zaterdag 20 augustus 2011

In de tuin van....

 Madelief......
Een prachtige tuin, de zon, een sfeervol gedekte tafel met heerlijk hapjes en lekkere thee .....

    

en een aantal vrouwen die elkaar niet kenden....
of eigenlijk toch wel....van elkaars blog!

   

We hebben genoten van de plek en van elkaar, lekker gegeten, gepraat en gelachen.

De tuin bewonderd, net als de prachtige kopjes, bordjes en theepotten ...

 

Het was gezellig!



Lieve meiden uit Rotterdam em omgeving, en een van ietsje verder, het was top!
Zo leuk om nu de vrouwen achter de blogs te kennen....

            

Madelief, nogmaals bedankt voor je gastvrijheid en de heerlijke high-tea!


Nog even genieten van de tuin...en dan is de middag toch echt voorbij.....

   

Madelief, Fleur, Lia, Ingrid, Riet en Saskia, het was een bijzondere ontmoeting!




Posted by Picasa

28 opmerkingen:

  1. Wat een mooie post van een heerlijke middag Jolanda...ik heb er ook enorm van genoten! Wat heeft Madelief het gezellig daar hè, het was gewoon een eer om daar te mogen zijn! Dat wordt lang nagenieten...ik vind het ook erg leuk om nu het gezicht achter jouw blog te kennen!

    Ik ga nog even verder met mijn post over de high tea en mijn bezoek aan Lia...die komt morgenochtend online!

    Een hele fijne zondag!!! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Jolanda,

    Wat een prachtige post is het geworden! De foto's zijn allemaal zo mooi. Ik zit hier achter mijn laptop echt na te genieten van een super gezellige middag. Wat mij betreft houden we het erin! Ik ga nog een keer door je foto's scrollen. Ze zijn weer zo anders geworden dan die van mij!! Ook de foto's die je voor Lia's blog hebt gemaakt zijn prachtig. Ik ga daar snel een keer kijken.

    Een gezellige zondag & lieve groet,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goeie morgen Yolanda. Wat heb je schitterende foto's gemaakt.Wat was het gezellig he. Madelief had het zo prachtig voor elkaar . Ik heb er van genoten. Ik vond het ook zo leuk om jullie allemaal te leren kennen. Ik kende je blog niet maar ik ga je nu natuurlijk volgen, het is hier mooi.
    Hartelijke groeten van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sfeervolle foto's, Jolanda, je hebt het gevoel van de middag heel goed in beeld gebracht! Wat was het gezellig he/
    Een heel gezellige zondag en tot ziens in het park xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohhh de sfeer van de tuin is prachtig... en die kopjes.... ahhhhhh
    was het niet spannend om mensen te ontmoeten die je alleen van bloggen kent?
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. als ik je prachtige fotos zo zie dan kan het niet anders dan dat dit een supermiddag was.. zoveel sfeer.. gezelligheid.. en ook nog mooi weer!
    en wat ontzettend leuk om elkaar op deze manier wat beter te leren kennen!

    fijne zondag,
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is het leuk om mede bloggers te ontmoeten en helemaal in de mooie tuin van Madelief. Hopelijk komen er van de anderen ook nog logjes met mooie foto's :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dit er supergezellig uit!
    Fijn dat het zo gezellig was en jullie er zo van kunnen na genieten.....
    Leuk dat jullie je eigen foto's hebben gemaakt en jullie deze apart posten. Ieder maakt foto's op een eigen unieke manier vanuit haar of zijn gezichtsveld.

    Een fijne zondag, hartelijke groet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een práchtige foto's van een fantastische middag :-)
    Ontzettend leuk idee
    en Madelief heeft écht een geweldige tuin !!!!!
    Geniet nog maar even heerlijk na ....
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik had het al bij Ingrid gelezen maar het sfeertje hier bij jou geeft dezelfde uitstraling. Een heerlijke middag genieten met elkaar.

    Fijne zondag
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja Madelief heeft een prachtige tuin en de high tea gedekte tafel ziet er prachtig uit,fijn dat het zo gezellig was,fijne zondag,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hier is het ook genieten met een gouden randje.
    Super meid, heerlijk dat het zo'n geslaagde middag is geweest! De foto's spreken voor zich...een feestje, een lust voor het oog.Dit alles is wel aan Madelief toevertrouwd.Haar blog zegt daarover genoeg. Leuk dat jullie elkaar nu in real live hebben mogen ontmoeten, geweldige beleving.

    Geniet nog maar even na.

    Fijne dag!

    Liefs, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Jolanda,
    Wat leuk om alles op de foto's nog eens terug te zien!
    Het zou zo een reportage uit Landleven of en ander tijdschrift kunnen zijn!
    Wat zijn we verwend door Madelief,he?
    Groetjes van fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou wat gezellig toch allemaal...heerlijk lijkt me dat bij Madelief in haar mooie tuin mat al die blogmeiden........leuk !!..fijn dat het zo gezellig was....liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik had het hier en daar al gelezen.
    En wat fijn dat ieder van jullie het zo leuk gevonden heeft.

    fijne dag, liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Jolanda,
    Er valt voor mij weinig meer toe te voegen na alle lovende berichten hierboven!
    Je hebt de sfeer ZO goed in beeld gebracht, ik blijf nagenieten!
    Het was een hele bijzondere middag!
    tot snel,
    liefs
    lia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kom net bij Ingrid vandaan en was daar toch wel een beetje nieuwsgierig welke blogdames elkaar nu in het echt ontmoet hadden en voila bij jou het antwoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh jij was er ook bij.....????
    Wat een bofferd ben je toch....in zo'n droomtuin te mogen zitten......SUPER!
    Fijne avond
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk is het toch, zo'n ontmoeting tussen blogsters. Ik ben ooit bij Makkie geweest voor een workshop en het is inderdaad heel bijzonder de mensen achter de bloggen te zien! Fijn dat je zo genoten hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat ziet er heerlijk en gezellig uit. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het straalt een en al gezelligheid uit, wat mooi en wat lief. De blogs die erover vertellen stralen allemaal van deze dag!!

    Een fijne week,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Och Jolanda, wat ontzettend leuk dat je die onmoeting mee hebt mogen maken. Genieten hé? Ik heb het ook al een keer mee mogen maken: een ontzettend gezellige ontmoeting van blogsters onder elkaar. Als ik er weer aan terug denk... Een blijvende herinnering!

    En wat is de tafel mooi en sfeervol gedekt! Dat kan inderdaad niet anders dan een heerlijke dag zijn geweest...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat supergezellig om dit met elkaar te doen. Het ziet er allemaal echt geweldig uit!
    fijne week,
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke post is dit,met de prachtige uitnodigende foto's er bij.
    En leuk dat jullie het zo fijn hebben gehad.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een gezelligheid. Ik had al even iets gelezen bij Ingrid. Erg leuk ziet het eruit! Echt genieten! Leuk om elkaar in het echt te ontmoeten.
    Mooie foto's heb je ervan gemaakt!

    Lieve groet
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ziet er echt super uit, zal echt ontzettend gezellig zijn geweest, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooi gedekte tafel, daar is echt werk van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gezellige high tea in de prachtige tuin van Madelief, leuk dat jullie er allemaal blogjes over gemaakt hebben! Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...