zondag 25 september 2011

Nazomeren


Gister waren we hier...


Op Kijkduin!


Genieten van zon en strand....


Onze eerste tussenstop is een terrasje.
Na de appeltaart om de zomer af te sluiten, de voetjes omhoog en de ogen even dicht.
Om je heen hoor je vaag de gesprekken en de spelende de kinderen....
door het ruisen van de zee heen.


Dan een lange wandeling.....


Er staat weing wind dus de meeste boten bleven op het strand.



Er waren veel mensen die genoten van deze dag maar het strand is groot genoeg!


In de verte zie je onze favoriete strandtent, Titus, hier zijn we ook vandaag weer geeindigd.
Op het terras hebben we genoten van een heerlijke maaltijd en onverwacht gezellig gezelschap.


Ik was nog net op tijd om de zonsondergang te fotograferen.
We hebben de zon niet in de zee zien zakken...het werd bewolkt en ook wel erg fris. Ik was voorbereid op een frisse avond maar manlief was eigenwijs en had een korte broek en korte mouwen en verder niets meegenomen, 'want ik heb het noooit koud:)'


Een superdag dus!
En vandaag waren we thuis, ook heerlijk als de zon schijnt. Eerst als een tornado door het huis gegaan met stofzuiger en emmers sop. Zelfs de ramen zijn gezeemd!
Later genoten met een boek in de tuin.


Deze letters vond ik vrijdag bij het K.ruidvat voor weing... zijn ze niet leuk!

Ook ben ik vrijdag aan de herfstknutsel gegaan, na wat inspiratie opgedaan te hebben in het tuincentrum hier om de hoek.
Alvast een tipje....


De rest komt later, eerst nog dagen vol zon, dus even geen herfst maar NAZOMER!
Geniet ervan...

 Ik wil jullie bedanken voor al jullie lieve reacties op m'n Tag-post.
Fijne (werk)week weer allemaal....

21 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's, echt heel mooi! en wat een leuke letters heb je gescoord!
    liefs, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk je herfst freubels......heel mooi......tja wat genieten we van het weer he???...fijne week liefs van mij...xxx....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat was het genieten dit weekend! Toch nog die nazomer waar we zo op gehoopt hadden. Heerlijk!!
    Je foto's zien er super uit. Het lijkt wel een kleine vakantie! Nu weer aan de slag!

    Lieve groet en welterusten voor straks!
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is GENIETEN met hoofdletters deze en de komende dagen. Prachtige foto's !!!!
    Leuk zijn die letters en ook je herfstcreatie :-)
    Wens je een heerlijke nazomerse/herfst week !!!
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie hebben een heerlijke dag gehad zo te zien en te lezen.
    Van deze paar zomerse dagen moet je met volle teugen genieten.
    De foto's zijn mooi geworden en wat een leuke letters, bij het Kruidvat?

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow ! wat een mooie foto's,van fijne zonnige dagen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volop nazomeren op het strand en toch al een beetje herfst in huis. Mooie foto's heb je weer gemaakt.
    Lieve groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooo, wat heerlijk! En wat prachtig weergegeven. Ik geniet lekker mee met je....
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een echte genietpost! Die zie ik graag!
    Fijne week verder :)
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat was zeker een mooie dag, het is toch altijd wel genieten aan het strand. Mooie foto's heb je gemaakt Jolanda, ze geven goed je dagje Kijkduin weer.

    Fijne dag
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijke foto's van Kijkduin. Na een bezoekje aan België zijn wij hier ook nog even geweest om te genieten van de zon, zee en strand. Een heerlijke sfeer en de zonsondergang heb je prachtig vast weten te leggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie foto's, heerlijk genieten!! Je herfstknutsel is mooi!

    fijne week!
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Jolanda,
    Zo te zien hebben jullie inderdaad enorm genoten. Echt zo´n dag waarop alles kan en niets moet. Daar kunnen we er nooit teveel van hebben... Je foto´s zijn heel erg mooi! Dus dan geniet ik lekker me je mee...
    De vaas met herfstdecoratie is ook heel leuk. Lekker kleurrijk...
    Ik wens je nog een heel fijne middag,
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijke dag aan het strand...ohh...telkens als ik van die mooie strandposten lees mocht ik willen dat we er dichterbij zouden wonen...dan wist ik het wel!

    Ik denk dat ik binnenkort maar even naar het Kruidvat ga...want die letters komen alleen wat mijn blognaam betreft al goed van pas! Je vaas met herfstdecoraties zijn ook erg leuk!

    Een fijne week! Lieve groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb even meegenomen met jullie.....
    HEERLIJK he zo'n onverwachte dag om te genieten!
    En ja, die mannen he!
    Fijne week.
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een heerlijke post....

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Jolanda,

    Dat is ook toevallig....wij zijn ook naar Kijkduin geweest, alleen op zaterdag! Wat is het daar heerlijk wandelen he?! Ik ken beach club Titus niet, maar ga de volgende kijken of ik de beach club kan vinden. Wij gaan meestal bij Friends iets drinken.

    Je vroeg of ik de spulletjes uit de tuin mee naar huis neem. Ik zou wel willen, maar jammergenoeg hebben wij daar niet de ruimte voor. Ik neem nu alleen de meest kwetsbare en mooie spullen mee naar huis.

    Ik wens je een gezellige week toe.

    Lieve groetjes van Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt van een heerlijke geniet-dag! Morgen maar eens even een bezoekje brengen aan Kruidvat; vind ze superleuk...

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat bijzonder zulke mooie letters bij het Kruidvat, misschien ook maar eens gaan kijken!

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...