dinsdag 21 juni 2011

Zomergevoel


Renny vroeg ons naar ons zomergevoel....
zomergevoel staat voor mij gelijk aan vakantiegevoel.
Dus heb ik m'n fotoboeken eens digitaal doorgebladerd en de mooiste plaatjes van de laatste jaren uitgezocht.

Onze laatse trip was natuurlijk naar Istanbul.




Vorig jaar zomer bleven we in Nederland en brachten we een week door op Texel, heerlijk gefietst en geluierd ....




In oktober 2010 ging ik met m'n dochter samen naar Londen!




Zomer 2009 brachten m'n man en ik, voor het eerst weer samen, onze vakantie door in Bella Italia....


Venetie was een van de steden die we hebben bezocht...


Uitrusten deden we in Toscane en aan de kust.


Het jaar ervoor (2008)was een bijzondere vakantie, na de hartoperatie van m'n man. Met z'n 3-en naar Kreta.



Begin van die zomer zijn we een paar dagen naar Parijs geweest.



Wat een heerlijke stad.


De laatste gezinsvakantie was in 2006 naar Kreta.
(In 2007 brak ik vlak voor de vakantie m'n been en moesten we annuleren....)



Veel gezien en veel gedaan.


De eerste digitale vakantiefoto's uit 2005: vakantie in Turkije.


Een Jeeptocht door de bergen...


en m'n zoon wilde wel eens in een parachute achter een speedboot:)


Lieve Renny, wat een heerlijk challenge....het ultieme zomergevoel!
Ik heb net een uur door al m'n vakantiefoto's van de laatste jaren gebladerd.
Zoveel herinneringen komen weer boven, de kinderen een aantal jaar jonger... (en ikzelf een aantal kilo lichter:(...) alle leuke dingen die we hebben gedaan, prachtige steden die we hebben bezocht, zoveel moois gezien, fantastische stranden en mooie natuur.
Ik was al vast even op vakantie...

Komende zomer gaan we een week fietsen in de Loire, van camping naar camping. De tenten staan klaar en onze spullen worden vervoerd.
Daarna willen we nog wat dagen in Frankrijk blijven. Het is jaren geleden dat we er waren, toen de kinderen klein waren brachten we er al onze zomers kamperend door.
Kent iemand leuke plekjes of overnachtingsadresjes aan de Westkant van Frankrijk?
Laat het me weten!


14 opmerkingen:

  1. Wat hebben jullie al veel gereisd! Bedankt voor dit kijkje in je vakantie-album. Eén en al vakantiegevoel je foto's maar het zomerse gevoel krijg ik het meest bij de foto van de vuurtoren (prachtig!) en de foto van de aangemeerde bootjes (heerlijk blauw).
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw waar zijn jullie wel niet allemaal geweest, heerlijk vakantie-zomer gevoel..genieten, groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke foto's.
    Wij reisden op deze manier even met je mee.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een diversiteit aan landen en aan mooie foto's
    heb even met je mee genoten
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op deze vroege ochtend was ik even met je op reis ;-)
    Wat een wereldreiziger ben je hihi
    De mooie foto's geven het ultieme zomergevoel weer !!!
    FIJNE DAG
    Lieve groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je door mij weer even vakantieherinneringen hebt opgehaald. Kijk, daarom vind ik dit nou zo leuk. Iedereen geeft er zijn eigen draai aan en komt met iets unieks. Prachtige foto's van mooie landen heb je gemaakt. Jullie hebben al heel wat gezien de afgelopen jaren. Veel plezier deze komende zomer. Wij gaan naar de Ardeche, dus kan je geen tips geven.
    Leuk dat je meedoet!
    Lieve groet Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik waande mij even op vakantie! Fijn om even een kijkje te mogen nemen in je vakantie-album, leuk om te zien waar jullie de afgelopen jaren allemaal zijn geweest. Alvast een heel fijne vakantie.

    Groeten,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi foto's echt schitterend die vuurtoren van Texel een plaatje, ben gek op de eilanden hier in Nederland Vlieland is mijn favoriet. Maar wat ben je al veel weg geweest, een echte globbetrotter dus.
    Maar aan leuke adresjes kan ik je niet helpen, wij gaan nooit naar buitenland kan de bruin niet trekken zal ik maar zeggen.
    Geeft niet hoor als ik heel eerlijk ben hou ik ook niet zo van vakantie, ik ben heel tevreden thuis. En eerlijk is eerlijk Nederland is ook heel mooi. Maar ik geniet enorm van jou mooie plaatjes.

    Lieve groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jouw foto's brengen mij al helemaal in vakantie stemming terwijl het buiten regent.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk zomergevoel Jolanda, al bladerend door je foto-albums komen er allemaal herinneringen boven. Wat hebben jullie veel gereisd.
    Op een lange mooie zomer.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Euhh.. nee.. sorry.. kan ik je niet verder mee helpen. Maar wat heb je een paar heerlijke mooie zomerse foto's opgespoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jemig, ik zag dat ik nog geen volger bij je was, sorry maar NU WEL!

    Leuke blog heb je Jolanda, en een geweldige zomerse sfeer heb je neergezet.
    Heerlijk met dit weer om al die zomerfoto's te zien.

    Ik heb je een mailtje gestuurd n.a.v. je vraag.
    Lieve groet
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Allereerst nog gefefeliciteerd! EN met jezelf EN met je dochter!
    Ik heb erg genoten van je vakantiekiekjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijke post. Het is altijd leuk om vakantie foto's weer eens te zien en wat zijn jullie op mooie plekken geweest. Een paar daarvan ken ik maar Instanbul lijkt mij ook nog fantastisch om eens mee te maken.

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...