woensdag 31 augustus 2011

Gister werd ik verrast....

....door de postbode met een doosje, fleurig verpakt in bloemenpapier...uit Maastricht.
Totaal verrast, ik verwachtte niets, dus SPANNEND!

Het bleek een Give Away die ik al voor de zomer had gewonnen bij Marianne van Songbird.
Ze bestond 1 jaar en vierde een White Party, wat toepasselijk besef ik ineens na ons witte feest vorige week. Niet gelezen, kijk hier dan even.
Maar goed, om mee te doen moest je een Witte Post maken.



Dit was een van de collages die ik plaatste en ik was dus een van de winnaars....
Superleuk, ik kreeg een leuk berichtje met de vraag om m'n adres en dat het even kon duren want ze was druk....Tot gister dus!

Het pakketje was gevuld met allerlei leuke en lieve dingen en zo mooi verpakt allemaal...
bijna zonde om open te maken, dus maar gauw de camera gepakt!



Een prachtige zelfgemaakte kaart met hele lieve woorden, een mooi geborduurd hart met schattige kleine kraaltjes en 'n notitieboekje met geborduurde voorkant!

Het ziet er allemaal fantastisch uit, daarbij nog lekkere snoeperijen, een rieten hart en een schattige songBIRD....



Alles heeft een plekje gekregen, lieve Marianne.
Het was het wachten waard!

Binnenkort ga ik ook weer eens iets weggeven, dit is alweer post 101 van dit jaar, heb ik al meer dan 110.000 bezoeken gehad en ....vind ik het gewoon leuk om al die lieve, trouwe, nieuwe en vaste volgers en lezers weer eens te verrassen!


 
Posted by Picasa

22 opmerkingen:

  1. Wow! Dat is inderdaad een heel mooi cadeau. Het is echt heel bijzonder dat de mensen in blogland andere mensen soms zo weten te verrassen met prachtige dingen. Geniet ervan. Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi zeg, wat je hebt gekregen.

    En allemaal zo mooi in het kasje gedaan, wat overigens ook heel mooi is.

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een leuke verrassing en het ziet er allemaal zo gezellig uit.Leuk hoor zo,n give away Mooie witte collage was het.
    Lieve groetjes van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief, wat leuk... een verrassing krijgen is altijd leuk..
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd Jolanda, met deze prachtige en mooie gewonnen give away! Altijd bijzonder om zomaar iets toegestuurd te krijgen! Geniet er van!

    Lieve groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolanda, bof jij even met zo'n prachtig pakketje. Geniet er maar dubbel en dwars van hoor.
    Blogmiddag....gaat nu al super, ik hou je op de hoogte.
    liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Jolanda,
    Gefeliciteerd met de gewonnen giveaway! Wat een leuke dingen heb je gehad zeg! Dat zijn leuke verrassingen vind ik altijd.
    Fijne week verder,
    groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat met je mooie give-away, dat is nog eens een hele mooie en leuke verrassing.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow.. wat een verwennerij! Gefeliciteerd hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou zeg jij bent goed bedacht met een super leuke give away.
    Proficiat!!!

    Je witte bijdrage is ook heel mooi gemaakt!

    Zag laatst nog in een tuincentrum zo'n zelfde kasje staan en dacht nog bij mezelf.....hé dat ken ik van bij Yolanda van de Franse Lelie:-)

    Veel plezier van en met je mooie spulletjes!!
    Lieve groeten,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig pakketje en je gaf het mooie plekjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Altijd leuk en spannend zo'n pakketje. Mooie witte bloemen heb je gefotografeerd!
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Toch ook wel weer leuk als je lang moet wachten.
    Dan is het echt een verrrassing.
    Het ziet er allemaal prachtig uit.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat fijn dat het pakketje goed is aangekomen en dat je er blij mee bent. Ik vond het erg leuk om er aan te werken en het is je van harte gegund!
    Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhhh.....wat ben je heerlijk verwend Jolanda. Wat heeft Marianne je mooie kadootjes toegestuurd. Het kleine kasje vind ik trouwens ook prachtig.
    Geniet ervan.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt het verdiend met die mooie collage!
    En nu snap het give-away principe, leuk!
    Ga je me snel helpen om ook zo iets op mijn (ons) blog te doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je prachtige give-away, met je schitterende collage. Wat een mooie cadeautjes heb je gekregen, en wat een prachtig plekje heeft het gekregen.
    Lieve groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met deze leuke give away, je collage was dan ook erg mooi.

    Fijne avond! Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wit-wit-wit is wat de klok slaat bij jou, ik hoop dat jij nog een beetje bruin bent van dat Franse zonnetje '-)

    Liefs,

    Ps gezellig hoor de blogmeeting in Haarlem, ben er ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Van harte met je mooie Give Away Jolanda !!!
    Dat is GENIETEN dit soort kadootjes per post.
    Ik "besta" binnenkort ook 2 jaar :-)
    Eens even iets leuks verzinnen. Ik ben niet zo'n cre-bea als jullie maar heb wel iets in mijn hoofd ;-)
    Groetjezz lfs mij x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Echt iets voor jou Jolanda deze verrassing .
    Heerlijk he om zo verwend te worden .
    Vandaag schijnt de zon zo heerlijk en het weekend begint bijna , dat wordt genieten in je tuin ! Wat maak je toch prachtige foto's .
    Groet

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...