zondag 25 december 2011

December daily ~ 25 ~

Vandaag is het dan eindelijk kerst.....
En wat was het een heerlijke dag! Eindeloos lang geslapen, daarna gezellig ontbeten met man en dochter, alle cadeautjes ingepakt voor morgen want dan vieren we kerst met onze familie.
Vandaag was er tijd om even lekker uit te gaan waaien op het strand en na een heerlijke wandeling tegen de wind in hebben we natuurlijk genoten van....(mijn trouwe volgers weten het vast:) appeltaart met slagroom.
Aan het eind van de middag waren we thuis en hebben Eva en Floor gezorgd dat we lekker konden gaan gourmetten!


Ik mocht nog even met een glaasje port op de bank....morgen heb ik de leiding!


Dus nog even tijd om een rondje door de woonkamer te doen, nu geen kleine hoekjes maar het grote geheel.





De eerste hyacinten zijn alweer binnen....nog even en de voorjaarsgeur is weer te ruiken!
Maar volgens mij moet ik aan tafel.


Het was heerlijk, altijd eten we net wat teveel, het toetje moet dus nog even wachten....


In tegenstelling tot Elly van 'My every day things' van wie ik de 'december daily' heb overgenomen, ga ik door tot het einde van de maand....
Lieve Elly, bedankt voor je inspiratie en het superleuke idee van de 'december daily's'...volgend jaar weer?!

Tot morgen en een fijne 2e kerstdag allemaal.


11 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,
    Nou, zo te horen hebben jullie een geweldige dag gehad. Heerlijk om even lekker op het strand te hebben gelopen... En zo lekker gegeten met je hele gezin. Fantastisch.
    Geniet nog maar lekker van de komende dagen en ik ben blij dat jij nog niet stopt, anders moet ik nog een keer afkicken, zoals bij Elly...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk hè om je kerstdagen genietend en relaxt door te brengen en leuk dat je nog ff tot de 31e door gaat! Groetjes Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n dag.
    Gezellig huis heb je!
    Wens je fijne dagen en vakantie verder.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet het er gezellig uit bij jullie en wat leuk dat je nog doorgaat tot het einde van de maand! Eerste kerstdag was in ieder geval erg gezellig, nu op naar de tweede...

    Lieve groet en tot morgen ;) Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja hoor, volgend jaar klop ik weer bij je aan! Wel stoer dat jij het nog even volhoudt! Ik heb genoten van al je posten en van alle gezelligheid!
    Ook hier hebben we gegourmet, de geur hangt nog in de kamer, maar het was weer zo gezellig! Ik wens jou een heerlijke 2e kerstdag, samen met je gezin en familie!
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh wat heb je een gezellig huis,fijn om zo met je dierbare te eten,voor morgen een fijne 2e kerstdag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezelligheid....tot morgen !!...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jolanda, wat een geinig hekje in de haard. Herkenbaar en jij weet ook overal weer een goede bestemming voor te vinden.
    Super idee!
    geniet nog even van de 2e kerstdag.,
    liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk sfeertje bij je.
    Mooie knusse kamer.
    Fijne tweede kerstdag toegewenst.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het ziet er ontzettend gezellig uit bij jullie.
    Fijne 2e kerstdag!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...