zondag 9 oktober 2011

Bijzondere ontmoeting

Wat was het een bijzonder ontmoeting.
8 Vrouwen, of liever gezegd 8 blogsters die elkaar nog nooit hadden gezien.


 In de winkel van Marianne: Verrassend Goed!, hebben wij een heerlijke middag gehad.
Wij is: Alma (Almays Home), Tamar (Wonen in Wit), J (Brabbels en Kiekjes),  Tanja (Homemade), Anna Marie (Hoofdzaken), Claudia  (Claudia), Marianne natuurlijk en ik...

Marianne achter de heerlijke taarten

Alma en Marianne

Omringd door alle mooie spulletjes en de heerlijke sfeer, voorzien van lekkere taart, scones, koffie en thee kwamen de gesprekken moeiteloos op gang.



Of we elkaar al jaren kenden, maar dat is eigenlijk ook een beetje zo. We lezen elkaars verhalen en kijken zo toch een beetje in elkaars leven.
En het klikte gewoon. 
De verhalen werden persoonlijker, we hebben gelachen en er viel een traantje...
Er kwam een wijntje en wat fris op tafel met een lekker hapje, er werd goed voor ons gezorgd door Marianne met hulp van Alma en Tamar.
 Vanaf 2 uur hadden we zitten kletsen en ineens was het 7 uur! Er werden nog cadeautjes uitgedeeld (thanx Tamar en Alma) en we namen afscheid van elkaar.

 Lieve meiden, het was een TOP middag.
 Lieve Marianne, bedankt voor dit initiatief, ik heb ontzettend genoten.

Ik had nog veel meer foto's willen maken maar door de bijzondere gesprekken kwam het er gewoon niet van. 
Dus in de decembermaand kom ik (met camera) weer gezellig bij je lang!

28 opmerkingen:

  1. LEUKLEUKLEUK!!!!! wat bijzonder toch steeds weer he!!!!! Jammer van die foto's wel, althans...het GEBREK daaraan ;)))

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat enorm leuk dat het zo gezellig was! Ik heb er natuurlijk wel beelden bij door onze high tea bij Madelief die ook zo leuk was! Het blijft inderdaad bijzonder dat je elkaar in het echt niet kent, maar toch al zoveel van elkaar weet!

    Nog lang nagenieten Jolanda!! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier zijn écht geen foto's voor nodig !!!!
    Ik kan het me zo goed voorstellen ...
    Je kent elkaar niet maar toch ook een beetje wél :-)
    Ik weet zeker dat jullie nog lang NAGENIETEN van deze middag die bijna in de avond eindigde.
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een snelle actie Jolanda. Leuk om de middag zo op je blog te zien.
    Ik vond het heel bijzonder om naar elkaars verhalen te luisteren.
    Zoals je al beschreef met een lach en een traan. Of je elkaar al heel lang kent.
    En wanneer je nog eens in Haarlem bent..... Gezellig! Leuk om je een beetje beter te hebben leren kennen.

    Werkze morgen!!

    Lieve groet
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijk toch dat internet zulke leuke gevolgen hebt...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat het zo gezellig was !! heerlijk al die nieuwe ontmoetingen...fijne week liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kijk...en dit zijn de mooie dingen van internet.
    Fijn hoor,dat het zo'n gezellige middag was.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig toch wat bloggen kan brengen, leuk! Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat bloggen zoiets teweeg kan brengen. Fijn dat het meteen klikte en het zo gezellig was.
    Lieve groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het ziet er ook heel gezellig uit.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het lijkt me ook wel leuk om eens wat vrouwen irl te zien. Lijkt me ook bijzonder, vreemd en toch vertrouwd.
    Fijn dat jullie zo'n leuke middag hadden.

    Lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow een dag met een gouden randje!!!
    liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een bijzondere middag.. bijzondere ontmoetingen.. om te koesteren!!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie post heb je gemaakt van deze bijzondere middag; de gezelligheid straalt er vanaf! Een ontmoeting waar je vast nog vaak aan terug zult denken.

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk dat jullie met ze alle zo genoten hebben zeg ... er is zo te zien een heerlijk feestje gebouwd ...prachtig dat we even mee konden genieten via je blog ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze paar foto's zeggen al meer dan genoeg. De gezelligheid spát er vanaf ;o)

    Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad. Op naar de volgende ontmoeting!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Jolanda,
    WAT ziet het er sfeervol uit!!!!
    En ik weet waarom jullie zo genoten hebben, want we hebben bij Madelief dit al meegemaakt en dat was SUPER, zo leuk ook dat je na de "ontmoeting" zoveel meer nog met elkaar meeleeft!
    Misschien volgende keer bij mij in de winkel??????
    En ik hoop snel eens bij Marianne te kunnen kijken, het ziet er heel mooi uit!
    Nog effe joh.....
    Liefs
    Lia
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gezellige foto's Leuk zo'n ontmoeting.
    Gr Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk dat z'n ontmoeting zo gezellig kan zijn met mensen die je niet echt ken maar misschien toch ook weer wel. Het was er in ieder geval een goede middag voor buiten was het koud terwijl binnen iedereen warm met elkaar zat te praten. En de taarten zien er ook erg lekker uit, al met al een heerlijk geniet moment.
    Fijne week, groetjes

    Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Jolanda,
    Wat had ik er graag bij willen zijn. Maar ja, je kunt natuurlijk niet op 2 plaatsen tegelijk zijn. En wij hadden het ook fantastisch in Brugge dit weekend. Misschien een volgende keer, dan ben ik er zeker bij. In ieder geval heel fijn dat iedereen er zo van genoten heeft.
    Heel fijne avond wens ik je....
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk zo'n ontmoeting en dat het zo klikte. De foto's spreken voor zich! Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi dat zo'n middag zoveel goeds brengt, ik las het al bij Tanja en Anna Marie,fijn dat jullie zoveel mochten delen met elkaar.

    Groetjes
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Jolanda,

    Wat klinkt het allemaal super gezellig! Leuk om de andere meiden te ontmoeten. Het doet mij weer even terugdenken aan onze thee op de tuin :-)!

    Een fijne nieuwe week,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. zo, klinkt heel gezellig.... Zal de winkel wel vol geweest zijn met jullie 8ten.....

    Groetjes Pieternel

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jolanda,

    Ik vond het erg leuk om je in het echt te leren kennen.
    Je verwoord de middag precies zoals hij was!
    Het heeft mij ook vandaag flink bezig gehouden in de positieve zin dan.
    Bedankt voor de bijzondere middag en tot ziens.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  26. De foto's geven een geweldig sfeertje weer. Wat leuk om te lezen dat jullie zo'n fijne middag gehad hebben. Kan me er wel wat bij voorstellen in zo'n gezellige winkel!

    Groetjes,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het was zo top, heb echt vaak aan "onze" middag gedacht. Hopelijk treffen we elkaar nog eens (iets dichterbij)...

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...