zaterdag 29 oktober 2011

De kleuren van de herfst...



















Vandaag legde ik de kleuren van de herfst vast....
snel voor de bladeren van de bomen waaien...
de zon kwam even tevoorschijn!

Vanmorgen waren we naar een hele leuke woonwinkel, helaas was ik m'n camera vergeten.
Bij toeval kwamen we erachter dat onze achterburen de webshop en sinds kort de woonwinkel het Woonrecept runnen. Naast enkele mooie merken accessoires die ze hebben, knappen ze ook oude meubelen op en maken ze meubels van steigerhout voor binnen en buiten op maat. Wij gaan vast nog een keer kijken....

Geniet van het heerlijke weekend!




24 opmerkingen:

  1. Dat zijn prachtige herfstkleuren Jolanda...erg mooi om te zien! En van mooie woonwinkels krijgen we nooit genoeg!

    Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's Jolanda. Ik ben vanmorgen de tuin in geweest om de Herfstkleuren vast te leggen.
    Ik wens je een fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!!! Wat boffen we toch met dit mooie zachte weer.
    Morgen nog zon dagje? Geniet er van.

    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke herfst foto's.....ik ga even een kijkje nemen bij die webshop.......liefs fijn weekend van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige herfstkleuren Jolanda . Dat diepe rood vind tik het mooist.
    Fijn weekend nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's Jolanda! Wij zijn vandaag even naar de tuin geweest. Daar was het ook een bonte kleurenpracht van geel, oranje & rood. Zo mooi!

    Een heel fijn weekend,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Jolanda,
    Wat mooi is dat...! Wat een geweldige foto´s heb je weer gemaakt. Wat een intense kleuren... Ben er gewoon stil van. Dit is Genieten met een hoofdletter...
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's Jolanda, ik vind de laatste het allermooiste.

    Fijn weekend
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is het toch leuk om je eigen buurt beter te leren kennen.
    Vandaag kwamen wij erachter via marktplaats dat 2 straten achter ons een grote meubelloods zit. Zo apart. We zijn bezig met een nieuw keuken onderdeel gemaakt van een oud dressoir.
    Zit net te denken moet er nog foto's van maken en ik heb hem al half afgeschuurd hihii nou ja morgen maar weer.
    Ik ga ook nog even bij je buurtjes kijken hoor.
    fijn weekend
    Yolanda ojaa wat een kleurenpracht zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is inderdaad genieten met al die mooie herfstkleuren om ons heen.
    Noflik weekend!
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt SUPER zijn deze Herfstfoto's Jolanda, wat en prachtige kleuren, werkelijk een feestje om al dat moois om je heen te zien. Ieder jaargetij heeft zo weer zijn eigen charme.

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow ! Wat een kleurenpracht.
    De herfst is op zijn mooist nu.

    Nog een fijne zondag
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig!!! In mijn tuin nauwelijks nog een blaadje aan de bomen. Wel een klus elke dag die bladeren harken hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige rode kleur hebben die bladeren zeg!! Echt genieten kan ik me zo voorstellen.
    Liefs Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhh...Wat maak jij prachtige foto's Die herfstkleuren zijn toch wonderschoon !!!!
    Fijne zondag ...Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super mooie foto's.
    Geweldig die kleuren!
    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige herfstkleuren heb je op foto gevangen! Dat ene blad met die blauwe lucht is mijn favoriet. Geen blauwe luchten hier de laatste dagen; grauw en grijs alsof een dikke deken alles toedekt; helemaal spooky sfeertje, past wel bij de tijd van het jaar ;-) maar geef mij toch maar blauwe luchten.
    Groetjes,
    fijne zondag en mooie nieuwe week,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige rode kleuren!

    fijne week!

    Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie foto's. Gelukkig was je nog op tijd en zaten er nog genoeg bladeren aan de bomen. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. tjee wat mooi zeg..prachtige kleuren
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Jolanda, WAT is HERFST toch MOOI!!!!
    Vind je nou zelf ook niet???
    He wat leuk over die buren van je, hoor ik nog wel graag meer over...
    Fijne week.
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat is de natuur dan toch mooi! Prachtige foto's heb je gemaakt van al die warme herfstkleuren.

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige herfstfoto's Jolanda.

    fijne maandag,
    liefs van mij,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie plaatjes!!!
    En dat gewoon bij ons hierachter in het park.

    Heel leuk dat je wat hebt geschreven over onze shop!

    Groetjes,
    Simone van Het Woonrecept

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...