zaterdag 24 december 2011

December daily ~ 24 ~

Vandaag waren we nog bezig met de laatste kerstvoorbereidingen.
Nog wat mooie boeketten gemaakt....




Het ruikt zo heerlijk en staat zo gezellig! 


Wat ook heerlijk ruikt is de appeltaart in de oven en deze super lekkere cakejes die m'n dochter vanmiddag maakte en versierde! Zijn ze niet schattig.... 




Vanavond is het kerstavond. 
We kijken altijd naar de kerstspecial van All you need is love en naar het slot van Serious Request. Dit jaar heb ik het wat minder intens gevolgd omdat we deze week gewoon werkten, maar ik blijf het altijd een fantastisch spektakel vinden. 
En het goede doel "This one's for mama - help een moeder, red een gezin" is wel een hele mooie kerstgedachte. Alle moeders zijn hier bezig met het gezellig maken van hun huis en het voorbereiden van het kerstfeest. In landen in oorlogsgebieden moeten moeders alle zeilen bijzetten om hun gezin te laten overleven. Een kleine bijdrage waard toch?

Ik wil jullie allemaal een heerlijk, gezellig, fantastisch en een zalig kerstfeest wensen.
Morgen ben ik er natuurlijk weer even...





17 opmerkingen:

  1. Het ziet er heel gezellig uit, Jolanda.
    Ik wens je hele fijne dagen toe.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel mooi,je boeketten.
    En de cakejes zien er verrukkelijk uit.

    Fijne kerstavond.
    Ik kom morgen weer even koekeloeren bij je.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ruik hier je cakjes en appeltaart.....hmmmmmmmm.......
    Fijne dagen !!!

    Groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ook hele fijne dagen toegewenst Jolanda!
    XXX Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor jullie ook hele fijne dagen!

    groetjes ERna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Precies het soort boeketjes waar ik zo van hou! Mooi!!!! Tja, wat hebben we het hier dan toch goed hè! Daar mogen we best weleens wat vaker bij stilstaan!
    Tot morgen, lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie boeketten! Zelf heb ik nog een kransje gemaakt van eucalyptus en een bosje witte tulpjes gekocht... De SR-actie was inderdaad weer super dit jaar en het eindbedrag natuurlijk helemaal geweldig.

    Fijne en gezellige dagen gewenst.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jolanda,
    Ik kan het bijna ruiken, die appeltaart, maar dat kan ook komen omdat mijn vader ook zo´n heerlijke appeltaart maakte, en ik daarvan vanavond bij de koffie een flink stuk mocht opeten...
    Ik vind je boeketten prachtig!!
    En de cakejes... MMmmm wat zien die er lekker uit.
    Ik wens jullie met z´n allen heel fijne feestdagen. Geniet er van..
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jullie zijn er helemaal klaar voor met alle leuke Kerstsfeer in huis en dan ook nog de fleurige boeketten.

    Straks zo'n lekkere muffin bij de koffie,eigenlijk jammer om op te eten......staat zó gezellig op dat schaaltje;-)

    Ook ik wens jou lieve Jolande en je gezinnetje sfeervolle Kerstdagen in goede harmonie!!!

    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellige Kerst ook voor jou en je familie Jolanda!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geniet van een mooie kerst !!...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lekker,kerstmuffins!
    Fijne feestdagen Jolanda.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtfoto's heb je gemaakt!

    Fijne kerstdagen nog!

    Groetjes Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige boeketten,de cakjes zijn schitterend en vast ook super lekker,fijne kerstdagen,lieve groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...