dinsdag 20 september 2011

Herfstwandeling in het park....

 

Vaste lezers kennen 'mijn' park vast nog wel....


De natuur om de hoek... 


In een buitenwijk van de grote stad waar ik woon, ligt een heerlijk park waar ik dagelijks met de hond een rondje doe.
een echte stadshond: met plastic flesje tegen een vuilnisbak met graffiti aanplassen en op de achtergrond de skatebaan...



Zondag was een dag dat we wat langer liepen....
alle tijd, en een herfstzonnetje dat af en toe achter de wolken vandaan kwam....


 M'n camera was erbij zodat jullie met ons mee kunnen wandelen!

 

We hebben vele bewoners in ons park...


 Allemaal mooi op hun eigen wijze....





 


Een blik op de oude begraafplaats....


De herfst houden we nu echt niet meer tegen....




Heerlijk zo'n wandeling om weer even helemaal leeg te raken....


...en weer op te laden!

Binnenkort wordt het een boswandeling om herfstsfeer op te snuiven....

 



22 opmerkingen:

  1. ik zet mn laarzen klaar!! Ik wil wel weer mee!!!! *zucht*

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jolanda,
    Wat een mooie foto´s heb je weer gemaakt. Heerlijk hoor om even met je mee te wandelen...
    Die reiger (mijn dochter zei vroeger altijd 'reisvogel') met zijn weerspiegeling in het water is mooi. Mijn favouriet is de foto van de drie bomen op rij...
    Ik wens je een heel fijne week verder...
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Jolanda.
    Heerlijk om even mee te wandelen in het herfstpark. Wat een lieve hond heb je. Mooie foto;s weer.
    Fijne week!
    Lieve groeten,
    Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk park voor een wandelingetje! En dat doe je regelmatig met een hond. Wat een lekker beestje! Mooie foto's Jolanda! Leuk dat we even mee mochten!

    Lieve groet
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja morgen is het toch officieel herfst???...mooie wandeling !!..liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zuchtttttttt.
    Fijn om je weer te lezen.

    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jolanda,
    Ook heerlijk zo even meewandelen met jouw.
    Het is echt weer genieten hoor in het park.
    Super gave foto's van vaak byzondere beestjes.
    dit is weer een heerlijk post van jouw.
    bedankt voor de wandeling.
    liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn,deze wandeling.
    Ook ik ga met regelmaat bij mij het bos in,en ik zie ook de veranderingen...de herfst is een feit.
    Het mooiste moet nog komen.
    Dat zijn al die mooie kleuren.
    Ik houd daarom mijn fotocamera ook paraat.

    Dankjewel,dat we even met je mee mochten wandelen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dat toch heerlijk, zo in de natuur te wandenlen.

    Je hebt er echt mooie plaatjes van gemaakt!
    Zo kan ik mee genieten van het moois bij jou om de hoek.

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bijzonder zo'n groene oase in zo'n drukke stad!
    Wat een snoepie dat hondje!
    De foto van de boomstammen vind ik het mooist.
    Ik zag ook nog dat je zulke mooie kadootjes van lia hebt gehad.
    De doos met vlinders is echt mooi!
    Ik vind herfst ook welweer gezellig hoor...
    groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh Jolanda , je bent echt zo'n bijzondere fotograaf . Ik geniet van je foto's .
    Geweldig . Deze wandeling doet me natuurlijk wel wat meer !
    Ik ben heel heel langzaam aan het beteren .
    Heb uiteindelijk zelf gezocht en osteopatie gevonden op de Kralingseweg naast gezondheidscentrum . Daar heb ik weer HOOP
    gekregen ..... Het gaat langzaam maar wel de goede kant op .
    Zou ik ooit weer in mijn lokaal aan het park kunnen zijn .....Ik genoot altijd zo van het schitterende uitzicht .
    Dank voor je mooie blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie wandeling, ik heb genoten.
    EN die boswandeling is altijd mooi, ook in de zomer. Dan is het er zo lekker koel.

    Lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldig mooie plekjes laat je ons zien...laat de herfst maar komen...wij zijn er klaar voor:))

    Gr. Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een heerlijke wandeling en prachtige fotos, dankjewel! alsof ik zelf even meeliep..
    en vandaag is de herfst officieel begonnen, voor mij geeft het niet ik ben een herfsttype:)

    lieve groetjes van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie wandeling, fijn dat ik even mee mocht.
    En natuurlijk zo hoort het ook voor een stoer stadse Westie :)
    Lieve groet,
    Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heerlijk zo'n prachtig park dicht bij je in de buurt en wat een prachtige foto's Jolanda.
    De tegenstelling van het hoge flatgebouw en de natuur heb je mooi in beeld gebracht, als ook de bewoners van het park.
    Ik heb even gezellig met je meegewandeld en de Herfstgeuren opgesnoven.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie omgeving zeg.. is dat echt ook Rotterdam? Inderdaad bijna niet voor te stellen, zon drukke stad met zon mooie oase van groen..
    Bedankt ook voor je reactie op mijn blog.. had jij dezelfde operatie?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie wandeling Jolanda...de foto met de bomen op een rij vind ik ook zo mooi! Ik ben de rest van de week vrij, ik hoop dat ik een momentje vind om ook even lekker ergens te sjouwen, bos is hier tenslotte genoeg in de buurt!

    Ik wens je nog een fijne dag! Lieve groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijk zo'n wandeling in dit prachtige park. Wat een rust heerst daar en een schitterend natuur. Prachtige foto's...genieten.
    Lieve groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heerlijk om zo'n mooi park om de hoek te hebben. Ik ben toch wel heel benieuwd waar het precies is. Je hebt erg mooie foto's gemaakt. Wat is de natuur toch mooi, zelfs in een grote stad als Rotterdam :-)

    Een gezellige avond!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig toch, zo'n park als 'achtertuin' ... heerlijk om daar je rondje te maken. Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een heerlijke foto's! Ik lach me slap om je hond. Zo herkenbaar, wij hebben ook een westy. Zulke grappige beestjes. Maar geweldig hoe je alles vastlegt!
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...