zondag 7 augustus 2011

Zomerfruit!

Op de verjaardag van onze zoon afgelopen week, brachten m'n ouders heerlijk vers fruit mee van hun eigen tuin.


Pruimen, druiven en frambozen!


Schalen vol lekkers, maar omdat de frambozen wel erg kwetsbaar zijn heb ik er heerlijk muffins van gebakken...


Ze waren lekker!


Ook dit prachtige zomerse roze boeketje komt uit zijn tuin!


Fijne zondag, allemaal!

Zijn jullie de laatste tijd nog langs geweest bij Lia van House of Seasons, ze heeft zulke leuke posten geplaatst oa over haar bezoek aan de Emma Bridgewaterfabriek, haar vondsten op de Brocantemarkt in Delft, en een kastje dat ze heeft opgeknapt.





23 opmerkingen:

  1. Met fruit maak je mij (bijna) altijd blij en van die overheerlijke muffins zijn ook niet verkeerd!

    Lia voorzie ik elke keer trouw van een bezoekje hoor hihi...lief dat je elke keer aandacht voor haar blog vraagt!

    Een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk ik neem één van je muffins hoor!! hmmmm met vers fruit kan niet beter!
    fijne zondag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeerlijk !!...geniet maar lekker !!...liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijkheden allemaal. Ik vind bramen en frmabozen ook heerlijk maar ik vind ze echt belachelijk duur in de winkel. Jij krijgt ze lekker uit eigen tuin...wat wil je nog meer! Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Jolanda , je weet het zelf natuurlijk ook wel
    maar wat byzonder dat je ouders er nog zijn en je zo verwennen ook nog met al die schatten uit eigen tuin.
    House of seasons is mij zeer wel bekend hoor !
    Daar komen mijn bekers ook vandaan !
    Ik koop er heel graag . Mijn dochter die nu in Frankrijk woont nam mij altijd mee naar House of Seasons . Van haar kreeg ik ook de muis in de doos . En Kittie ken ik goed , ik heb haar kinderen in de klas gehad ! De wereld kan klein zijn.
    geniet van je laatste week !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Jolanda,
    Dat ziet er heerlijk uit al dat fruit. Zo vers uit de tuin is dat zachte fruit het lekkerst, had pas weer wat bakjes uit de supermarkt, maar dan is het vaak overrijp en de onderste zijn beschimmeld. In ons vorige huis hadden we bramen en frambozen, zo kreeg je ze niet in de winkel. Momenteel hebben we een appelboom, een kers, een pruimenboom en twee peren. Gaat een goed jaar worden, want de bomen hangen vol. Hond Sebastiaan (blonde labrador) die ik wat zijn eten betreft op ransoen had gezet omdat hij te dik werd, betrapte ik gisteren op het eten van val appels en peren. Oeff om over de pruimen nog maar te zwijgen. Dank je wel voor je mooie foto's.
    Fijne dag nog en lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk!

    Ik heb gisteren ook 8 potten bramenjam gemaakt. Dus dat wordt genieten.
    Fijne dag,

    Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jolanda, ik moet een beetje gniffelen want Roos en ik hebben net op de tuin heerlijk zoete bramen lopen snoepen. Goed idee van die muffins, die ga ik onthouden.
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijkheden hier.....kon ik maar even bij je aan om te proeven...;0)
    Nog van harte met je zoon....en dat boeketje...zo lief.
    De mooiste boeketten komen vers uit eigen tuin.
    Fijne zondag
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zoiets is toch onbetaalbaar hé, lekker eigen fruit. Ik denk dat de muffins overheerlijk waren. Krijg er het water van in de mond.
    groetjes
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Jolanda,
    Wat ziet het er lekker uit, en ik ontdek tussen de reakties een klant van de winkel......
    en bedankt voor noemen van de winkel....
    Liefs
    tot snel
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een genot al die heerlijkheden uit de tuin....eetbaar of niet, het levert prachtige plaatjes op!!! Enne alsnog gefeliciteerd!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Héérlijk zo lekker al dat verse fruit :-)
    en nog eens super gezond ook !!!!
    Lieve groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Jolanda,

    Wat ziet al dat fruit er heerlijk uit en die cupcakes......mmm!!! Ik ben even kwijt of ik je al gefeliciteerd heb met de verjaardag van je zoon, maar wanneer dit niet het geval is doe ik dat bij deze!

    Een gezellige nieuwe week!

    Lieve groetjes van Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hmmm... héérlijk! Heb je de pruimen nog te verwerken? Ik heb juist een dik aantal kilo's verwerkt tot jam. Lekker!

    Enne.. bedankt voor je tip. Ik ga snel even bij Lia om het hoekje kijken.

    Mooie week!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oh heerlijk fruit uit eigen tuin en het ziet er ook zo mooi uit!!

    ik ga ook even een kijkje nemen bij Lia:)

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat ziet er verrukkelijk uit,zeg.
    En ik ga ook even een kijkje nemen op het Blog wat je tipte.
    Ook ik ben druk met brocante,omdat mijn zoon zijn huisje in die sfeer wil gaan inrichten.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heerlijk! Ik heb ook al een paar bakjes fruit op deze week. Vooral de blauwe bessen smaken mij goed.
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mmmm dat ziet er lekker uit,ik neem er een
    Heerlijk zeg zo uit eigen tuin,geweldige plaatjes

    liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mmmmm, heerlijk! Wat een luxe om dat in de tuin te hebben... of te krijgen van iemand die het in de tuin heeft staan natuurlijk ^_^
    Groetjes, geniet van het verse fruit,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heerlijk zulke ouders! En dan maak je er gelijk muffins van... goed idee hoor! Nog gefeliciteerd met je zoon!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heerlijk dat verse fruit, een goed idee om er muffins van te gaan bakken. Gezond en lekker bij elkaar :)

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...