woensdag 26 oktober 2011

Tijd vliegt

En dan is er ineens een week voorbij sinds onze warme week Turkije.
Wat is het toch een fijn land, niet alleen om de zon en het strand en die heerlijke zee maar ook om de mensen. Vriendelijk, met humor en erg servicegericht. Ik hou er wel van.


Vorige week deze tijd vlogen we boven Europa....wat vliegt de tijd toch...
Het einde van oktober komt in zicht, over 2 1/2 week komt de goede Sint alweer aan.

Toen we vorige week thuis kwamen hebben we het lekker rustig aan gedaan,  natuurlijk ons lieve hondje opgehaald bij m'n ouders. Ook zijn vakantie zat erop!
En donderdagavond had ik alweer een superleuk uitje nl een theaterconcert van KANE samen met een vriendin. En wat was het gaaf!
Zowel de band als de zaal ging helemaal uit hun dak onder het motto alles mag...

foto van facebookfotosite van Jacqueline, een superfan.

Van ieder concert wordt een bijzonder feestje gemaakt, de fans stonden op het podium en de zanger in de zaal, alles mag! Iedere keer weer genieten van deze zeer muzikale band die zich steeds weer vernieuwen en gaan voor hun publiek.

Vrijdagochtend ging ik naar HAAR om een kijkje te nemen in haar kerstwinkel...wat ziet het er gezellig uit! Natuurlijk foto's gemaakt en de eerste post is geplaatst.
En een hele mooi al zeg ik het zelf...


Heb je 'm gemist of ken je HAAR nog niet, ga gauw kijken ;)
Er gaan nog vele mooie kerstposten volgen!

En toen was het alweer weekend, en waren we nog steeds niet helemaal opgeknapt van ons virus en rommelden we wat in huis, deden boodschappen en de zon scheen dus ik ging de tuin in.


En daar zag ik deze kleine....net op tijd!


Mooi toch...


En maandag weer aan het werk, druk en hectisch weer, ik moest even schakelen, was in gedachten nog op m'n strandbedje onder de parasol met het laatste boek van Herman Koch.
En op de fiets was het zo koud...winterjas en handschoenen aan:(

Maar vanmiddag was ik vrij, woensdag he...
En ik had veel plannen....zoals gewoonlijk veel te veel.


Ik wilden nog zo'n mooie krans maken met de laatste hortensias uit de tuin...blogjes lezen...nieuwe hoekjes maken in de kamer... 


Maarniet van dit alles,  ik heb een paar uur m'n administratie zitten doen, alles bijgewerkt en opgeruimd. En ik had nog wat bonnen zoals die om een tijdschrift te bestellen (van m'n verjaardag, wie wat bewaard...) dus lekker de Seasons besteld, ook had ik filmkaartjes gewonnen voor Nova Zembla: dus besteld.... ach je kent het wel: lekker bezig geweest!

Voor ik het wist was de middag bijna om...nog gauw met Mick het park in, even genieten van de herfstzon.


En de kleuren van de herfst, zo vind ik de herfst wel leuk, ik ga er langzaam aan wennen.... 


Nog 1 dag werken en dan begint voor mij het weekend al, met hopelijk wat mooie dagen voor de boeg!
Bedankt voor al jullie lieve reacties de laatste tijd, en natuurlijk een warm welkom aan de nieuwe volgsters die er maar bij blijven komen!
Ik hoop dat jullie net zoveel plezier aan m'n blog beleven als ik...




19 opmerkingen:

