zondag 6 november 2011

Strandwandeling


Zaterdag was het weer zo mooi...


We moesten gewoon naar het strand!


We hebben genoten van deze fantastisch mooie dag... 


Wat een cadeautje van moeder natuur!



Zonder jas wandelden we langs de zee...


Het werd eb en daardoor kwamen er grote plassen op het strand waar alles zich prachtig in speigelde...


Het was windstil.... 



Kinderen speelden in het zand en een enkeling zelfs in het water...



Het licht was onwerkelijk...


de zee en lucht waren 1...





In de verte de zandmotor, een schiereiland ter bescherming en onderhoud van de kust.
Bij een volgend bezoekje aan het strand is het ons doel om dit eens van dichtbij te bekijken.



Door de duinen wandelen we terug...wat een bijzondere middag!



 Opgeladen voor weer een nieuwe week!

24 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's van het strand Jolanda! Ik woon dicht bij de bossen, maar kom daar niet zo vaak. Ik ben er stellig van overtuigd dat dat bij het strand anders zou zijn. Heerlijk lijkt me dat...lekker wandelen en uitwaaien (als er tenminste wind staat hihi)!!

    Als ik dan ook eens in de buurt van de zee ben, waar dan ook in Europa...dan móet ik er even heen, ik vind het telkens weer heerlijk om er te zijn!

    Ik wens je een fijne nieuwe week! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een adembenemende mooie post. Fantastische foto's. Zo te zien hebben jullie heerlijk genoten. Voor jouw ook een fijne week.
    liefs van mij.
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt schitterende sfeervolle foto's.
    Wat is Nederland toch mooi.
    Dankjewel,dat je ons zo laat meegenieten.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk,heerlijk.....om na een turbulente week even virtueel met jou over het strand te wandelen, de geluiden denk ik er even bij, ook al is het windstil.....de golven en het water hoor je altijd.....met op de achtergond de krijsende meeuwen,het maakt mij rustig....ben dol op die geluiden.
    Kan niet anders dan dat het jullie ook goed gedaan heeft, en je hebt weer een prachtige foto reportage neergezet, die weerspiegelingen in het water en de fel oranje duindoornbessen,zo mooi!!!

    Bedankt voor het delen!

    Fijne week en liefs,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is nu een post om bij wakker te worden! wat genieten!! Mijn dag is al goed begonnen zo! met 10 minuten stap ik in de auto naar mijn werk en na deze heerlijke strandwandeling is het geen straf hoor!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk! Jullie weten ook wat genieten is :)Dat is ook te zien aan de portretten!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettende mooie foto's!
    En dat om deze tijd van het jaar, dat is genieten hé?
    Groetjes Antoinette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super fotos!! De ontspanning spat er van af..ik geniet..

    Ik wens je een fijne week.
    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een waanzinnig mooie foto's.
    Echt super. En ja wat was het mooi weer he.

    groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige foto's heb je geplaatst Jolanda! Ik kan bijna de zee ruiken, heerlijk!
    Op naar een fijne nieuwe week!

    Liefs, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Jolanda,
    Wat heerlijk hè, het strand, de zee, de duinen. Ik ben er zelf pas geleden nog geweest, ´s morgens heel vroeg en ik genoot... Ga er nu vaker naar toe, dat heb ik mezelf beloofd.
    Leuk ook die foto´s van jullie... Jullie genieten, dat is te zien.
    Ik wens je een heel fijne dag,
    Lieve groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jolanda,

    Die foto van die meeuw, die is geweldig!
    Wat een mystiek heerst er op je foto's heel bijzonder en mooi.

    Op naar een nieuwe week!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie foto's zeg !!...prachtig !!....fijne week liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is zeker een kadootje, maar wat een verschil met de kadootjes die in andere landen omlaag komen. Als ik al die ellende van dat hoge water zie....
    Vandaag is het hier ook een echte herfstdag.

    Fijne week, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt!
    heerlijk zo'n strandwandeling1

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende foto's! Die kunnen zo rechtstreeks in een tijdschrift als Seasons! Prachtig gewoon! Kan me voorstellen dat je hier enorm van genoten hebt!
    lieve groet, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige foto's van stand en zee !!!
    Dat is GENIETEN met hoofdletters
    Helaas hier ook geen zee dichtbij maar wel veel bos.
    Gisteren waren we op het circuit van Zandvoort
    wél een glimp opgevangen van de zee :-)
    Maarre we waren op dat moment drukker met racen en racewagens hihi
    Post volgt ;-)
    FIJNE DAG Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige foto's! Heb ze allemaal nog eens extra goed bekeken en ervan genoten, helaas is de zee voor ons een heel eindje rijden... daarom hebben wij gisteren genoten van een boswandeling ;)

    Fijne dag. Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Al je foto's hebben een heel bijzonder strandsfeer, echt heel mooi! Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Subliem mooie foto's van de zee en het strand !!!!!En ja.... de zee en het strand het blijft boeien ...wij zijn pas een weekje op Texel geweest en je foto's deden mij hier gelijk weer aan denken...Mooi hoor.
    Fijne avond...Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Jolanda,

    Wat een mooie rustige foto's zijn het geworden. Als ik ze zo bekijk heb ik er spijt van dat wij niet naar het strand zijn gegaan :-)

    Fijne week!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het was inderdaad op en top genieten zaterdag. Mooie foto's heb je gemaakt. Ik was wandelen met Benthe en helaas mijn fototoestel vergeten. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heerlijk al die foto's van het strand en de zee. Kan me voorstellen dat jullie genoten hebben.
    Lieve groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een bijzondere foto's~! Heel mooi dat licht en de weerspiegeling in het water... Dat moet echt genieten zijn geweest~! Ik ben dol op de zee, geen vakantie zonder dus deze plaatjes hebben mij weer even helemaal terug gebracht~! Genieten ook voor mij~!
    Fijne dag, groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...