woensdag 14 december 2011

December daily ~14 ~


 Welkom thuis...


Kom gauw binnen want buiten is het regenachtig, ik mis de winterkou en zon een beetje...het lijkt wel herfst wat temperatuur betreft.


Wat een warm welkom altijd zo'n krans op de deur. Waarom hangt -ie er eigenlijk alleen met de kerstdagen?


Natuurlijk ook in de tuin wat lichtjes en een beetje kerstrood!

Ook in de gang brand een lichtjes en is een klein beetje kerst. Naast de woonkamer is er niet zoveel kerst in huis, de rest is gewoon 'normaal'.....


Ik ben wat laat vanavond maar ik heb vanavond m'n kerstkaarten zitten schrijven. Altijd weer een klus, maar ik vind het zelf gezellig om ze te krijgen dus stuur ik ze natuurlijk ook! 
En m'n kerstknuffel is bijna klaar om te versturen. Ik lees hier en daar al dat pakketjes zijn ontvangen, hier nog niet!

Ik heb vanmiddag wel veel foto's binnen gemaakt, iedere dag komt er een beetje meer kerst dus komt de camera weer tevoorschijn:)
Tot morgen, 






17 opmerkingen:

  1. ik heb vanmidddag onder het afdak achter ons huis eens flink opgeruimd en kerstsfeer aangebracht! Je krans is heeel gezellig, helaas kan dat op onze deur niet, er kan geen haak overheen en geen punaise in, is een kunststof deur...helaas, om meer redenen dan alleen deze;))
    Dat rood.....het hoort er toch een beetje bij he.....onbewust komt er een rood bolleke wel ergens in de kerstdeco terug.

    Mijn knuffel ligt klaar en gaat morgen de op de post! Het maakt geluid;)!

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een krans op de deur vind ik ook altijd erg mooi staan, ik denk dat ik maar eens ga kijken of ik er dit jaar - voor het eerst - ook één ga plaatsen.

    Spannend dat je de kerstknuffel al klaar hebt liggen, heb je mij hihi? Grapje, maar zo ging dat hier thuis toen de kinderen klein waren met lootjes trekken. Zogenaamd hun mond willen houden, maar toch de nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen en bij een ander vissen wie wie heeft. De mijne gaat trouwens ook binnenkort de deur uit!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een warm welkom heb je ervan gemaakt. Heerlijk al die kerstfoto's die je nu tegenkomt. Gelukkig nog iemand die nog kaarten stuurt, ik deed ze gisteren ook gewoon weer op de post.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi weer hoor...liefs en tot morgen.......er word niet geknuffeld dit jaar.......helaas......xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een warm welkom, altijd fijn met het huidige weer (wat mij betreft mag het wel gaan vriezen...) Altijd weer een hele klus om de kerstkaarten te schrijven, ik heb het op het lijstje voor morgen gezet ;)

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tsja,dit weer is niet bepaalt kerstachtig.
    Maar jouw mooie foto's zijn dat gelukkig wel.
    Echt weer heel mooi.
    En die krans is ook schitterend.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een PRACHT van een krans aan de deur. Als dat geen warm welkom is.
    Ben daarnet ook de eerste kerstkaarten aan het schrijven geweest, vind ik heerlijk om doen eerlijk gezegd, al kruipt er altijd meer tijd in dan verwacht.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. (hier ging iets fout,tja wat wil je op dit nachtelijk uur)

    Je krans is mooi....staat gezellig......dat zeker!!!

    Heb ook alle jaren met Kerst een grote groene dennenkrans aan de voordeur of flinke tak mistletoe.

    Maar de mensen weten met of zonder Kerstversiersel aan de deur toch wel dat ze van harte welkom zijn:-)

    Tsssss.....heb nog nie een foto gemaakt van het Kerstsfeertje wat ik in huis aan het scheppen ben.....
    Geen tijd......hi,hi......heb het al druk genoeg met op al die leuke kerstposten te reageren-)

    Geniet van je gezellige huis!!!
    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Jolanda, wat jammer dat we het zo druk hebben en niet even kunnen bijkletsen over "ons"blog en alle andere dingen.....
    Maar volgend jaar hebben we weer tijd voor elkaar!
    Ik kom aan het eind vd middag wel even voor kerstman spelen hoor, ik bel je nog wel even of je thuis bent....
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kijk, dat noem ik nou gezellig binnenkomen. Je krans is erg mooi en geeft me knutsel kriebels.
    Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik loop zelf wat achter met het versieren buiten. Ben jou is het iig heel sfeervol en warm welkom. Mooi..

    Ik wens je een fijne dag.
    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig die krans een heerlijk binnenkomen lekker sfeertje ....fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. niets zo gezellig als een warm welkom aan de deur (bij mij zou hij er binnen 1 dag af zijn, zit aan een drukke doorgaande weg)
    prachtig je plaatjes XXX irma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat heb ik me nou ook weleens afgevraagd, waarom hangen we alleen met kerst een krans aan de deur? Het staat zo gezellig en uitnodigend dat zou toch het hele jaar door moeten kunnen.
    Je halletje geeft iedereen die binnenkomt een warm welkom, leuk zo met die lantaarn!
    Tot vanavond!
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Jolanda,
    Ik krijg bij jou echt een heel warm welkom gevoel. Heerlijk.
    Fijne avond Jolanda,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk die krans op de deur, en hangt hij nu precies op een ruitje. Leuk.....
    Hier hangt altijd een krans op de deur, nu groen maar straks weer een takkenkrans.
    En heb ook net de kaarten geschreven en de kerstknuffel is al op de post, maar hier ook nog niets ontvangen, we hebben nog even....

    Lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...