ben benieuwd naar woensdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat klinkt als een heerlijk weekend. Lekker druk en ontspanning. Leuke foto's. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wát een leuk weekend Jolanda :-)
    Je hebt wel voor variatie gezorgd hihi
    Top dat je die cursus gaat doen.
    Ik heb een Canon 450D maar weet er nog te weinig van.
    Nog geen energie om me er echt in te verdiepen.
    Komt wel (hoop ik)
    Lieve groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn om te lezen,dat je week-end zo
    leuk is geweest.
    En je interieurfoto's zijn prachtig.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een supersfeer daar op de fair en een fotografie cursus, dat lijkt me hartstikke leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een goedgevuld gezellig weekend dus, leuk!
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nou dat lijkt me heerlijk zeg zo een weekend...ik ben heel nieuwschierig wat je ons woensdag gaat laten zien
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezellige post om te lezen. Leuk die foto's van de fair. Mijn man heeft ook een mooie Canon en al een tweetal workshops gevolgd, dankzij hem kan ik mooie foto's maken. Kan het zelf jammer genoeg nog niet. Het ontbreekt mij nu gewoonweg aan tijd en zo makkelijk is het nog niet.

    Ben benieuwd wie je hebt gesproken, we wachten in spanning af.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...