zaterdag 10 december 2011

December daily ~ 10 ~


De kamer voordat de boom was neergezet.....al wel wat kerst hier en daar.
Tussen het kastje en de haard wil ik 'm dit jaar neerzetten voor het eerst. Het moest dus een smalle boom worden.



De boom alleen met  lichtjes....ik vind 'm zo ook al zo mooi.
Soms wacht ik dan een dagje met de rest om er even van te genieten, maar vandaag niet.



De lichtjes erin hangen is altijd de grootste klus van het neerzetten van de boom.
Als dat eenmaal is gelukt kan het leukste werk beginnen!


En zo is het eindresultaat geworden! 


Overwegend wit werd de boom en zoals altijd met heel veel engeltjes!


Natuurlijk krijgen jullie binnenkort een kijkje dichterbij.

Na een dag van opruimen, schoonmaken, boom neerzetten, wassen en strijken ga ik nu even languit bij m'n favoriete serie Downton Abbey. Er schijnt binnenkort een Kerstaflevering aan te komen!


Morgen gaan wij Kerstshoppen in Haarlem, tot morgen!




18 opmerkingen:

  1. Doe je morgen de groetjes aan Marianne
    '-)
    En veel plezier natuurlijk.

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O leuk! Wij hebben die engeltjes met een kanten rokje ook hangen. Geweldig zijn ze. Wat ziet jouw kamer er netjes uit zeg! Is hier wel eens anders. Geniet van je dagje Haarlem morgen! Groeten Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat helemaal perfect zo op dit plekje! En al die engeltjes..... super!!!
    Fijn weekend! Lieve groet Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet het erg gezellig uit bij jullie zeg! Mooie boom is er uitgzocht en de engeltjes: enig!
    En alles wit: groot gelijk! ☺

    Liefs, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gardian Angels genoeg, dat komt helemaal goed bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Jolanda,
    Wat een prachtige boom heb je... Heel erg mooi staat-ie. Ik vind al dat wit echt helemaal geweldig. Lief al die engeltjes...
    Downton Abbey; ik neem ze allemaal op, en kijk ze ook allemaal, en dan gaan ze allemaal op een DVD zodat ik ze later allemaal nog eens kan bekijken. Heerlijk, die sfeer, die spullen in die keuken en de kamers, Genieten met een Hoofdletter...
    Ik wens je veel plezier, het is nu al bezig terwijl ik dit typ...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je boom is prachtig. Leuk al die engeltjes! Veel plezier morgen in Haarlem. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk al die engeltjes....heb er zelf ook een paar in de boom!
    Ik ga je volgen!
    Groeten sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige boom !!!...mooi hoor!!...liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie boom zeg, je zult vanavond al heerlijk genoten hebben, favoriete serie, ik heb hem gemist...maar de volgende aflevering kijk ik weer...

    Groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow! Het ziet er erg mooi uit.
    En wat leuk al die engeltjes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg mooi je boom. Downtown abbey lijkt me een erg mooie serie maar ik heb 'm helaas niet gevolgd. Veel plezier in Haarlem, ik ben nog aan het twijfelen of ik zal gaan.
    Lieve groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Móói is je boom !!!! Beschermengeltjes genoeg hihi
    Hier staat ie ook sinds gisteren :-)
    Veel plezier in Haarlem en groetjes aan Marianne !!!!!
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sfeervol!
    Mooi met de engeltjes.....
    Geniet van de zondag!

    Hartelijke groet,
    Harriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou dat ziet er al gezellig uit Jolanda...leuk met al die engeltjes!!

    Gr. Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig die boom vol engeltjes! Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik hou zelf niet zo van die gekleurde bomen ,wit geeft meer rust
    Heel mooi zo!
    IK ga je volgen ,ziet er leuk uit je blog

    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend is je boom, ben zelf ook dol op (en verzamel) Engelen dus..tja....helemaal mijn stijltje hihi. Zelf heb ik roze en lila ballen, maar zeer zeker ook Engelen en eentje in de top ook. Ga je verdere maand even rustig lezen :)

    Groetjes van marian

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...