  1. Een van alles wat post, maar erg leuk!! Begrijpelijk dat je de overgang van Turkije naar Nederland wat groot vindt, het is hier een heel stuk kouder! Dit weekend begint de wintertijd alweer!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat je genoten heb dat is te zien heerlijke vakantie lekker naar kane toe met vriendin ...tja en dan begint het normale leven weer ....prachtig is je krans ...wens je een fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lekkere lange post,met mooie foto's.
    Logisch,dat je moet omschakelen,na zo'n fijne vakantie.
    En dat uitje naar een avondje Kane,lijkt me ook beslist niet verkeerd.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat noemen ze acclimatiseren ;-)
    Wat een verschil ook van temperatuur !!!!
    Over tot de orde van de dag ....
    dat heb je erg mooi laten zien hier in deze post.
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niets zo heerlijk om lekker aan te rommelen maar dan lijkt het wel of de tijd nog sneller voorbij vliegt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Jolanda,
    Ja wat een omschakeling is dat toch, zo van 26 naar 6 of minder. Valt niet mee...
    Je hebt alweer een heel drukke week achter de rug zo te zien. Ik ben ook even bij Lia wezen kijken en je foto's daar zijn prachtig, net als deze die je hier hebt geplaatst. Het padje is een schatje...
    Ik wens je een fijne laatste werkdag en dan een heel fijn weekend,
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik zit hier met een glas thee lekker te genieten van je leuke post en in gedachten zie ik het voor me hoe je kort geleden nog heerlijk op je strandbedje lag en nu hier weer midden in de herfst zit, gelukkig hebben we mooie dagen voor de boeg!
    mooie foto's!! en ik heb de kerstsfeer pas al even bekeken, zo mooi gedaan!

    fijne dag!
    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige foto's allemaal.
    En kerst, heerlijk nog 9 weken dan is het zover.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ooh wat een verschil zeg! maar ook met winterjas aan zijn je foto's weer prachtig! echt genieten.
    Mooie krans ook.
    Dat zachte groen is zo fragiel. mooi1
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja...de overgang van het zonovergoten Turkye naar Nederland is wel erg groot en het is logisch dat je even moet omschakelen na zo'n mooie vakantie.
    Je krans is werkelijk om te snoepen...Heel mooi.
    Lieve groet Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk toch zo'n middag vrij......mooie krans mooie foto's van Lia haar winkel......is Maarssen heel ver weg vanaf Rotterdam??? hihihih!!!...zo moeilijk mooie foto's maken van de winkel.......liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja dat is natuurlijk even afkicken heerlijk warme turkije en dan ons koude kikkerlandje.. je hortensiakrans is super mooi geworden.

    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van strandoutfit naar wollen muts ... da's best een overgang, weet niet of ik zo snel zou kunnen schakelen hoor. Groetjes Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De tijd vliegt inderdaad. Je komt altijd tijd te kort. Ik had voor vandaag een to do lijstje gemaakt maar ben ook niet overal aan toegekomen. Dit mede door de extra lange wandeling met Benthe in het bos. Maar je moet nu genieten van het heerlijke weer, toch? En de klussen blijven toch wel liggen. GroetjesPeggy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie foto´s Jolanda. De herfst valt na dat heerlijke warme weer vast tegen maar je hebt toch genoten. De feestdagen komen er alweer aan en met de tijd die vliegt is het nog maar even. :)))
    Daarna komt gauw weer het voorjaar, positief denken hihihi.
    Lieve groeten van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heerlijk dat je kan terugkijken op zo'n fijne vakantie Jolanda en wat heb je een prachtige foto's gemaakt.
    Je Hortensiakrans is ook prachtig geworden.
    Fijn weekend alvast en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Jolanda,

    Je krans is prachtig geworden! Bij mij in de tuin zijn de hortensia's helaas al over hun hoogtepunt heen.

    Leuk dat het concert van Kane zo'n succes was! Het is altijd lekker om even helemaal uit je dak te gaan ;-)!

    Lieve groet & gezellige avond,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige vakantiefoto's heb je geplaatst; fijn hoor nog even genieten van de zon, voor hier de herfst echt begint. Ook wij hebben nog even genoten van een weekje zon ;) Je krans is prachtige geworden!

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja de tijd gaat zeker snel, voor je het weet kun je weer op vakantie. Je hebt een heerlijke post geplaatst Jolanda. Van alles wat en ik heb hem dan ook heerlijk zitten lezen. Je foto's die zijn natuurlijk ook weer helemaal superrrrrr!
    Lekker genieten van alles om je heen toch.Ik wens je een heerlijk weekend toe en warme groet en liefs vanuit Haarlem.
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...