maandag 19 december 2011

December daily ~ 19 ~

Zoals ik gisteren vertelde ben ik zondag lekker met groen aan de gang geweest.
Het 'taartje' hebben jullie gezien, ik vind 'm zelf erg schattig!
Verder ben ik dol op kleine vaasjes met miniboeketjes...
Een wat groter stuk ga ik in de loop van de week nog maken zodat het nog mooi is met de kerstdagen.


Hoe vinden jullie de haard zo?
Bij mij veranderd er regelmatig wat in huis, ik kom wat leuks tegen of wil weer een ander hoekje maken.
Zo is de schouw ook zo'n mooi object. De laatste weken komt er wat bij of gaat er wat weg. Iedere keer maak ik er foto's van. Ik zal ze binnenkort eens echter elkaar laten zien. 
Maar nu de laatste versie van dichtbij bekeken. 


Herken je het rekje, Marianne?
We waren vorig weekend bij Verrassend Goed in Haarlem, we hadden gezellig de winkel bekeken, foto's gemaakt, bijgekletst en wat leuke dingen gekocht en al afscheid genomen...we liepen naar buiten en ik maak nog een paar foto's van de voorkant - want die is net zo leuk als de binnenkant - en zie ineens dit rekje staan, in de grond als tuinhekje.
Met FRANSE LELIES!
Hij moest natuurlijk mee en gelukkig had ik m'n man bij me om 'm te dragen!
We hadden nog geen idee waar we het hekje buiten neer wilden gaan zetten maar ik vond het wel zo leuk om 'm eerst een plekje binnen te geven.
Toevallig stond-ie even tegen de haard aan...en dit is dus de plek! Of het ervoor gemaakt is.


Boven de spiegel hangt mistletoe. Dat kwam ik ook tegen op de markt en moest mee naar huis.
We kunnen er niet echt onder gaan staan maar doen gewoon net alsof.....


Het groen ruikt heerlijk in het hele huis, vooral de eucalyptus,.....


Ik laat jullie morgen zien wat ik verder met de eucalyptus heb gedaan.

Bedankt voor jullie lieve en gezellige reacties...de december dailys worden veel gelezen en dat vind ik een hele grote eer! Ik weet hoe druk iedereen het heeft deze weken. Thanx!!


20 opmerkingen:

  1. Wat prachtig je schouw Jolanda. Een schouw vind ik echt zo'n grote sfeermaker. Mooi met de Mistletoe aan de spiegel en de kleine vaasjes met de besjes staan ook zo mooi.
    En wat heb je een prachtige aanwinst, ik vind het rekje met de Franse lelies echt prachtig staan, zou het een poos zo laten.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige open haard met schouw.
    Het ziet er echt heel sfeervol uit.
    En dat rekje zou ik niet in de tuin zetten,want dit staat echt heel erg mooi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aan het rekje met de Franse lelies moet je voorlopig echt niets doen hoor, het lijkt er inderdaad voor gemaakt!! Je schouw is ook een plaatje!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi en bijzonder dat je dit rekje "toevallig" bij Marianne tegen kwam. Wat een eenheid zo met de schouw !!! Het ziet er allemaal reuze gezellig uit hoor :-)
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oe oe oe Jolan, zie ik nou mini rendierknijpertjes op die laatste foto????????
    Ik vind het toefje rood met kerst altijd erg gezellig!

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal leuk hoor dat rekje staat super bij je haard,...tot morgen....xxx...


    x
    xxx
    xxxxx
    xxxxxxx
    xxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxx
    ||
    ||

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jolanda,

    Wat ziet het er gezellig bij je uit Jolanda! Mooi de rode besjes en de misletoe! Jullie hebben ook een prachtige schouw.

    Veel lieve groetjes en een gezellige nieuwe week,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jolanda,
    Als je samen voor de spiegel gaat staan, staat jullie spiegelbeeld precies onder de mistletoe hoor... Dus kussen mag gewoon... Leef je lekker uit. Ik vind het rekje met de franse lelies prachtig mooi. En voorlopig staat het daar geweldig. En je vaasjes met die heerlijke kleine rode besjes er in... prachtig.
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het rekje bij de open haard lijkt er inderdaad wel voor gemaakt. Ik vind het prachtig. Leuk ook zo knutselen met dat mooie wintergroen. Ik ben benieuwd wat je ons morgen laat zien.
    Fijne avond en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende open haard. Leuk om af en toe eens te veranderen (gebeurd hier ook) en het rekje lijkt idd wel voor de haard gemaakt te zijn. Een heerlijk sfeertje.
    Lieve groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Voorbestemd! Mooi je misletoe en de kleine vaasjes met de rode besjes, ook de stolp op de achtergrond ziet er prachtig uit.

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat hekje stond echt op je te wachten Jolanda en het staat super in je haard. Mooie sfeerfoto's heb je gemaakt.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het zo knap dat je het volhoud ieder dag een blogje!
    Het is genieten Jolanda.
    ben benieuwd naar morgen.

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat rekje, alsof het gewoon gemaakt is voor bij jou thuis, leuk! Groetjes Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel sfeervol allemaal en het rekje staat helemaal geweldig.

    Je hebt prachtige creaties gemaakt.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je schouw is mooi en wat heb je hem gezellig opgemaakt.
    Spaar je ook alles waarop een lelie staat of wat een lelie uitbeeldt?

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Jolanda, wat staat die mistletoe en die besjes in kleine vaasjes mooi. fijne dag vandaag, lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik lees en kijk jouw post met veel plezier, hele fijne dagen liefs Irma:-))

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind je tuin/haard-hekje fantastisch .Ook de plek is als of het ervoor gemaakt is.
    Wens jou en je naasten ook prettige dagen toe
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Jolanda,

    ziet er gezellig uit allemaal. Mooi blog heb je hoor, met mooie foto's.

    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...