woensdag 15 juni 2011

woensdag, bloemendag

Vanmiddag was ik hier, bij House of Seasons in Kralingen.
Afgelopen winter net na m'n operatie kreeg ik een leuke mail van Lia, de eigenaresse. Ze vond m'n blog zo leuk en zag dat ik naar haar website had gelinkt. Kort geleden nam ze weer contact op en ben ik bij haar langs gegaan. Ze wil graag een blog beginnen en ik ga haar daarbij helpen!
Vanmiddag ben ik al wat foto's gaan maken en sfeer gaan proeven in haar supergezellige winkel. Ze heeft zo ontzettend veel leuke spullen....


Natuurlijk was het feest voor mij om alles op de foto te zetten... 
Voor mij een hele leuke uitdaging om met haar samen een blog te gaan maken.
Volgende week gaan we aan de slag, dus binnenkort hebben we een nieuwe blogster in ons midden!


 Maar woensdag is natuurlijk ook bloemendag sinds Veronique met dit item is gestart.


Met dit kleine boeketje haal ik de tuin naar binnen...de komende dagen wordt het helaas geen tuinweer.

En donderdag eind van de middag hoort onze dochter of ze geslaagd is voor haar vwo examen...duimen jullie mee??? 



22 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je door haar gevraagd bent om haar te helpen met haar blog, je maakt het t.z.t. vast wel bekend toch?

    Natuurlijk ga ik duimen voor je dochter, maar ik reken er gewoon op dat ze slaagt! Spannend!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé, wat een leuk nieuws, ik kijk er vast naar uit hoor! Zelf heb ik ook een tweede blog over....de brocantewinkel van mijn vriendin :))
    Op dit moment ben ik volop bezig met vernieuwen maar na de vakantie ga ik daar ook mijn schouders eens onderzetten!
    Het is heel erg leuk om te doen hoor,
    veel succes,
    liefs, Sonja
    P.S:geniet van je mooie bloemetjes in huis
    Geef je me een seintje als ik kan komen spieken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een spannende tijd voor veel scholieren, Ik lamme duimen van het draaien.
    Mooi al die bloemen die overal verschijnen.
    Lieve groet,
    Kate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave winkel,fijn als je iemand kunt helpen en je bloemetjes vind ik super schattig en zal zeer zeker duimen voor je dochter,lieve groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk, zo'n blogvriendschap Jolanda! Vind je bloemetje erg lief. Onze dochter heeft vandaag al gehoord dat ze is geslaagd. Weet hoe spannend het is, ik ga voor jullie duimen hoor! Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellige winkel dat beloofd wat met bloggen ;-)
    Enne je bloemetje staat érg mooi te wezen !!!
    Ik duim voor je dochter: SUCCES
    Lieve groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk Kralingen. Niet ver van mij vandaan.
    Ga eens kijken als ik in debuurt ben.

    lieve bloempjes hoor!
    Ben jaloers op iedereen met een tuin die maar zelf kunnen plukken.
    Lijk mij zo leuk (spontaan even plukken wat je ziet)nou pluk wel wat onderweg ff stieken uit de berm als ik Barny uitlaat.

    Gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WAT LEUK IS DAT.
    DAT ZIJ OM JE HULP HEEFT GEVRAAGD OM HAAR BLOG OP POTEN TE ZETTEN.

    IK GA VOOR JE DOCHTER DUIMEN!!

    FIJNE WEEK,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief Jolanda, je had het me al verteld, maar geweldig dat je haar gaat helpen met een blog opzetten.
    Ik zal morgen duimen voor je dochter.

    lieve groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nam ook maar meteen een kijkje op de website van
    House of Seasons in Kralingen.

    Leuke ligging dat oude pand op de hoek.
    En wat er voorbij kwam ziet er ook aantrekkelijk uit!

    Jij gaat je heerlijk uitleven en er ligt een uitdaging voor je open om er een mooi blog van te maken.

    Veel plezier daarmee, jullie komen er vast samen wel uit.
    Toi,toi,toi!!!

    Fleurig bloemetje zie ik......
    en op donderdag wat het inmiddels is.....is het nog net zo mooi als op woensdag;-)

    Lieve groeten,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk,dat je mee gaat helpen met een Blog te maken.En de winkel ziet er erg gezellig uit.

    Spannend hé,dat wachten op de uitslag.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een spannende dag! Sterkte..
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige pluk uit eigen tuin Jolanda, dat zijn toch speciale boeketjes en nu de regen hier met bakken uit de lucht komt kan je er in huis heerlijk van genieten. Het vaasje is trouwens ook prachtig.
    Wat leuk dat je haar gaat helpen met het opzetten van een blog. Haar winkel ziet er al zo sfeervol uit, dus ik hou het in de gaten.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een nieuwe blogster met zo'n mooie winkel is meer dan welkom! Leuk dat ze jou gevraagd heeft om te helpen. Lieve groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi!Wat een mooie bloemen boven aan je blog- mooie kleuren!
    Leuk dat je mag helpen- ben benieuwd!
    Lijkt me een leuke woonwinkel!
    OHHH- wat een hoop mensen zitten in spanning deze dagen.....ik wens jullie het beste!
    groetjes fleur uit de polder

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je bloemetjes staan echt prachtig zo in dat vaasje...super!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohh.. gezellig! En wat een sfeervol winkelpandje..

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De winkel ziet er zeker leuk uit dus ik ben benieuwd naar de nieuwe blogster! Wat een schattig bloemetje heb je! Enne....weet je ondertussen al of je dochter geslaagd is? Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke winkel zo te zien, enne is je dochter geslaagd....?
    Mijn zoon wel, we zijn zo blij!!!!!!!!!!!

    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Jolanda,

    Ik hoop zo dat jullie goed nieuws hebben gekregen en je dochter geslaagd is!

    Wat een leuke winkel is dit. Weet je dat ik er nog nooit ben geweest terwijl ik vijf jaar in Kralingen heb gewoond! Leuk dat je met de eigenaresse een blog gaat maken. Ik ben heel benieuwd hoe het eruit gaat zien.

    Een gezellige avond!

    Lieve groetjes van Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...