donderdag 1 december 2011

December daily ~ 1 ~

Op de blog van Elly van My everyday things, las ik dat ze in december een dagelijkse post gaat maken over haar kersthuis en kerstgevoel. Wie haar blog een beetje kent weet dat dat wel goed komt. We gaan vast hele mooie foto's zien en gezellige verhalen lezen....
Zelf heb ik ook wel eens het idee gehad: hoe zou het zijn om dagelijks iets te posten...dagelijks een foto van iets dat ik zie, meemaak, hoor of lees...
En ik ga het proberen deze decembermaand, het zal niet alleen over kerst gaan (maar vast wel regelmatig) en ik ben niet zo creatief als Elly, maar ga jullie natuurlijk wel mijn kersthuis laten zien!

En om te beginnen maar wat foto's van vorig jaar?





Ik kwam zoveel mooie foto's van vorig jaar tegen....ik ga morgen alvast eens rommelen in m'n kerstspullen!

Fijne avond en tot morgen,


18 opmerkingen:

  1. Joehoe!!!!Wat leuk!!!! Ik zal je morgen ook eventjes linken in m'n post, vind het zo gaaf dat je meedoet! Enne... leuke foto's van vorig jaar! Dat is alvast een gezellige opwarmer!
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, deze foto,s beloven al heel veel. ben benieuwd naar morgen, overmorgen, over-overmorgen en....

    groeten Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, als ik al die posten nu maar bij kan houden :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou laat maar komen heerlijk al die kerstsferen op de bloggen fijne dagen ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee ...
    inderdaad als we het allemaal nog maar bij kunnen benen ;-)
    Suc6 ik ben benieuwd hoor !!!
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je een poging gaat wagen, al hoop ik niet dat iedereen dat doet want dan slaap ik denk ik nog maar drie uurtjes per nacht haha!! Succes in ieder geval...ik zal ze allemaal lezen, maar kan niet beloven dat ik elke dag reageer hoor ;-)!

    Maar eh...tot morgen dus!! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk Jolanda,ik kijk er naar uit.
    Ik doe eerst nog een sinterklaaspost en ga dan ook met kerst beginnen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Elke dag posten, wat knap! Je bent meteen al goed begonnen, veel plezier met rommelen in huis en een heel fijn weekend. Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuk idee, ik hoop dagelijks even bij je langs te komen:)
    hier gaan we het weekend sinterklaas vieren en daarna begin ik ook te rommelen in mijn kerstdozen.
    en ik ben ook even bij Elly wezen kijken, ik kende haar blog nog niet, dankjewel voor de tip!

    fijn weekend!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is nog eens een onderneming zeg! Ik ben heel benieuwd.
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou, ben benieuwd naar je verhalen/foto's elke dag! Dat beloofd wat!
    Kom maar op met de 2-december-post!

    Groetjes, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk idee....maar dat ga ik niet redden hoor....pffff...maar tis leuk ...dusse tot later vandaag dan......xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk ik ga het in de gaten houden. Altijd gezellig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als je de foto's van vorig jaar ziet, denk ik zelf altijd..is dat een jaar geleden?/
    De tijd vliegt..........en voor we het weten is het weer kerst!!

    Elke dag een post gaat mij zeker niet lukken, ik wens jou succes ermee....groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gezellig zoveel posten, het dashboardje heeft het er maar druk mee :-) Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk dat je dit ook gaat doen, lief hartenkransje is dit
    kijk nog even bij je 2e post
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Jolanda,
    Heel late reactie, maar zo druk geweest de laatste dagen...
    Wat een gaaf idee, elke dag een post, ik blijf ze lezen en ook voorzien van een reactie hoor...
    Deze is al erg mooi, vooral dat rode hartje vind ik zo lief... Ga nu gauw kijken naar je volgende...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...