vrijdag 30 september 2011

Betoverend glas....

  

Het bord onder de stolp vond ik gewoon bij de H.EMA....en dankzij haar.
De kan die je bij haar ziet heb ik (nog) niet....maar ik denk dat ik deze week toch nog even naar de H.... moet. Hij is zo mooi! Het motief erop is schattig en toch stoer....en helemaal de kleur waar ik momenteel weg van ben (en voor een leuk prijsje)


De prachtige stolp kreeg ik van mijn man voor m'n verjaardag afgelopen zomer....
had hij helemaal zelf uitgezocht en gekocht: lief hè!

Het hart is helemaal handgemaakt en won ik in de give away van Marianne van Songbird...
De klossen kreeg ik ooit in een give away van Alma...
 de heerlijk ruikende zeep kocht ik de laatste keer bij Marianne van Verrassend Goed...
en de kanten bandjes om de klossen kreeg ik van Lia in een mooi pakketje toen ik jarig was....


Ook deze prachtige hoge stolp komt bij Lia vandaan.
En het vogeltje zat weer in het pakket van Songbird!




Het vogelhuisje nam ik vrijdag bij het tuincentrum mee toen ik de herfstinspiratie opdeed, het is echt mijn kleur! Toen ik 'm meenam wist ik nog niet goed wat ik er mee zou doen maar is het geen leuk geheel zo?


Wat leuk toch dat JULLIE BLOGSTERS overal in mijn huis terug komen.
En samen maken we een heel mooi, sfeervol HERFSTplaatje!

Ook al is het (nog) geen guur en stormig herfstweer, 's avonds is het niet meer zo lang licht en als ik 's morgens wakker word is het nog donker buiten. Overdag kunnen we nog genieten van de heerlijke temperaturen en nazomergevoel maar 's avonds komt toch een beetje het gezellige herfstgevoel!


20 opmerkingen:

  1. Dat ziet er allemaal weer heel sfeervol uit, en is de kleur van het vogelhuisje ijsblauw? Hele mooie foto's, geniet van het weekend met veel zonneschijn.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een sfeervolle plaatjes!

    Fijn zonnig weekend!

    Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, sfeervol zo onder de stolp.
    Fijn weekend,
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's heb je weer gemaakt. En die stolpen, om verliefd op te worden.

    Gr Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn die stolpen toch mooi en weet je ik heb er geen een. Moet ik toch eens wat aan gaan doen.(Lia) Wat een mooie kado'tjes heb je toch allemaal gekregen en het past zo mooi bij elkaar.
    En de herfstfoto's, dat is genieten.
    Gezellige dag nog.
    Lieve groet van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Jolanda,
    Wat een heerlijkheden weer... Verwennerij, dat is het... Ik het ´haar´ blog maar even bij mijn favorieten gezet, om later nog eens even goed te bekijken. Ik denk dat het heel leuk volg-materiaal is. Ik vind je stolpen prachtig hoor. De schaal van de Hema is ook heel mooi. Ik had ze al eens gezien, maar er gewoon langs gelopen... Op deze manier bekijk ik hem weer heel anders... Zet me toch aan het denken, misschien moet ik beter nadenken terwijl ik winkel... haha...
    Prachtige foto's weer Jolanda, ook de stolp met het vogelhuisje is enig...
    Ik wens je alvast een heel fijn weekend,
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie foto's van je prachtige stolpen. Schitterend het handgemaakte hartje, net zoals je klosjes met kant.
    Een heel fijn weekend.
    Lieve groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi sfeerplaatjes,
    groetjes Irma en een heel fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk die stolp met al die leuke krijgertjes...

    Fijn weekend, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige foto's hoor! Het hartje is echt heel speciaal .....
    liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi hoor...ik ben gek op stolpen en dit is ook een heel mooi exemplaar. Leuk dat je daar allerlei cadeautjes onder hebt liggen, die je van medeblogsters hebt gekregen!

    Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Jolanda,

    De nieuwe spulletjes die ze bij de Hema hebben zijn inderdaad heel mooi! Ik heb met de kan en de pot ook al in mijn handen gestaan, maar kan er geen plek voor vinden in mijn kast :-)!

    Mooi met al die lieve cadeautjes en spulletjes onder de stolp.

    Ik wens je een heel gezellig weekend toe. Wij hebben zondag waarschijnlijk de laatste lunch van het seizoen gepland staan op de tuin!

    Liefs van Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijke herfst post......genieten.....fijn weekend...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Onder de stolp komt alles net even wat mooier uit, Hema is zo'n leuke winkel.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooie stolpen, Jolanda. Ik vind je foto's bij avond/kaarslicht erg sfeervol. Leuk, dat de kaarsjes weer aankunnen he!

    Een gezellig en zonnig weekend! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Was vanmiddag nog even bij de Hema en zag inderdaad allerlei mooie accessoires... Stolpen blijven toch altijd ideale plekjes om leuke spulletjes te showen. Wat grappig dat je zoveel prachtige dingen hebt gekregen van medeblogsters.

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi ben via via op je mooie blog gekomen .... wat een heerlijke posten en wat een prachtige stolpen ben er ook zo gek op ....ben gelijk volger geworden kan ik je mooie posten niet missen ... voor nu wens ik je nog een fijne zondag en tot je volgende post ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heerlijke plaatjes.. dank je wel.
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. WAT EEN MOOIE SFEER BIJ JOU, DAT BORD IS PRACHTIG EN ALS IK JOU WAS ZOU IK INDERDAAD DIE KAN ERBIJ KOPEN, IK HEB HEM EVENTJES BIJ VILLA D'ESTA BEKEKEN EN DIE ZOU HEEL MOOI BIJ JE SPULLEN PASSEN.....

    FIJNE ZONDAG ALVAST, GENIET VAN HET HEERLIJKE WEER !

    HARTELIJKE GROET GEA

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke post met al die gekregen kadootjes van mede-blogsters!
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...