zondag 18 september 2011

Bijzonder mooi!


Even weer een kijkje in mijn huis....


Met als nieuwe aanwinst deze prachtige (hoeden) doos....
Ik ben er zo blij mee!


Gekregen van Lia van House of Seasons, voor bewezen diensten:)

Samen houden we de weblog van haar winkel bij,
maak ik foto's van alle leuke dingen en hoekjes die ze in haar winkel heeft
en maak ik haar wegwijs in blogland....
En af en toe mag ik dan wat uitzoeken.
Is dat niet leuk!

Ga trouwens even bij haar langs als je haar nog niet kent want ze heeft zo'n leuke give away!
Een prachtige Emma Bridgewaterbeker met herfstvogels. Ik zou er graag een kopje thee uit drinken of zomaar neerzetten als decoratie, maar ik mag natuurlijk niet mee doen:( Jullie wel!
Haar (en ook een beetje mijn) blog is trouwens erg mooi, al zeg ik het zelf...ben er best wel een beetje trots op.


Ik ben helemaal weg van deze prachtige aqua-groene kleur net als zij.
De vlindertjes in warme kleuren op de doos maken het zo vrolijk en tijdsloos!


Zo speciaal dat er soms mensen op een bijzondere manier op je pad komen waar het zo mee klikt....
eigenlijk per toeval. Maar daar geloven we eigenlijk niet in, het moet zo zijn!


Ook 's avonds is het een sfeervol hoekje, met wat herfstlampionnetjes en een hortensia gaan we heeeeel langzaam richting herfst.
Het kleine vaasje zat in de doos als verrassing  net als een pakje schattige herfstservetten....


Bijzonder mooi dus:
een nieuwe vriendschap ....
een nieuwe blog....
en deze mooie doos!


20 opmerkingen:

  1. Ja die hoedendoos is zo mooi. Ik heb er ook naar staan kijken, ik ben weg van de kleur.Fijn dat je zo wat voor Lia kan betekenen en je foto's zijn super.Leuk hoor.
    Lieve groetjes van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi geschenk van Lia, om je te laten weten dat ze jouw hulp zo op prijs stelt!! Het staat ook erg mooi en past ook goed bij de spuitfles die er naast staat. We gaan inderdaad richtig herfst en al heb ik liever de lente en de zomer, ik maak er maar geen probleem van want tegenhouden doen we het toch niet. Maar jij gaat ook nog een weekje naar de zon hè...een heerlijk vooruitzicht!!

    En dat bloggen hele bijzondere vriendschappen, ontmoetingen en 'toevalligheden' laat ontstaan kan ik alleen maar onderschrijven...en daar kan ik mij ook nog steeds over verwonderen! Iets om heel erg van te genieten!

    Ik wens je een fijne week Jolanda! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda,

    Wat een bijzonder geschenk. Daar kun je dan ook extra van genieten. Zo te zien echt jouw kleur. Mooi in combinatie met de herfstlampionnen.

    Ik sluit me volledig bij je aan dat je door het bloggen leuke mensen ontmoet. Het is een bijzondere "wereld" in blogland ;)

    Leuk om je 9 oktober in het echt te ontmoeten!

    Ik wens je een hele fijne week toe en lieve groeten,

    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Jolanda,
    Prachtig is de hoedendoos, wat een mooie warme kleur. In combinatie met de spuitfles is het geweldig. Wat lief van Lia, dat ze jou die heeft gegeven. Maar ze zal wel heel blij zijn met jouw hulp. Haar winkel is prachtig, voor zover ik het op de foto´s heb kunnen beoordelen. Ik ben er nog niet geweest, maar ik hoop dat dat wel een keer gaat gebeuren. Je foto´s zijn werkelijk prachtig. Lia´s blog vind ik ook helemaal mooi, ik heb haar vandaag getagd, omdat ik het zo leuk vind...
    Jolanda, ik wens je een heel fijne week toe.
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een erg mooie hoedendoos en die wordt nog mooier,door de vriendschap die je met Lia hebt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kado en dan ook nog de vriendschap die ontstaan is, dat is dubbel genieten.
    Lieve groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja erg mooi hoor.....en bijzonder...kom ook even naar mijn bijzondere ontmoeting kijken......liefs van mij...xxx....prachtig dat aqua zo bijelkaar....mooie doos!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief van Lia dat je af en toe wat mag uitzoeken, als dank voor je hulp. Een prachtige cadeau die mooi past bij je spuitfles.
    Lieve groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kado hoor, en op deze manier hebben jullie samen plezier.

    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja die hoedendoos is fantasties prachtige kleuren en die vlinders en bloemen kan me voorstellen dat je hier heel blij mee bent.
    En dan ook nog een bijzondere vriendschap door je vriendelijke hulp, wat is dierbaar. Geniet er van, fijne week groetjes

    Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Practig maar dat is de beker die ik van haar heb gekregen ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat mooi zeg..echt een prachtige doos..ik zal zeker even kijken op haar blog
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat lief om je dit cadeau te doen....
    Bijzonder zo'n mooie vriendschap.....om te koesteren...
    Vind het erg gezellig zo bij je thuis, die spuitfles is ook een plaatje.
    Fijne avond
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kado Jolanda, ik vind de kleur en de vlinders echt prachtig en wat mooi dat zo'n warme vriendschap zomaar op je pad komt.
    Zij heeft idd een prachtige winkel, ik vind het jammer dat het zo ver uit de buurt is.
    Maar ook mijn complimenten aan jou, want haar blog ziet er prachtig uit.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Jolanda,

    Wat een mooie cadeau heb je van Lia gekregen! Volgens mij verdien je dat ook dubbel en dwars. De blog van Lia ziet er altijd prachtig uit en de foto's die jij voor haar hebt gemaakt zijn heel mooi! Als die geen nieuwe klanten naar haar winkel trekken, dan weet ik het niet meer :-) Helemaal bijzonder dat er zo'n mooie vrienschap uit is gegroeid. Geniet ervan!

    Een gezellige nieuwe week!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat bijzonder om via het bloggen met elkaar bevriend te raken. De blog van Lia ziet er altijd erg mooi en verzorgd uit; lief van haar om je te bedanken met dit mooie kado.

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik word er helemaal stil van,al die leuke reakties op jou post.
    En inderdaad ik ben heel erg blij dat jij op mn pad bent gekomen (zie mn taglijstje).
    En je prachtige foto's, daar ben ik heel blij mee! Ik vind je hoekje heel erg mooi!
    En onze nieuwe vriendschap vind ik heel bijzonder, in zo'n korte tijd, lekker samen crea aan het blog werken, soms samen soms apart!
    Ik hoop dat het een mooie lange vriendschap gaat worden.
    Lieve Jolanda, bedankt en geniet ervan.
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige doos in een sfeervol hoekje, leuk hoe je soms mensen op je pad tegen komt ... je foto's op haar blog zijn ook altijd weer super. Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De hoedendoos is werkelijk prachtig!
    Zo fijn als je iemand ontmoet waarmee het goed klikt!
    Ik zal snel een kijkje op haar blog gaan nemen!
    fijne week
    liefs ester

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja, bloggen brengt heel veel lieve mensen bijelkaar. Ik ervaar dit ook regelmatig.
    Je hoedendoos is prachtig en vooral en zo speciaal als je die van iemand mag ontvangen.
    Het is een mooi tafereeltje geworden en je hebt er uiteraard weer hele mooi foto's van gemaakt.
    Tot gauw,
    liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...