dinsdag 26 juli 2011

Mooie zomeravonden



 Gisteravond heb ik genoten van de eerste aflevering van Zomergasten.
Jelle en MarcMarie. Openhartig, bijzonder, eerlijk. Vol overgave.....
Ik vond het een prachtige aflevering, ben benieuwd naar de volgenden.

Vanavond het begin van In Therapie
Vorig jaar was de eerste reeks die ik ieder avond keek. Nu weer nieuwe, mooie namen die in de huid gaan kruipen van de therapeut (Peter Blok) en zijn patiënten. 
De eerste aflevering beloofd weer veel mooie avonden.

En dan Storm op Komst, vanavond met Loes Luca en Frederique Spight. Wat een heerlijke Rotterdams vrouwen, en wat een mooie en eerlijke gesprekken....wederom genoten!
De formule werkt niet altijd, sommige eerdere afleveringen waren tenenkrommend maar deze was leuk.
Het lijkt me sowieso al heel bijzonder om mee te maken dat het wad droogvalt en je zo over de rand van je bootje het wad op loopt.
Met wie zouden jullie 24 uur op een bootje midden in de Waddenzee willen doorbrengen, is de vraag die bij me opkomt?!

Ik  kom de natte en frisse zomeravonden wel door met deze mooie programma's tussen al die herhalingen door.

9 opmerkingen:

  1. Heb de uitzending met MarcMarie Huybrechts ook gezien...interessant idd. Ben over het algemeen niet zo van *dit soort programma's* maar vond deze wel mooi.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Heb hem niet gezien maar wat heb je mooie fotos gemaakt, hebben we nodig op deze alweer druilerige dag.

    liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto's.....geniet maar lekker......hier staat de tv eigenlijk altijd of meestal wel uit....we kijken af en toe een flim op dvd......rust geneest toch ??....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh die laatste heb ik ook gezien maar had ook graag het 1e programma gezien.
    Misschien wordt ie vandaag nog herhaald.....;0)
    Fijne dag
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb het allemaal gemist, dus er zijn toch nog wel leuke programma's op de buis?
    Lieve groetjes jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kijk de laatste tijd erg weinig tv.
    Ik zal hier eens op gaan letten.

    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De programma's die je vermeld heb ik geen van alle gezien (kijk eigenlijk momenteel niet zoveel tv) ben 's avonds een beetje aan het lezen/freubelen, maar mis het toch wel dat we niet lekker lang buiten kunnen zitten...

    Fijne dag,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou jij komt zeker de avonden wel door.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helaas ik heb al die uitzendingen gemist.
    Ik GENIET wél van je mooie zomerse plaatjes.
    Het weer wordt nu toch echt beter is het niet ;-)
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...