vrijdag 22 juli 2011

25 x de Via Gladiola!

    Weer volbracht....

We waren maar net op tijd, want wat was het druk!


 Maar voor de 25e keer heeft m'n vader de Nijmeegse vierdaagse gelopen. 
Fantastisch toch?
 M'n zusje had een mooi beeldje laten maken voor hem, van de wandelaar.




 Je kon over de hoofden lopen dus veel van de andere wandelaars hebben we niet gezien.


 Wel heel veel gladiolen!

 En de zo hard verdiende medaille met nr 25


 Met het hele gezin haalden we hem in...

Nog eentje van opa en kleindochter.....


'Volgend jaar weer' is de vraag?
Ik denk dat hij het mooi vindt geweest.
En groot gelijk, na al die duizenden kilometers training en al die jaren vroeg op en met de trein naar Nijmegen, eerst 4 dagen van 50 km, later 4 x 40 en de laatste jaren 4 x 30 km. 

En 25 x de Via Gladiola!
Nu lekker uitrusten en de beentjes omhoog.




32 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige prestatie van je vader!!!!!!
    25 x uitgelopen, nou diep respect hoor.
    Vorig jaar stond ik een vriend van ons op te wachten en dan zie je ze allemaal binnenlopen. De ene nog vermoeiender dan de ander, maar allemaal heel blij dat ze het gehaald hebben.
    Dus ja, hier kun je alleen maar diepe bewondering voor hebben. Je kunt trots zijn op je vader hoor, Jolanda.
    Verwen hem nu maar een beetje. Dat heeft ie wel verdiend toch.
    Voor jouw een heel fijn weekend,
    liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oja, en dat vergat ik bijna te zeggen Jolanda, wat ziet hij er goed uit.
    Je zou niet zeggen dat hij zo'n week achter de rug heeft.
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Top prestatie.....
    Feliciteer je vader van Harte namens mij. Ik had hem nu ook weer willen lopen, maar voelde al vroeg in het jaar dat het niet goed ging. Ben woensdag wezen kijken, en direct slaat het virus weer toe haha..... Je word op handen gedragen door het publiek aan de kant.
    Dus volgend jaar als de gezondheid het toelaat loop ik er ook weer tussen.

    Maar verwen hem maar lekker.
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw daar valt mijn mond van open. Daar heb ik echt diep respect voor.
    En na 25 keer is het waardig afscheid nemen. Hij heeft het verdient.

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Petje af, doe het hem niet na.

    groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAUW, Fantastisch!!!! Feliciteer hem van harte van mij!! groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt ongelooflijk knap van je vader. En wat een mooi beeldje als aandenken. Feliciteer hem maar van harte met de behaalde prestatie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige prestatie heeft je vader weer geleverd! Super dat jullie 'm met z'n allen trots hebben binnengehaald!
    Complimenten voor je vader en wat zullen jullie trots zijn :) 25x...
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat knap...geweldig !!...liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. diepe DIEPIE buiging!!!! Ik kijk vol bewondering, hoe al die mensen afzien maar toch intens genieten!!!!!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat schitterend de 25e keer!

    Mijn felicitaties voor je vader.

    Fijn weekend!

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Daar neem ik mijn petje voor af !!!!!!!
    RESPECT
    Wát een prestatie en wat ziet hij er na zo'n week nog geweldig uit.
    Die beentjes kunnen nu écht wel omhoog pffff
    Een prachtig beeldje voor 25x Via Gladiola.
    FIJN WEEKEND
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldige prestatie en wat leuk dat jullie hem samen hebben opgewacht/binnengehaald!

    Fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super sportieve vader heb jij zeg!!!

    Proficiat!!!

    En met veel respect kan ik kijken naar die beelden op TV waar zóveel wandelaars en publiek plezier hebben aan de vierdaagse waar je nooit een wanklank of onenigheid hoort of ziet, maar enkel saamhorigheid en één gezellig sportief feest!

    Fijn weekend!!
    Lieve groeten,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is wel een felicitatie waard,voor je vader.
    Dus bij deze.
    Een fantastische prestatie.

    Fijn week-end
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een prestatie en zo fijn dat jullie daar allemaal van meegenieten en wij hier in stiekem toch ontroerd ...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een trotse dochter, goed gedaan van je vader, en nu maar genieten, liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel knap,ik zou er echt geen zin in hebben,ik heb vroeger hier in Gouda gelopen en dan de 15 km,dus valt mee,maar ik trainde niet van tevoren,zoo verzuurde spieren haha,maar na zoveel jaar dacht ik,ben niet wijs en nooit meer meegedaan,ik vind de Nijmeegse wel een sfeertje hebben,mijn lief komt daar vandaan,maar wij gaan nooit kijken,die drukte,ik hou daar niet zo van,het beeldje vind ik erg mooi,ik wens je een fijn weekend,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Respect voor je vader!!
    En wat dat nou is met die gladiolen??? Geen idee waar die traditie vandaan komt.
    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Proficiat aan je vader! Wat een prestatie altijd opnieuw. Mooi beeldje.
    Gladiolen? Heb ik dit jaar voor het eerst in pot geplant. Ze beginnen net te bloeien.
    Wat bijzonder deze 'via gladiola', had er nog nooit van gehoord.
    Groetjes en fijn weekend,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zal ik je wat vertellen.....mijn vader liep gisteren zijn 30e vierdaagse. Hij loopt nog steeds de 4x40 en heeft heel lang de vijftig gelopen. Echt een hele prestatie hoor van onze oudjes!!
    (Ik weet niet hou oud jouw vader is, mijn vader is nu 76 jaar.)

    Fijn toch dat ze dit nog kunnen?

    Fijn weekend en volgend jaar weer naar Nijmegen toch?

    Groetjes,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat is zeker knap! ik red nog niet eens 1 dag denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ongelooflijk; wat knap!Een echt jubileum! En wat hebben jullie het leuk met hem meegvierd!! Prachtig dat beeld, enig dat bord!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prestatie, daar heb ik veel respect voor en wees maar trots op je vader!
    Leuk dat jullie daar allemaal waren!
    En wat een mooi beeldje, dat is een mooie wel verdiende trofee.
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Knap zeg! Sportieve familie dus, want jij hebt gefietst langs de Loire las ik. Was vast erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Tjonge Jolanda, mijn complimenten en felicitaties voor je vader hoor! Ik wandel heel veel, maar durf zulke grote afstanden en dat een paar dagen achter elkaar niet aan en daarom heb ik grote bewondering voor iedereen die de vierdaagse doet.
    Fijn weekend verder,
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ontzettend knap hoor, en dat 25x! Ik vind het een hele prestatie, ik zou het nooit van mijn leven nadoen.
    Fijne zondag,
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...