maandag 12 december 2011

December daily ~ 12 ~

En zo zijn we binnen bij Verrassend Goed! in Haarlem...
Even door de ramen naar buiten gluren:)



Ik kijk er altijd m'n ogen uit. Alles zo mooi gestyld, leuke hoekjes, prachtige tafels, hier en daar wat groen, ....


Met het sfeerlicht in de winkel is het wat lastig fotograferen, niet alles is helemaal scherp maar ik vind ze mooie genoeg om te laten zien. Het hoort wel een beetje bij de brocante en JDL-sfeer...










Prachtige hartenkransen met eucalyptus en brocante spulletjes...












Haar nieuwste trots, de mooie lampenkapjes...uniek zijn ze!
Marianne heeft ook een webshop...dus als je niet langs kunt gaan....:)


Heb ik teveel gezegd? Nee he. Als ik naar de foto's kijk zie ik allemaal dingen die ik zondag helemaal niet heb gezien! Er is ook zoveel. Zondag as. zijn de winkels in Haarlem trouwens weer open....
Natuurlijk heb ik ook wat leuke dingetjes gekocht, ik kan hier echt niet met lege handen naar huis gaan...


Fijne avond en morgen een kijkje in mijn Kersthuis! 


20 opmerkingen:

  1. Ja die Marianne heeft het goed voor elkaar......wat ziet alles er mooi uit !!...mijn complimenten aan haar dat leest ze hier vast......leuk dat jij er zo'n mooie post van hebt gemaakt tot morgen !...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OO mooie foto's ziet er inderdaad erg verzorgd uit, die zinken engel hanger met trompet aan dat groene hart vind ik prachtig kwijl kwijl.
    Zal wel weer een prijskaartje aanhagen. Maar eerlijk is eerlijk zij is wel mooi!

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een mooie post gemaakt over je bezoek aan Haarlem. Of eigenlijk maak je ons allemaal lekker dat we inkopen kunnen gaan doen bij Marianne! Komt goed, geweldige winkel is het. Groeten Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie spulletjes zie ik op je foto's.
    Daar word je denk ik wel hebberig van.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke winkel hoor...en dat is vaak als je foto's neemt zie je weer hele andere dingen.....handig toch?

    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je komt volgens mij gewoon ogen tekort als je daar door die prachtige winkel loopt. Wat een heerlijke sfeer en wat een prachtige spullen.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie winkel...het ziet er prachtig uit! Ik vind het groene hart aan de muur een plaatje!

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Jolanda,
    Nou ik denk dat je de sfeer van Marianne´s winkel heel goed hebt weergegeven. Wat prachtig allemaal. En dan te bedenken dat ik er zo naar toe kan rijden, een keer... Ik ga niet a.s. zondag, want zo´n koopzondag is altijd zo druk, en we gaan zaterdag al naar Lia´s winkel. Je kunt ook te veel willen doen natuurlijk. Maar een keer door de week, dat lijkt me beter...
    Dank je voor de prachtige foto´s Jolanda,
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige winkel, ik kijk mijn ogen uit en geniet van alle mooie spulletjes die voorbij komen. Jammer dat het voor mij te ver weg is, zou er heel graag een kijkje willen nemen.
    Lieve groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige winkel Jolanda!

    Een gezellige nieuwe week!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Lieve Jolanda,

    Ik wordt nu toch wel een beetje verlegen hoor van zo'n mooie post van mijn winkel.
    Helaas kon ik gister zelf geen foto's nemen.
    Super lief dat je samen met je man de moeite hebt genomen om naar Haarlem te komen.
    Het was een geslaagde middag en heel gezellig. Mede door jouw en al die lieve bloggers en klanten die even langskwamen.
    Ga zo maar eens een postje plaatsen.
    liefs van mij,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie winkel!

    Fijne avond,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En als ik dan toch een keertje naar Haarlem ga, dan ga ik zeker hier een kijkje nemen! Die lampekappen...zucht...ik wil ze!!!
    Tot morgen!
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijke foto's die heel veel gevoel terugbrengen van die mooie zondagmiddag.
    Bedankt voor de herinnering!

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk om weer even bij haar naar binnen te gluren! Verder sluit ik me eensgezind bij Tanja aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohh, wat ziet het er prachtig uit.....ik zie heel veel moois staan in haar winkel.....je hebt er ook wel hele mooie foto's van gemaakt Jolanda..... ze kunnen zo in een tijdschrift......en ik ben toch blij met mijn mooie lampekapjes...ha..ha..
    Lieve groet....elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk om zo even een rondje door de winkel te maken, tot morgen weer! Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Daar kijk je je ogen uit. Leuk dat we even mee mochten kijken.
    groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat zie ik veel prachtige dingen voorbijkomen, ik kan mij goed voorstellen dat je hier niet met lege handen naar buiten kunt gaan ;)

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ziet er prachtig uit zeg heerlijk wat zou ik hebberig worden daar hahahah fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...