dinsdag 28 juni 2011

waar blijft de tijd...

 Hier regent het en is het donker, na 2 dagen bloedheet weer.
Niet echt prettig, die warnte, als je nog aan het werk bent.

De laatste week, een drukke week, met eindmusicals, heel veel administratief werk, schoolwebsite actueel houden met alle activiteiten, allerlei laatste dingen die nog echt even moeten,....

Zondag zijn we op de fiets gestapt voor een ritje naar Gouda en terug -zo´n 45 km- een goede oefening voor onze fietsvakantie in het Loiregebied.


Vorige week was ik bij Lia van House of Seasons thuis, om het weblog op te starten. Omdat ik jarig was geweest lag er een schattig pakje voor me klaar....


Dit vrolijke Westiekaartje met een lieve tekst, een mooi doosje met kantjes, een kanten hart, zinken labeltjes, een mooi vaasje...


Morgenavond gaan we weer aan de slag en komt er vast weer een mooie post!


Ik heb er een romantisch hoekje van gemaakt samen met de rozen -echt en van marsepein...-




Ook werd ik weer verwend met mooie boeketten, van m´n werk en van een oudleerlinge die een paar weken stage bij me heeft gelopen.
Lief he!

weet iemand hoe de roze bloem links heet, met het gele hart, hij verkleurde van rose naar spierwit!

De laatste weken kwam ik regelmatig een aantal zwanenfamilies tegen....
 de kleintjes zo schattig en zacht, pa en ma zo beschermend!
  

Deze familie logeerde een tijdje in de sloot aan de overkant. Tot ze besloten om eens een wandelingetje te maken. En ze een pauze midden op de weg hielden...


Waar blijft de tijd staat er boven m´n post...
we sluiten alweer een school- en dus een werkjaar af...
6 weken vrij lijkt een eeuwigheid en toch bllijkt straks op vrijdagochtend 12 augustus, als we weer starten met een gezamenlijk ontbijt, dat het voorbij is gevlogen!


Alleen nog donderdag en vrijdag en dan is de tijd even niet meer belangrijk en kan de wekker de kast in!

23 opmerkingen:

  1. wat een HEERLIJK vooruitzicht!!! 6 weken.....*jaloers*;)

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat aandoenlijk die zwaantjes..
    En hier is het momenteel héél slecht weer. Klap op klap.
    Hoop dat je een beetje goed weer krijgt in je vakantie.

    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk...bijna vakantie!!!
    Oh mooi zeg je rozen..en van marsepein ook nog...hmmmm......
    Oh ja stuur je de regen even naar mij...het is hier nog steeds drukkend warm ;(
    Fijne avond
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda,

    Ja, waar blijft de tijd. Nou je gaat een leuke tijd tegemoet. Heerlijk vakantie en fietsen nog wel. Lijkt me leuk vooruitzicht. Lekker even helemaal erop uit.
    Nog van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Hoop dat je het leuk gehad hebt. Je bent in ieder geval verwent.
    Nou hier komt het nu met bakken uit de hemel en is het nog steeds erg drukkend weer.
    Nederland he, niets is zo verrassend!
    Nou lieve Jolanda,
    alvast een fijne vakantie en kom gauw weer terug hoor. Anders ga ik je mooie post zo missen.
    liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk gewoon even zes weken niks. Ik weet dat mensen die in het onderwijs zitten ze zo hard nodig hebben. Word er allemaal niet leuker op.
    Sterkte de laatste dagen......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig die zwanen. En wat een gezelligheid in huis met al die bloemen. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Héérlijk dat je straks niet meer op de TIJD hoeft te letten.
    VAKANTIE time to relax :-)
    Het onweert hier flink straks toch maar de PC uit.
    Nog even en we hebben weer wat frisse lucht !!!
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wij moeten nog een weekje langer maar dan ook hier 6 weken alle tijd en niet hoeven haasten. Kijk er nu al naar uit.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooie post Jolanda! Dankjewel dat ik even mocht meegenieten, vooral van de zwanen. Ik wens je alvast een heel fijne vakantie toe. Geniet ervan, je hebt het verdient!

    Hartelijke groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieve zwanenfamilie.
    En ga maar heerlijk genieten van je vrijheid.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gisteravond heeft het hier flink gedonderd en gebliksemd en nu is het dus redelijk afgekoeld. (vergeleken bij de afgelopen dagen dan...)
    Heerlijk zeg dat het bij jullie al (bijna) vakantie is, wij hebben nog even te gaan.
    Op fietsvakantie, stoer zeg! Maar dan is 45 km een peuleschil toch??
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog eventjes en dan 6 weken vakantie, heerlijk even lekker niets doen. wie weet worden we nog verrast met mooi weer.
    Lieve groeten Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een fijn vooruitzicht, lekker vakantie, niet op de tijd te hoeven letten, gewoon genieten!

    En wat een leuke foto's, die zwanen zijn mooi, schattig die kleintjes!
    groetjes en een fijne dag vandaag,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijk vooruitzicht, je 6 weken niet hoeven te melden op je werk! Het is je gegund hoor, je hebt geen gemakkelijk jaar gehad.
    Wast die bloem betreft: een doodgewone ordinaire pioenroos, sorry kan er niet meer van maken ;-) Gejkheid, pioenen zijn schitterend, maar dt is een simpele en kleine versie.

    Ik ga even kijken bij house of seasons.
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja heerlijk bijna vakantie....
    Ik heb ook heerlijk een aantal weken vrij.. verheug me erop..!!
    Het gaat zo snel..!!
    Liefs Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geniet maar lekker van je vakantie, je hebt het zeker nodig na afgelopen jaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh Jolanda.. ik zeg net tegen mijn man: 45 dagen, wat is dat nu eigenlijk? 45 Vakantiedagen je lieve hummel weer even lekker thuis mogen houden en doen waar je zelf zin in hebt. Dat wens je stiekem toch wel vaker?

    Have a great time! Met hier en daar natuurlijk wel een paar heerlijke zonnige dagen er tussen. Dat dan weer wel ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie post met veel prachtige dingetjes,geniet van een mooie vakantie....groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hier duurt het nog even voor we vakantie krijgen, maar wel een heel fijn vooruitzicht! Wat ben je verwend met prachtige spulletjes. Een gezellige post!

    Alvast een fijne vakantie,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige post, heerlijk met lekker veel foto's. Daar houden we van toch??? Leuk de roosjes van marsepein, lekker zoet kleurtje...
    Ik wens je een heel fijne vakantie, wij moeten hier in het noorden nog drie weken. lang hoor~!
    Ga maar lekker genieten van de vrije tijd, heerlijk~!
    Een fijn weekend, groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heerlijk, je hebt al vakantie. Ik moet volgende week nog 2 dagen werken, maar dan ben ik er ook aan toe.
    Mijn headerfoto heb ik gemaakt met picasa3 dmv een collage. Je kunt dit programma gewoon downloaden. Als je hulp nodig hebt dan hoor ik het wel, moet je wel snel zijn, want voor je het weet ben ik weg ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat is het voordeel van op een school werken, lange vakanties die helaas wel voorbij vliegen.
    die bloem; is dat geen roos Jolanda?
    De zwanen zijn vertederend en prachtig.
    Ik wens je een hele fijne vakantie en tot later.

    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een heerlijk vooruitzicht. Bijna vakantie.
    Je bent lekker verwend mooie bloemen.
    Maar bij jullie is de vakantie al begonnen. Wij moeten nog 3 weken. Het is vanzelf zover!

    Lieve groet
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...