vrijdag 23 december 2011

December daily ~ 23 ~


Vandaag alweer de 23e...wat vliegt deze maand toch voorbij.
Onze eerste vakantiedag, en ik ben alweer helemaal uitgerust! Vandaag hebben we samen de kerstboodschappen gedaan en cadeautjes gekocht. Morgenochtend stort ik me nog een keer in het kerstgewinkel en ga ik nog de laatste verse dingetjes halen. En verder wat voorbereidingen treffen voor 2e kerstdag...
En behang uitzoeken want na de kerst gaan we klussen, eindelijk!
Maar eerst nog gezellig een berichtje voor jullie maken met op de achtergrond een supermooie kerst cd van Trijntje Oosterhuis (klik even voor een gezellig kerstliedje!)


Mijn kersthuis verandert regelmatig, er komt iets bij, wordt wat verplaatst,....zo was het de 13e(klik-klik)......en hier wat plaatjes van de 23e.


Met deze dagen is het zo gezellig om thuis te zijn. 


Ook op tafel een ander hoekje...


Een klein kerstboeketje en rendiertjes, speciaal voor jou Lynda, maar ik vind ze ook zo leuk!


En een schattig oud engelenkaartje.... 


Laat de kerst maar komen!


 Ik zie al heel veel kerstwensen voorbij komen, maar ik ga natuuuuuurlijk gewoon door met een dagelijkse post, voor de die-hards die nog langs komen. Ik heb eigenlijk nog steeds zoveel inspiratie en zin om iets te plaatsen, ik weet niet of ik er in januari wel mee kan stoppen!!!
Dus ik zie je morgen weer.


15 opmerkingen:

  1. Hahaha wat een energie :-)
    Volgens mij ben jij helemaal klaar voor kerst !!!
    Ik weet niet of ik morgen nog langs kan komen:
    wens je een hele warme en sfeervolle kerst
    en alle goeds voor 2012.
    Bedankt voor al je leuke, lieve en meelevende reacties.
    Groetjezz lfs mij X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahahahaha Jolanda van mij mag je in januari gewoon doorgaan hoor ! Gezelligheid is niet seizoensgebonden hoor , ik vind het het super leuk om hier je posten te lezen! Ik wens je gewoon een fijne avond, geniet !

    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig en sfeervolle hoekjes bij jou, heel herkenbaar, dat het dan toch weer veranderd moet worden hihi...
    Ik wens jou hele fijne kerstdagen met je geliefden!
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Jolanda,

    Ik wens jou en je gezin hele gezellige feestdagen en een mooi en gezond 2012!

    Veel lieve groetjes,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk Jolanda, zoveel energie!En dan ga je gewoon door met plaatsen tot Driekoningen bijv, dat is dacht ik in de derde week van januari.Het is een genot om te kijken en te lezen!
    Ik wens je nog veel plezier bij de voorbereidingen en vervolgens heel fijne feestdagen!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolanda,
    Nou, van mij hoef je ook niet te stoppen hoor. Ik geniet hier dagelijks van. Zolang jij leuke dingen weet te plaatsen, blijf ik lezen en reageren. Bijvoorbeeld over je klussen, welke kleur behang je hebt uitgekozen... Ik kijk er naar uit. En intussen gewoon weer ´tot morgen´.
    Dan wens ik je wel bij deze alvast heel fijne kerstdagen hoor... Genieten...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een energie straal je uit..hihi Erg leuk je veranderingen, Geniet ervan, Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo, lekker vakantie Jolanda! En jij gaat 'm zo te lezen nuttig besteden volgende week..
    Heerlijk die dagen, fijn en gezellig kerstweekend hoor!
    groetjes,
    Wilmi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt lieverd voor je gezelligheid steun en liefde van het afgelopen jaar......liefs van mij.....xxx...Ria


    Thanks my darling for your fun loving and support over the past year....love from me.....xxx...Ria

    x
    xxx
    xxxxx
    xxxxxxx
    xxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxx
    ||
    ||



    Fijne Kerstdagen,
    Merry Christmas,
    Glaedelig Jul,
    Merry Christmas,
    Joyeux Noel,
    God Jul,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oooh lief Jolanda!!! En inderdaad...zeker met kerst ...no place like home!!
    Heb hele leuke en gezellige kerstdagen meis

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi lieve Jolanda,
    Wat heb ik weer genoten van deze prachtige post. Klopt het dat ik allemaal herkenbare items voorbij zie komen? Dan ook nog even mijn complimenten voor jouw bovenste banner op je blog..prachtig gemaakt zeg, met heel veel moois, warmte en...een herkenbare deur met hart.
    Van mij hoef je in januari niet te stoppen hoor. Al ga je door tot volgend jaar kerst. Maar goed, wat jij ook post ik geniet er altijd hoor.
    Succes met de boodschappen morgen en dan lekker genieten van de Kerst.
    liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kom gewoon iedere dag even hier koekeloeren,hoor.
    Veel te gezellig.
    En wat is het toch mooi bij je.

    Ik wens je alvast hele fijne kerstdagen.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik blijf komen hoor al heb ik niet iedere keer tijd om even te reageren!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Knap hoor dat je in deze tijd toch elke dag tijd hebt gemaakt om een mooie post te plaatsen, ik heb er van genoten!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hahaha, het is bijna een soort verslaving geworden, vind je niet, die dagelijkse posten. Jammergenoeg raakte het bij mij door alle drukte een beetje in het gedrang, maar ik vond het wel super om te doen. Volgens jaar weer???
    Gezellig je huis zo, ook hier verandert er nog weleens wat hoor!
    Ga nu even door naar je volgende post!
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...