woensdag 27 juli 2011

Duinbloemen

Vandaag neem ik afscheid van een vriend....


....al jaren ziek maar als het moment daar is, komt het toch nog onverwacht.


 'Bijzondere mensen sterven niet,
ze gaan wel,
maar blijven voor altijd.'


Toch blijft afscheid nemen moeilijk...


Hij hield van de natuur, van het strand en de zee....


Deze strand- en duinfoto's maakte ik een week geleden aan het door ons beide geliefde strand, Kijkduin.

  

'Een golf van weemoed.....'


 Ik ga hem missen.



Geen vrolijke vakantiepost, ik twijfelde of ik 'm wel moest plaatsen.
Maar dit blog gaat over mijn leven en de afgelopen week was ik hiermee bezig....
De volgende wordt een fietsverslag uit de Loire!

23 opmerkingen:

  1. verdrietige dingen horen jammer genoeg ook bij dit leven. En ja, dus ook op blogs.. Je hebt gelijk dat je er over schrijft. Heel veel sterkte toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat je het gedaan hebt want inderdaad je blog is ook het leven. En dat is niet altijd vrolijkheid daar horen ook dit soort dingen bij.

    Sterkte Jolanda!

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. veel sterkte ... koester de mooie herinneringen. liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Jolanda,


    Bij het heengaan van een vriend verlies je een deel van jezelf:het beste deel....
    Verdriet en het pijnlijke gevoel van missen zal plaatsmaken voor mooie herinneringen, die zullen er zeker zijn, en die hebben een voet afdruk in je hart achtergelaten tot in eeuwigheid...
    En zullen niet net als de voetafdrukken op het strand weer verdwijnen met eb en vloed....

    Sterkte, ik ben in gedachten bij je!!

    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leven is vrolijkheid en tegenslagen, vreugde en pijn en dat mag je delen... veel sterkte en idd sommigen mensen zullen voor altijd bij ons blijven waar ze ook zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit hoort, helaas, ook bij het leven. Ik hoorde gisteren dat een jongen bij mij van de basisschool is verongelukt, vreselijke dingen.
    Ik wens je veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach, wat een trieste dag,maar natuurlijk goed dat je de post geplaatst hebt hoor !! in de vakantie tijd gaat het leven ook gewoon door en daar hoort jou post ook gewoon bij.
    Veel verdriet en ik wens je heel veel sterkte,mooie herinneringen blijven voor altijd........

    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel naar, veel sterkte maar je heb er in mijn ogen evengoed een heel mooi bericht van gemaakt met prachtige foto's.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel sterkte en ondanks dat het een verdrietig bericht is een mooi post...

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helaas bestaat het leven niet alleen uit vrolijke momenten... Sterkte toegewenst.

    Lieve groet,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Verdriet hoor onlosmakelijk bij het LEVEN
    Ook wij hebben vorige week afscheid genomen ...
    Lieve Jolanda,
    Wens je alle sterkte die nodig is en bovenal veel warme, liefdevolle herinneringen aan een bijzondere vriend.
    Ik denk aan je !!!
    Lieve groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. afscheid nemen hoort bij het leven .....soms voor even maar soms ook voor heel erg lang......en waarderen we het hier en nu niet juist een beetje meer als er ook eens zo'n blogje uit het "echte"leven tussen zit?
    Voor alles een tijd...nu voor afscheid en stilte.....

    Sterkte!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieffie......heel veel sterkte....en een vriend verliezen is toch te erg....schrijf het maar lekker van je af hoor....bij mij zullen er voorlopig ook geen vrolijke posten zijn helaas,...ik kan het echt niet opbrengen nu....dikke knuffel...smak smak...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel veel sterkte met het verlies van je vriend...blijft moeilijk zulke dingen.
    veel liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige foto's met voor jouw hele mooie herinneringen. Veel sterkte de komende tijd. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Helaas betaat er in het leven ook verdriet,ik wens je sterkte en je post naar je vriend toe,vind ik prachtig,liefs Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat verdrietig voor je.

    Je hebt gelijk dit hoort ook bij het leven en het is goed om verdriet met anderen te delen.
    Heel veel sterkte met het verlies van je vriend.
    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel verdrietig!

    Sterkte met het verlies van je vriend.

    groet, Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve Jolanda,

    Ik wens je heel veel sterkte toe met dit verlies.
    Het is verdrietig om iemand dierbaars te moeten verliezen.
    Weet dat ik je alle kracht en energie wens om hier mee om te gaan.
    Je hebt er ondanks dit grote verlies een byzondere post van gemaakt.
    Nogmaals sterkte van mij,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel veel sterkte lieve Jolanda, bij het verlies van je goede vriend.
    En de foto's die je laat zien zijn schitterend.
    Heel toepasselijk.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel veel sterkte de komende tijd. Ik krijg een brok in mijn keel van de twee meeuwen.
    Liefs Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lieve Jolanda,

    Heel veel sterkte de komende tijd!

    Lieve groet, Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...