zondag 20 november 2011

Zondaggevoel



Vandaag is het weer om lekker binnen te blijven en zondags te luieren....


Met wat tijdschriften op de bank, alvast wat inspiratie opdoen voor een mooie kerstsfeer.... 


Mijn favoriete aqua- kleur zie ik in allerlei bladen terugkomen....mijn keuze is al gemaakt!
 

De kaarsjes zijn al vroeg aan vandaag, we gaan het binnen gezellig maken met het mistige weer buiten.


Die kleine witte cyclaampjes geven  me altijd een winters gevoel.


Wat staat je stolp mooi he Lia... eronder ligt, op de hortensia uit de tuin, een heerlijk geurend Mariakaarsje van Tamar dat ik kreeg op de Haarlemse blogmiddag.
Het ruikt zo lekker, dus af en toe gaat de stolp er even naast.....


Fijne zondag allemaal!


25 opmerkingen:

  1. Luieren op de bank,lekkere kop koffie, geurkaarsen aan (appel/kaneel, mijn favoriete geur)breiwerk erbij boeken in de aanslag,geitewollen sokken aan en onder de plaid,yeeehhhhhhh ZONDAGGEVOEL !!! ohhhhh verder hebben we niets nodig toch...
    GENIETENNNNNNNN

    Groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh, jaa, Jolanda, dit zondagse gevoel herken ik maar al te goed, vooral vandaag!! Wat een mist ook he...
    Vandaag aan de appeltaart gegaan, deze staat nu in de oven... een nieuw recept ben ik aan het uitproberen. Voor straks, als toetje met een bolletje kaneel-ijs! Mmmm... We genieten nog van deze heerlijke, bijna luie, zondag!

    Groetjes, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, wat was de wereld klein he, vandaag met al die mist!? Inderdaad tijd om lekker te cocoonen binnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet van een heerlijke zondag.....doe ik ook lekker.....liefs van mij...........♥.. ♥... ♥....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was inderdaad een heerlijke dag om lekker binnen te zitten en (in mijn geval) het bloggen weer op te pikken. Het ziet er gezellig bij je uit.
    Ik wens je nog een fijne zondag toe.

    Lieve groet
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier zelfde soort zondag; lekker lummelen, lange wandeling, thee-met-appeltaart en stapeltje tijdschriften, heerlijk! Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. We hadden vanmiddag een verjaardag waar we net van terug zijn...en ohhh...wat was het mistig! Dus zo dadelijk gaan hier ook de kaarsjes aan, lekker thuis genieten van de avond!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat ziet er gezellig uit zeg. ook hier een bankhangdag..heerlijk toch
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Euh mistig en binnen-zit weer ... vandaag ?!
    Het was hier werkelijk een stralende ZONNIGE zondag :-)
    Vanmiddag visite gehad die ook in een dichte mist naar hier zijn gereden. Zo verschillend overal.
    Hier binnen ook een hoog knus gehalte ;-) Héérlijk !!!
    FIJNE AVOND Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het was vandaag heerlijk "binnenweer". Kaarsjes aan..gezellig.
    Ik had nog veel nieuwe woonbladen liggen en ben als eerste aan de VTWonen begonnen omdat deze als eerste binnengekomen was, de kerstbijlage had ik al wel gezien. Altijd leuk! A.at Home
    heeft mijn man vanmiddag al even ingekeken en hij dacht dat ik het wel mooi zou vinden...die ga ik morgen even lezen. Fijne avond en groet Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een miepen zijn we toch eigenlijk he...lekker frutten en tutten en we zijn de koning te rijk!!!! Nog een vleugje goud en je bent klaar voor de (ariadne)kerst!;)

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hier was het ook een kleine witte wereld, tenminste zo zag het eruit hierboven.
    Gezellig heb je het gemaakt Jolanda. Ik heb ook witte en rode cyclamen, geven een lekker sfeertje.
    Lieve groeten van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat voelen zulke zondagen toch Rijk..!
    Fijne avond.

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Jolanda,

    Het ziet er heel gezellig bij je uit! Mooi die glazen stolp met het geslepen glas. Ook de grote Marokkaanse schaal vind ik prachtig.

    Een gezellige nieuwe week!

    Lieve groetjes van Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het was hier een heel mistige zondag! We gingen er nog even op uit, maar binnen is het gezelliger :)
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk zo`n zondag,mooie sfeerfoto`s heb je gemaakt,ik wens je een fijne week,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Jolanda,
    Wat een heerlijk sfeertje bij je, ja, dan hoef je echt de deur niet uit, veel te gezellig.
    Lief hoor, die cyclaampjes. En de stolp vind ik supermooi, met dat gezandstraalde ruitmorief er op...
    Ik wens je een heel fijne week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige sfeerfoto's.
    Bij ons was er geen mist,maar een strakblauwe lucht met een heerlijk zonnetje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige decoratie Jolanda! Het lantaarntje met kaarsje doet helemaal Oosters aan. De stolp vind ik echt heel bijzonder; de hoogte en de mooie bedrukking. En dan de prachtige vaas met cyclamen.
    Je brengt me trouwens op een idee. Ik moet me dringend een woonmagazine aanschaffen en relaxen. Het was de laatste tijd veel te druk en ik vermoed dat dat zijn tol begint te eisen.
    Groetjes,
    fijne nieuwe week,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het was inderdaad een dag om verder weinig te dooen...kaarsjes aan en sfeertje maken...buiten was het hier ook helemaal wit.
    Het stolpje is prachtig en je kleur voor kerst is een prima keus...
    Warme groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heerlijk sfeertje,mooie post en lekker gezellig zo binnen bij jouw.
    fijne week,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. prachtige sfeerfoto's en daar is de zondag een mooie dag voor ...heerlijk genieten van je sfeertje in huis ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie foto's Jolanda! Met dit weer is het heerlijk binnen, geniet ervan!
    groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Met zo'n gezellige sfeer in huis, is het toch heerlijk om een dagje THUIS door te brengen...

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lekker hé.....zo'n lange luie geniet zondag, ik heb ze ook van tijd tot tijd, pssst....en soms ook in de week hoor:-)sssst........niks moet,alles mag.....

    En bij het sfeertje wat jij weergeeft is het dan dubbel genieten thuis!!!

    Afgelopen zondagmiddag was het in Arcen waar wij waren prachtig najaarsweer, wij tippelden een aardig eind en ik heb op gegeven moment de jas los gedaan,zo warm.
    We zaten zelfs op terras in het zonneke en deden ons tegoed aan een broodje gezond, wat zeg ik......het was een heel bord gezond,kan ik zó van genieten als ze in de keuken hun best doen om het niet alleen lekker te bereiden maar het oog ook wat gunnen, en die gaan bij mij altijd eerder ''eten'' dan mijn mond.

    Leuk om overal op de blogs de aanloop naar Kerstversieringen te lezen.

    Geniet van je mooie spulletjes,
    liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...