donderdag 22 december 2011

December daily ~ 22 ~



Toen ik gistermiddag even thuis was om me te verkleden voor het Kerstfeest lag m'n kerstgroepsknuffel op de mat! Natuurlijk snel open gemaakt en uit de envelop rolden deze leuke cadeautjes van Marian van Pink Princess Decorating. Een lief kerstkaartje met daarop het hoe en waarom van de cadeautjes, het tasje heeft ze meegenomen van haar laatste trip naar Thailand! Een kaarsje, een mooi hart (hangt al op de slaapkamer) en een heel lief klein engeltje dat al een plekje in mijn engelenboom heeft gevonden.
Dank je wel Marian voor de mooie cadeautjes en natuurlijk Linda voor het organiseren van de groepsknuffel.


Gisteravond was het kerstfeest op school, na wekenlange voorbereidingen.
Hier wat plaatjes voor de sfeer.... 


De kerstmarktkraampjes waar we de dingetjes verkochten die de kinderen hadden gemaakt, allemaal voor het goede doel (www.kiminafrika.nl)


En ziet het er niet sfeervol uit met al die vuurkorven, fakkels en lichtjes?
De kinderen hebben weer genoten, wij zijn versleten maar de vakantie is begonnen!!


En nu op naar de organisatie van ons eigen kerstfeest. 
2e kerstdag komen m'n ouders, zus en onze zoon met z'n vriendin eten. In totaal zijn we met ons achten. Heel gezellig dus en vanavond gaan we definitief bepalen wat het menu wordt. Morgen en zaterdag de boodschappen en de cadeautjes kopen...
En natuurlijk weer lekker bij jullie bij lezen en een mooie post plaatsen, tot morgen dus maar weer.


14 opmerkingen:

  1. Wat een mooie bijzondere cadeautjes...dat tasje zo mooi!!
    En wat ziet de kerst sfeer op school er gezellig uit...
    Wens je fijne liefdevolle kerstdagen toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een mooie kadootjes gekregen. Vooral het engeltje vind ik erg mooi! En het schoolplein ziet er bijzonder sfeervol en uitnodigend uit.
    Geniet van je vakantie en ik wens je natuurlijk met je familie een hele fijne kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke cadeautjes heb je gekregen.
    Een hele happening, de schoolviering. Maar wel leuk, natuurlijk.Kan me voorstellen dat je dan moe, maar voldaan bent.
    Wens je hele fijne dagen toe, samen met je familie.

    Liefs,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve kadootjes! En wat ontzettend leuk jullie kerstfeest buiten! De jongste had gisteren kerstdiner en vanavond speelde ze in de kerstmusical van groep 7, ik heb genoten! Wat kun je dan trots zijn op je kind hè!
    Nog 1 ochtendje school voor de kids en dan.... héérlijk vakantie!
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wij hebben morgen goede doelenmarkt tijdens het winterfeest op school! Ook met vuurkorven en kraampjes buiten, maaaar...er is regen voorspeld:(...hoe dan ook, het wordt leuk!

    Wat een leuke geschenken heb je gekregen....mooi gebaar!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi je knuffel kadoooo...xxx...tot morgen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jolanda,
    Nou, zo te zien is het kerstfeest op school een stevig succes geworden. Heel fijn, dat alles zo mooi geworden is, dankzij de inzet van jou en je collega´s.
    Wat heb je lieve cadeautjes gekregen van Marian hè, echt heel mooi. En wat een heerlijk idee van Lynda was het weer... Dat mens is echt heel bijzonder.
    Jolanda, succes bij het uitdokteren van jullie kerstmenu en ik wens je heel fijne, warme kerstdagen, alvast...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi cadeau heb je ontvangen.
    Wat kan een schoolgebouw er heerlijk sfeervol uitzien. Jouw foto's leveren weer het bewijs.
    Super ziet het er uit hoor.
    Momenteel een beetje druk dus ik wens je nu alvast hele fijne feestdagen toe.
    Geniet maar lekker van al die lieve mensen om je heen.
    kus Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent echt verwend Jolanda, hele mooie kado's maar je verdient het hoor. Je bent een mooi mens.

    Ik wil jou een mooie kerst toewensen met heel veel genieten.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het ziet er heel erg gezellig uit,met al die verlichte kraampjes.
    En wat een lieve cadeautjes zijn dat.
    Knap hoor, hoe je iedere dag weer een mooie post weet te plaatsen,deze maand.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat het is overgekomen, is altijd weer spannend. EN blij dat je ze leuk vond ook ♥

    Liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief en ook mooi kado!
    De KERSTmarkt ziet er ook zeer sfeervol uit!Ik heb er vroeger bij mijn kinderen op school ook eens aan meegewerkt,dat was supergezellig!Nu ze op het voortgezet onderwijs zitten heb ik dat niet meer da's wel eens jammer hoor!Dus geniet ervan.
    Ik wens je hele gezellige KERSTdagen toe met je gezin en familie1
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, heftig is het organiseren van Kerst op school. Hier zit ik ook een beetje helemaal kapot te zijn. Niet eens in staat om een nieuw blog te plaatsen. Lees ik gewoon bij iedereen het laatste nieuws. Groeten en geniet van je welverdiende vakantie! Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dag lieve Jolanda, mooie dagen!
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...