dinsdag 27 september 2011

Herfstgloed


Vrijdag heb ik inspriratie opgedaan in het tuincentrum.... 


Allerlei materialen meegenomen.....en de lampionnetjes zijn uit eigen tuin.



Lijmpistool onder uit de kast gevist en deze mooie pot gemaakt!


Wat een zonnig herfststuk is het geworden! 



's Avonds krijgen de kleuren een warme herfstgloed....



Ik heb nog meer leuke dingen gemaakt.....heerlijk om weer zo lekker bezig te zijn.


En zien jullie het mooie vaasje en de schaal onder de stolp?
Ik vind het zelf een zeer geslaagd herfsthoekje waar ik vrolijk van word.


Wordt vervolg dus....


26 opmerkingen:

  1. Ziet er zeer sfeervol uit.... zonnige herfst!
    Groetjes Jacqie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die herfstgloed over je mooie stukjes is inderdaad heel sfeervol! Ik probeer morgen even naar het tuincentrum te gaan (het komt er telkens maar niet van) maar dan voor buiten...violen en zo!

    Ik wens je een fijne avond!! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de herfst heeft schitterende kleuren in petto ... prachtige sfeerbeelden heb je ervan gemaakt! fijne avond, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Jolanda,
    Wat ziet dat er weer heerlijk uit zeg. Zo gezellig. In huis heb ik tot nu toe alleen nog maar wat dennenappels liggen die we zondag uit het bos hebben meegenomen, maar ook dat verhoogt de sfeer al aardig. Ik ben heel benieuwd naar wat je nog meer hebt gemaakt.
    Voor nu een heel fijne avond gewenst hoor...
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige herfst stukken heb jij gemaakt. Ik dacht in eerste instantie...wat blijft dat mooi liggen in die vaas. Daar heb je dus een tikkeltje bij geholpen ;)
    Mooi die herfsttinten!

    Ik wens je een gezellige avond!
    Lieve groet
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van deze post word ik, net als jij, ook helemaal vrolijk.
    Een lust voor het oog jouw herfst hoekje.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor om ideeën op te doen en er dan zelf mee aan de slag te gaan, dan kun je er altijd net even je eigen draai aangeven. Een gezellig herfsthoekje is het geworden.

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat leuk en wat knus staat het!
    Leuke ideeen.

    Fijne avond, groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  9. die zie ik!! want ik heb dezelfde vaasjes van de H....:)...lekker freubelen en savonds van genieten...kan het leuker?

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig de herfst stukken die je hebt gemaakt. Mooi de gloed als het avondlicht erop valt..een prachtige sfeervol hoekje.
    Lieve groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi ziet het er uit, heel sfeervol
    Ja die vaasjes heb ik ook gezien bij de H, ze zijn heel mooi.

    Lieve groet
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. zeker heel mooi!!!

    lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende vaas! En mooi gedecoreerd ook..
    Geweldige tip, die theetuin in Millingen. Wel ontzettend ver weg voor ons, maar ik denk zeker wel de moeite waard inderdaad.
    Dankjewel!
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  14. LIEVE JOLANDA,
    jE HEBT VELE KWALITEITEN!
    WAT EEN SFEERPLAATJE!
    ZIE JE DAT HERFST OOK LEUK KAN ZIJN (zeker met dit mooie weer....)
    LIEFS
    LIA

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Jolanda,

    Wat een prachtige vazen met herfstdecoraties heb je staan!

    Ik wens je morgen een gezellige dag toe!

    Veel liefs van Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke inspiratie heb je opgedaan, eenig het herfststuk!!Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Altijd heerlijk om in een tuincentrum inspiratie op te doen. Vind je herfststuk prachtig! Fijne zonnige dagen gewenst, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. .....Dacht eerst.... Jolanda is net als ikke;-)niet een,maar twee....van die prachtige,sfeervolle herfststukken maken...
    maar als ik goed kijk zie ik het voor de spiegel staan,hi,hi....

    Mijn schoonouders hadden ook altijd van die grappige oranje lampionnetjes in de tuin en ik heb daar in het verleden veel plezier van gehad.
    Heb deze zomer een plant in de tuin(is denk ik aan komen waaien)daar zitten heel veel van diezelfde groene lampionnen aan waar elke dag blauwe klokbloemen met geel stuifmeelhartje uit komen,sommige lampionnen gaan niet open maar vergelen nu en als ik die openmaak lijkt het op een Kaapse kruisbes...maar dan groen en als ik er mee schud hoor ik het zaad,weet nog steeds niet wat voor soort plant/bloem het is.

    Jij zit op dit uur vast te genieten van je herfst stuk bij kaarslicht:-)fijne avond!!!
    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi mooi mooi !! liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ha Jolanda.
    Leuk die mooi opgemaakte pot voor de spiegel, twee voor de prijs van één.
    Lekker herftsfeertje .
    GRoetjes van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi, wat zijn de kleuren voor de herfst toch prachtig. Al dat mooie sierfruit heerlijk genieten hoor.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Staat weer zo sfeervol! Mooi gedaan!

    Ik wens je een mooie dag.
    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jolanda, heerlijk om over jou te lezen bij je tagged-verhaal-prachtige strandfoto's en wat heb je die vaasjes leuk gevuld met de herfstmaterialen. je leest het, ik ben bij op je blog!! eindelijk een dag vrij en eindelijk een computer vrij.... fijne dag, groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Bij jou is er al herfstsfeer en zo leuk die vazen met herfstmateriaal, toch hoop ik stiekem dat de zon nog even blijft :-) Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik ben nog helemaal niet aan herfst toe eerlijk gezegd. Maar met deze foto's kom ik wel een beetje in de stemming. Prachtige warme kleuren. 's Avonds zal het helemaal gezellig staan. Ben benieuwd naar wat je nog meer gemaakt hebt.
    Lieve groet,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...