vrijdag 16 december 2011

December daily ~ 16 ~


Zoals ik gister schreef had ik woensdag foto's gemaakt....van het meidenkastje naast de boom. 
En ook al heeft Santa er een plekje gevonden en ziet het er nu iets anders uit, ik wil jullie deze plaatjes toch niet onthouden.
En geen woorden nodig denk ik, een heerlijk rustige kerstsfeer.















En...genoten?

Vandaag zijn we er even niet...lekker aan het bubbelen en ontspannen in de sauna.
Nog een weekje werken met als hoogtepunt woensdag het jaarlijkse kerstdiner voor de kinderen en voor het eerst een kerstmarktje...en dan genieten van de vakantie!
Nog een paar dagen met drukke voorbereidingen zeker omdat ik vrij actief ben in de kerstcommissie en er altijd nog heeeel veeel moet op het laatste moment. 

Gaan jullie morgen mee de boom in?!


PS veel van de spulletjes komen bij Marianne of Lia vandaan...

15 opmerkingen:

  1. Heerlijk rustig sfeertje ik hou er wel van.
    Strak kastje heb je en mooi in wit.
    Geniet van je kerstsfeer en de komende vakantie !!!

    Groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er mooi uit Jolanda, mijn oog valt ook op een prachtige schaal!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi,Jolanda.
    Het kleurt ook allemaal prachtig bij elkaar.
    Dus je hebt een drukke voorbereidingstijd,begrijp ik...doe het toch maar kalmpjes-aan,dan breekt het lijntje niet.

    Fijn week-end
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Graag, wat het stukje wat ik ervan zie smaakt naar meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie, sfeervolle foto's. En inderdaad, lekker rustig, daar houd ik ook van.
    Ik hoop dat je een lekkere dag gehad hebt met nieuwe energie voor de komende drukke, maar ook leuke dagen.

    Fijn weekend,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk zo'n rustig sfeertje zeg !!......fijn weekend.....liefs tot morgen !...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi de hangertjes aan de knoppen van de lade van het meidenkastje(help, wat een zin is me dat! Doet me een beetje aan het liedje 'en de boom staat op de bergen' denken, kennen jullie dat eigenlijk? oei, oei, ik dwaal af)) en ook de kleine vogelhuisjes vind ik zo schattig.
    De decoratie en het kastje vormen een mooi geheel met de kerstboom ernaast.
    Groetjes en fijn weekend,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. knus en gezellig en warm en sfeervol en...en...en.:)...verschrompeld nu?;)

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een sfeervol geheel van mooie spulletjes! Succes met alle voorbereidingen, hopelijk heb je vandaag genoten in de sauna.

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die engel is leukkk!!!! Lief kastje en perfect om mee te decoreren. Enne... ja hoor ik ga morgen met je mee de boom in!
    Ennn... lekker gerelaxed vandaag????
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Jolanda,
    Wat een mooie spulletjes zorgen daar op je kast voor deze heerlijke sfeer. Echt supermooi.
    Ik hoop dat je een heerlijke relax-dag hebt gehad en dat je er weer even tegen kunt, de komende drukke dagen.
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geniet van je bubbels. Je hebt het verdiend. Ja, de kerstcommissie is vrij heftig. Weet ik ook over mee te praten. Wel leuk overigens. Waar heb je dat engeltje vandaan dat je aan het linker (op de foto) kast knopje hebt hangen? Ontzettend mooi gestileerd. Groeten en veel plezier dit weekeinde! Anna Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gezelligheid daar op de kast !!!
    Heerlijk nu even time to relax ...
    Weet hoe druk maar ook leuk de kerstcommissie kan zijn.
    De leukste tijd van het jaar ;-)
    Fijn weekend !!! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog even een eindspurtje met kerstdrukte en dan lekker genieten! Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...