vrijdag 2 september 2011

Soms...


Soms vallen dingen ineens op hun plaats.....


Deze prachtig gekleurde spuitfles zag ik bij Verrassend Goed, net als het mooi bijpassende glas in aqua....



Deze fantastische schaal komt bij House of Seasons vandaan, er is nog veel meer servies van deze serie en dat staat zeker op m'n lijstje....
Wat een mooie kleur en vorm!


 Het plaatje met de rozen kocht ik voor €1,- bij de W.ibra.....
samen met een heerlijk geurend zeepje eneen mandje met gedroogde roze besjes is het plaatje ineens compleet!


Een hoekje om van te genieten!


Een heel fijn en zonnig weekend allemaal!




25 opmerkingen:

  1. Zo, je hebt goed gescoord. Staat prachtig.

    Groetjes Pieternel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief hoekje!
    Een heel fijn weekend,

    Hartelijke groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad....een mooi hoekje.....geniet van een heerlijk weekend....liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super zo bij elkaar,wat een prachtige spulletjes,ik wens je een fijn weekend,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een beeldschoon hoekje Jolanda. Allemaal leuke spulletjes, dat rozenplaatje is helemaal geweldig.
    Fijn weekend!
    Lieve groeten van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een sfeervol hoekje Jolanda. Je heb leuke spullen op de kop getikt en wat is die schaal prachtig.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jolanda,

    Het is hier de afgelopen dagen zo druk geweest dat ik geen tijd heb gehad om achter de laptop te kruipen. Ik zie dat ik je vorige post heb gemist. Leuk om zo'n mooie giveaway te winnen! Gefeliciteerd. Je spuitfles en de schaal uit de winkel van Lia vind ik ook erg mooi. Ik moet er binnenkort toch echt een keer een kijkje gaan nemen. Tot nu toe is het er nog niet van gekomen.

    Een heel fijn weekend! Geniet van de zon!

    Liefs van Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om zo van alles wat te combineren!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een mooi hoekje geworden!

    Fijn zonnig weekend!

    groetjes, Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alles 'valt' op zijn plaats, een mooie sfeervolle combinatie heb je er van gemaakt Jolanda!

    Ik wens je een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk he zo bezig zijn met al je waardevolle spulletjes! Je hebt er weer een heel sfeervol hoekje van gemaakt!
    fijn weekend. liefs van Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Inderdaad een geniet-hoekje vol met mooie spulletjes.

    Fijn weekend! Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo Jolanda, wanneer kom je ipv foto's maken ook bij mij in de winkel leuke hoekjes creeeren!
    Ziet er super uit!
    En Ja wat vinden WE die kleur mooi hé!!!!!
    Ik ben ook dol op die spuitflessen in die kleur.
    Fijn weekend en tot woensdag,
    liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Werkelijk een heel fraai geheel Jolanda, de kleuren passen zo mooi bij elkaar. Het heeft een rustgevende uitstraling, erg mooi!!!

    Heel fijn weekend,

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Jolanda, wat een gezellig hoekje, de tijd om het binnen gezellig te maken is weer aangekomen. Vandaag nog een mooie dag, pluk 'm!
    Lieve groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik geniet mee! Mooie objecten, helemaal zo samen.
    Een zonnige avond, Jolanda
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk, hebben we alle twee een spuitfles om te showen. Zo'n groene had ik ook , maar die staat nu bij mijn zoon te pronken.

    Fijn weekend, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heerlijk.. simpel en zo mooi..

    Mooie zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi hoekje heb je weer gecreëerd!
    Zonnig was het de voorbije dagen zeker maar momenteel komt de regen met bakken naar beneden vergezeld van de nodige donder en bliksem. Een warmte-onweer dat het einde zal zijn van deze paar warme dagen volgens de weervrouw. I hope not! Geef mij maar die Indian summer, zag het al helemaal voor me ;-)
    Fijne zondag Jolanda!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie nieuwe aanwinst...prachtig de kleur van de spuitfles. Een mooi sfeervol hoekje.
    Een hele fijne zondag.
    Lieve groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Jolanda,
    Die spuitflessen, ik ben er helemaal verliefd op... Je hebt weer zo´n prachtig sfeerhoekje gecreëerd, heerlijk om naar te kijken. En ja, je ziet het, bij de ´gewone´ winkels kom je soms de leukste dingen tegen...
    Ik wens je een heel fijne zondag,
    groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig hoekje Jolanda, wat kun je daar dan van genieten he .....
    Allemaal mooie kleuren bij elkaar , mooi gecombineerd !

    En leuk dat je bij elke industriële lamp aan mij denkt , haha ,moest er om glimlachen toen ik dat las ...lief ....

    hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een fantastisch hoekje! En de foto's die je ervan hebt gemaakt, errug leuk.

    Daar kun je heel erg van genieten.

    Liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...