woensdag 16 november 2011

Winterzonnestralen


Als ik de straat oversteek kom ik in een natuurtuin die een onderdeel is van het park.



Een aantal eilandjes door bruggetjes met elkaar verbonden....



En is het even of je 'buiten' bent, al zie je de huizen staan....
De zon was aan het zakken toen ik met de hond m'n middagrondje deed.
Gauw naar huis, camera gepakt en de laatste winterzonnestralen vangen....
kijk maar rustig rond!











Niets teveel gezegd toch?! 
Fijne avond allemaal....


16 opmerkingen:

  1. nee je hebt zeker niets teveel gezegd, zo mooi die laatste zonnestralen die de natuur een gouden gloed geven!
    wat leuk dat je dochter in de Tuin werkt, we hebben daar ook erg gezellig gezeten. En House of Seasons zal ik onthouden, zo wil ik ook nog graag een keer naar Dordrecht naar Villa Augusta.. plannen genoeg:)

    fijne avond,
    lieve groetjes van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOh het was echt bijzonder mooi vandaag! Ook ik ben de natuur ingegaan en kwam net als jij zo veel moois tegen!
    fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig, wat zijn we rijk he? , geniet ervan , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze kunnen zeggen wat ze willen over de zomer, maar wat BOFFEN we met de herfst!!! De laatste dagen was het hier prachtig zonnig, smorgens wit van de nachtvorst, schitterend in de zon!! Mij hoor je niet, en dan die prachtige plaatjes overal in de natuur....smullen!

    groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor !!!......liefs van mij...........♥.. ♥... ♥....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oeps ik bedoel echt prachtig!!!! hahahh..zonder vraagtekens
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee niks teveel gezegd !!!!
    Dit is evenals bij Yolanda (Kom Achterom) GENIETEN met hoofdletters.
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig is dit!!! Wat een mooie foto's maakte je ervan.
    Moest je eerste zin echt wel enkele keren opnieuw lezen. Is dit echt gewoon zo dichtbij??? Heerlijk!
    Dank je om ons te laten meegenieten!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Jolanda,
    Nou, zeker niets te veel gezegd... Wat prachtig. Heerlijk als je zo dicht bij je huis zoveel moois tegenkomt. Genieten dus, elke keer als je daar met je hondje gaat wandelen...
    Ik wens je een heel fijne dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk zo'n prachtig park zo vlak bij de deur. Idd, niks teveel gezegd..genieten.
    Lieve groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb inderdaad even rustig rondgekeken en GENOTEN, want vandaag heb ik hier helaas weinig zon gezien... Prachtige foto's!

    Fijne avond. Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo'n mooie en waarschijnlijk ook stille plek, heerlijk om er te wandelen, zeker met camera! Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij hebt helemaal niets te veel gezecht....In een woord....Prachtig...genieten, wat een mooi wandel gebied !!!!!
    Fijne avond....elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dag Jolanda,
    Fijn dat je zo dicht bij de natuur woont. Mooie foto's heb je genomen. Een mooiere herfst kunnen we ons niet voorstellen. Doordat er bijna geen stormen zijn geweest zijn de blaadjes aan de takken gaan kleuren zonder er af te rollen. Beeldschoon!
    Fijn weekend en lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik las je reactie over de favicon en ik zie dat het je gelukt is. Goed van je en het ziet het heel mooi uit.

    Fijne zondag verder
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...