donderdag 18 augustus 2011

Mooi...


Wat zijn ze mooi he, de witte zwanen in het donkere water.
Het begon net te regenen dus door de donkere lucht was de weerspiegeling nog duidelijker....
Ieder dag kom ik ze tegen in 'mijn' park, eerst met jongen maar nu weer vaak samen.


Ze blijven mooi...
Jullie vroegen of ik altijd m'n camera meeneem als ik boodschappen ga doen...nee maar deze keer was ik op de terugweg van een fotorondje door m'n eigen stad. Binnenkort zal ik jullie wat laten zien.



 

Voor deze beauty's hoef ik niet ver weg. Gewoon in de achtertuin....



....heel langzaam komt de herfst dichterbij.... 
 

 De roos in de tuin begint voorzichtig aan een tweede bloei, dat doet ie soms....
niet ieder jaar, maar nu dus mooi  wel.


Mijn weekend is begonnen.
De eerste werkweek zit er weer op.
Gezellig weer, het contact met de collega's en de kinderen.
We hebben natuurlijk hard gewerkt maar ook weer zo gelachen.
Veel nieuwe koppies weer, en ieder met een vaak heftig verhaal. Op een school voor speciaal basisonderwijs is het in ieder geval nooit saai....

En woensdag was ik nog even bij haar, zo gezellig ik voel me er al echt thuis en heb weer mooie foto's gemaakt. Weer zulke leuke nieuwe dingen...en ik ben door haar verwend. Binnenkort weer een kijkje in haar winkel, nu kun je alvast bij haar thuis binnen kijken.

Ik hoop op zon en lekkere temperaturen, dit weekend. We hebben leuke dingen gepland maar het weer moet wel een beetje meewerken. En zaterdag heb ik een bijzondere ontmoeting!
Ik krijg het nog druk met posten de komende tijd:)

Van alles op stapel dus, ik ga zo genieten van een aflevering van In Therapie met vanavond de topcombinatie van Jeroen Krabbe en Peter Blok.

Geniet nog even van de zomer en de zon en van een mooi weekend,



15 opmerkingen:

  1. Mooie foto's Jolanda en vandaag zou ik haast denken dat we al midden in de herfst zitten met dat slechte weer...het was om 19.00 uur al bijna donker binnen en buiten onweerde het flink!

    Ik ben benieuwd naar je bijzondere ontmoeting, maar daar lezen we vast nog wel over ;-)!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook alvast een heel MOOI weekend Jolanda. Het lijkt er op dat het weer over het algemeen wel mee zal gaan zitten. Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geloof het of niet maar hier is een (in het voorjaar geplantte ) nieuwe roos voor de derde keer aan het bloeien!!!!! Ik zeg JOEPIE...dat snap je wel he ;))
    Snoei"afval"van een andere plant heb ik in de vaas gezet.....niks herfst.....nazomer noemen wij dat toch?;)
    Rotterdam,.....natuurlijk eerst kijken waar mijn moeder overal gewoond heeft in ZUid, en wie weet, Spido, Euromast, DE tunnel...even gillen he ';))) en als ik me niet vergis ligt New York daar in de buurt? We shall see, met meiden van 13 en 11.....kan t alle kanten op he ;)

    Mooi weekend!
    Lieffs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi inderdaad!!

    Geniet van het weekend!

    lieve groet Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook jij een mooi week-end,Jolanda.
    En wat laat je ons weer genieten van prachtige foto's.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke post.....geniet maar lekker van het weekend.....liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi jolanda,
    Wat een mooie foto's weer... Prachtige dieren die zwanen.
    En je tuin... Heerlijk... Als ik die bekijk en dan die kleine spinnewebjes zie, dan ruik ik bijna de knisperende lucht die bij deze tijd van het jaar hoort...
    Heel fijn weekend gewenst.... Bijzondere ontmoeting...spannend hoor...
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige foto's ! (gelukkig vliegen onze kinderen niet zo snel uit als die zwanenkinderen:-)
    het begint idd duidelijk zichtbaar te worden dat het najaar er alweer aan komt, s'avonds en s'morgens zie je alweer die vaak een beetje mysterieuze mist over de velden, waar dan de koeien in lopen.
    Ik vind dat ook een prachtig gezicht, maar het zonnetje mag ook nog wel weer even terug komen
    Fijne dag gewenst!
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De voortekenen van het najaar komen langzaam tevoorschijn...
    Ik hoorde dat we een hele goede nazomer krijgen met een hittegolfje, dus heb nog lekker 2 weken vakantie opgenomen eind september.
    Blogmeeting dit weekend?

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Niet schrijven hoor dat de herfst eraan komt......ik wil nog even genieten van zon,zee en strand.

    Mooi he die zwanen, ik vind ze altijd zo gracieus door het water gaan.

    Heel fijn weekend, Jolanda
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De vooruitzichten zijn goed voor het weekend, maar ik moet het ook eerst nog zien hoor.... Maar je moet nu als het kan wel van iedere zonnestraal genieten, want ook ik vind dat de herfst er aan het aankomen is.

    Fijn weekend, en mooi die zwanen..
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. al wil ik er ook nog niet aan toch zie je inderdaad dat langzaamaan de herfst het toch een beetje gaat overnemen van de zomer wat de natuur betreft.. hier in de tuin ook al veel paddenstoelen..
    maar het weekend gaat het op en top zomer worden.. tenminste dat is wat ze beloven, zou wel heel fijn zijn:))
    spannend je ontmoeting morgen..

    ik wens je een mooi zomers weekend!
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gezellige post! Allerlei genietplaatjes en genietmomenten..het leven heeft zoveel moois te beiden :)
    Fijn weekend! Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. He Jolanda wat een prachtige zwanen, ze zijn heel elegant. Wat heerlijk om bij zo'n prachtig park te wonen.

    Ik ben even door je blog-posten heen gebladerd.Ik loop zo achter op iedereen. Ik zie dat je ondanks het weer, niet stil gezeten hebt. Wat heb je mooie foto's gemaakt zeg, tijdens de vakantie! Loire lijkt me prachtig! De kastelen spreken mij ook enorm aan, wat kan je daar dan van genieten hé?! Wat stoer om op de fiets te gaan trekken. Midden in de natuur, zie je natuurlijk het meeste. En... jullie hebben nog een mooi vooruitzicht te gaan, heerlijk! Voor je het weet is het zover hoor, want je eerste werkweek zit er al weer op.

    Veel plezier vandaag, met je ??? bijzondere ontmoeting. Ik ben benieuwd wie dat mag zijn. Ik houd je in de gaten;-)

    Fijn weekend,
    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie foto's, Jolanda. Ik vind je lettertype ook erg mooi!
    Wat was het vanmiddag gezellig, he? Volgend jaar in Ottoland, misschien?Alvast een fijne zondag.
    Liefs van Saskia xx

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...