zaterdag 26 november 2011

Gewoon mooi

Zo fijn om af en toe weer wat te rommelen in huis. Nu komt de tijd om een wintersfeer te maken.


Ook op de salontafel komt de mooie aqua-kleur weer terug.


En geeft het samen met het glas een hele mooie winterse sfeer....



Onder de stolp deze keer een bundeltje kaarsjes, een heerlijk geurende zeep (stolp af en toe op een kiertje) een minivogelhuisje en een klein vaasje van armeluiszilver. Bijna alles komt bij Marianne uit Haarlem vandaan. Binnenkort ga ik trouwens een kijkje nemen in haar Kerstwinkel.




En wat een mooie minibloemetjes...
op onze vakantie in Turkije afgelopen herfstvakanties zagen we de kleine cyclaampjes in het wild tussen de stenen groeien.


Gewoon mooi toch?!


Ik zie dat jullie de laatste weken m'n post over de kerstfair in Haarzuilens.....van vandaag precies een jaar geleden....heel veel bekijken. In de lijst met favoriete posten van de afgelopen maand staat deze zelfs bijna bovenaan. Wat was het trouwens al koud toen! Heel anders dan nu.
Het was m'n laatste uitstapje voor ik een pittige operatie moest ondergaan.
Nu een jaar later voel ik me weer helemaal super!


Fijn weekend allemaal!

24 opmerkingen:

  1. Hallo Jolanda,
    Wat een heerlijk sfeertje op je tafel. Prachtig mooi ook die cyclaampjes...
    Ik heb je post over de fair bij De Haar net ook even gelezen, net of het afgelopen woensdag was, alleen meer zon en het was dus veel kouder... Ik herken zelfs de mensen die de Carols zongen... Het is daar zo mooi. Komend voorjaar ga ik een keer met Sanne terug om mooiere foto's van het kasteel en de tuinen te maken...
    Ik wist niet van je operatie af, maar ik ben blij dat je nu weer helemaal in orde bent.
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda,

    wat heb je ook dit weer hartstikke mooi gedecoreerd. Heerlijk om naar te kijken!

    Ik wens je graag een mooi weekend toe, met natuurlijk de daarbij horende winterse warmte ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet het er gezellig uit en wat een prachtige kleur ijsblauw? die van dat zeepje.
    En je cyclaam ook heel mooi ik heb ook z'n glas idee misschien? Al hoewel ik een kerstster ook wel weer eens leuk vind. Maar dat terzijde, een heel fijn weekend groetjes

    Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heerlijk stilleven. Was ik begind van de week ale helemaal in de winter zijn het nu weer echte herfstdagen geworden. Fijn weekend Jolanda!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig bij je......en fijn dat het zo goed gaat met je......als ik een jaar geleden had geweten hoe ik me nu voel.....pfffffff.....ik sleep me door de dagen nog steeds....het lijkt wel of het nu in december weer erger word allemaal......maar ik hou vol.....het komt goed......toch??...en over een jaar ziet alles erweer anders uit dat blijkt.....fijne dag liefs Ria.....ja niet aan het werk vandaag.....ben sinds woensdagavond ziek......zo ziellig voor mij...hihihi!!....liefs van mij...........♥.. ♥... ♥....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig sfeertje. Mooie stolp en wat prachtig gedecoreerd. Fijn dat et zo goed met je gaat.
    Een heel fijn weekend.
    Lieve groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Jolanda

    Wat een gezellige sfeer bij jouw thuis.

    Ik ben Marieke van het blog bleudelavandou en kom hier even binnenkijken en vind het hier best leuk.

    Ik word alvast één van je vele volgers...

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi Jolanda,je hebt het stylen echt in de vingers hoor...een mooie en ingetogen sfeertje en daar hou ik wel van.
    ik vind dat je die kleine witte cyclaampjes zo mooi in een vaas hebt gezet met mos, het staat heel lief...echt een tip.
    lieve groet....elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat sfeervol Jolanda, ik vind het waxineglaasje zo mooi. Heerlijk om met de seizoenen weer een andere sfeer in huis te creëeren.
    Wat gaat de tijd snel, alweer een jaar geleden dat je geopereerd bent, gelukkig dat je je nu weer helemaal goed voelt.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een sfeervolle post! Een schattig vogelhuisje, heerlijk geurende zeep en mooie kleine kaarsjes; een prachtig combi onder je stolp. De tijd vliegt voorbij, fijn dat je na die pittige operatie je weer helemaal fit voelt. Ik ga nog even je post van Haarzuilen bekijken...

    Fijn weekend. Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Blij dat je je weer helemaal hersteld voelt Jolanda! En inderdaad heel mooi zoals je de salontafel gedecoreerd hebt. Winterse gezellige sfeer.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er heel mooi uit Jolanda. Fijne winter sfeer al. Mooi de stolp met alle kleine dingetjes erin.
    Ik ben vandaag ook begonnen, wil nog wel even wachten tot na de Sinterklaas voordat ik alles tevoorschijn haal.
    Lieve groet van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die cuclaampjes zijn inderdaad erg leuk... zo schattig die kleine blommetjes!
    Je hebt er een heerlijk sfeergeheel van gemaakt! Lekker he, zo rommelen in je eigen huis! Heerlijk, zeker in deze tijd.

    Liefs, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Jolanda,
    Fijn he, dat je dan na een jaar weer zo anders in het leven staat!
    En jij geniet weer zo van alles! Fijn om te zien.
    Wanneer ga je naar Marian in Haarlem?
    Zou zo graag ook eens bij haar langs willen.......
    Misschien een idee voor ons uitje......
    Zou jij voor mij een link op mijn blog willen zetten voor Thuis bij Guusje haar aktie?????
    Fijne zondag.
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn dat het nu goed met je gaat. Ik kwam via via op je blog. Ziet erg leuk uit ik ga volgen hoor.

    groetjes Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik wist niet,dat je een operatie hebt moeten ondergaan,zo'n jaar geleden.
    Wat fijn,dat het nu zo goed met je gaat.
    En wat een heerlijke sfeer in je huis.

    Nog een fijne zondag
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtig stilleven heb je gecreëerd. Leuk om nog een vogelhuisje erbij te zetten. Vorig jaar begon het rond deze tijd te sneeuwen, maar nu stormt het en regent het. Hoe anders kan het zijn een jaar later. Ik ben wel blij dat je je nu weer goed voelt. Geniet van je weekeinde! Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De herfst gaat langzaam over in de Winter, en zolang we maar niet al te veel en al te lang sneeuw krijgen vind ik het goed.
    En fijn dat je jezelf een jaar later zo goed voelt.

    fijne dag, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind je foto's echt heel mooi!
    Een geweldige week gewenst,
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Héérlijk om gezellig wat te freubelen in huis.
    Een mooi sfeertje heb je gecreëerd !!!!
    Die witte cyclaampjes doen het ook altijd goed.
    FIJNE WEEK Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is inderdaad gewoon mooi, maar dat jij je weer super voelt, is het allermooiste.
    Warme groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fijn om zo terug te kijken op een jaar en te weten dat je je veel beter voelt nu. Mmm, ik kan de zeepjes bijna ruiken...fijne avond vast, liefs Roelien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Jolanda,

    Wat ziet het dienblad met de stolp erop er gezellig uit! Ik zie bij jou ook zo'n grote winkelkast op de achtergrond. Mooi!! Ik geniet ook nog steeds enorm van die ons.

    Een gezellige nieuwe week!

    Lieve groet, Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. GEZELLIGE SFEER ZO OP DE TAFEL!!
    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...