woensdag 28 december 2011

December daily ~28 ~

 Vandaag geen mooie sfeervolle plaatjes.
Gister hebben we hard gewerkt, vnl door m'n man die om een uur of 9 's avonds pas stopte. Maar vandaag is hij een dag op stap met collega's naar het veldrijden dus kan hij even bijkomen!

Ik heb nog even snel wat 'voor' foto's gemaakt want ik weet dat jullie dat leuk vinden (ik tenminste altijd wel). Het is de kamer van onze zoon die we gaan opknappen tot een werkplek voor ons allebei. Eigenlijk zijn het 2 kamers aan de voorkant van het huis die uitkijken op ons mooi park. De muur tussen de 2 kamers hebben we gedeeltelijk weggehaald bij een verbouwing ruim 10 jaar geleden.
Op de linkerfoto sta ik in de deuropening, op de rechterfoto sta ik helemaal rechts in de kamer en kijk ik in de andere kamer


Jullie zien van wie hij fan is...en dan ga je in Amsterdam studeren en wonen en vind je daar ook nog een vriendin. Hij heeft het zwaar dat snappen jullie zeker wel.


Veel rood-wit, maar ook een mooie ruimte die we goed in 2-en kunnen gebruiken. 


De wel erg aanwezige rode deuren van de kast wil ik gaan behangen, ik hoop dat het lukt. Heeft iemand hier ervaring mee?
En zoals je op de rechterfoto ziet: 's middags waren alle muren behangvrij!!!


De eerst muren zijn klaar, morgen de rest. 



Vandaag heb ik helemaal niets gepland behalve wat rommelen in huis en schoonmaken. De eerste kerstspullen gaan weer in de doos.....
Morgen gaan we weer boven aan de slag, tot morgen dus.


12 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!!!

    Klus ze!!!!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou dat is zeker een mooie ruimte zeg. kan je heel wat van maken hoor. de kast behangen heb ik ook wel eens gedaan. eerst waren het allemaal bobbels maar het is heel mooi strak getrokken. gewoon iets langer laten intrekken en het ging heel goed. succes,,,,
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda,
    Nou, dat is een mooie ruimte voor een dubbele werkkamer.. Ieder zijn eigen deel, geweldig.
    Vergeet je niet de plafondlamp... Ook nog Feijenoord, maar die zie je meestal niet zo snel.. haha..
    Ik heb nog nooit kastdeuren behangen, maar hierboven, bij Hannekie, lees ik dat het heel goed te doen is. Je kunt ze ook beplakken met stof, m.b.v. spuitlijk... Ook nog nooit gedaan hoor, maar is wel een idee...
    Nou, succes verder ermee, het grijze behang ziet er wel heel mooi uit zo...
    Fijne dag nog,
    lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oho, wat zeg ik nou... ik bedoel natuurlijk spuitlijm hoor... sorry..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi klus. Mooi om zo bijelkaar een eigen werkruimte te creeeren.
    Ben benieuwd hoe het wordt.

    Veel klusplezier,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jullie hebben zeker hard gewerkt. Ik ben ook benieuwd hoe het eindresultaat wordt. Maar dat komt vast wel goed. Hier zijn de meeste kerststpullen ook alweer naar zolder gebracht.
    Veel succes nog bij het klussen.

    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mega mooie groete kamer zeg !!!1Hier kan je zeker iets heel moois van maken en wat ook een prachtige raampartij...heerlijk licht....Ik kijk uit naar het eindresultaat !!1
    lieve groet...Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is nog eens een ijver.
    Ik denk,dat de kamer nu wel wat rustiger qua kleur gaat worden.
    Ik ben echt benieuwd hoe.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Is plakplastic (of hoe heet dat) geen optie voor op je deuren? Wel fijn zo'n werkplek , benieuwd hoe het er uit ziet als jullie klaar zijn met klussen. Groetjes Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een drukte !!..sterkte met alles ......!!...liefs van mij...xxx...pffffff.....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele klus, maar het wordt vast een prachtige ruimte, ben dan ook benieuwd naar het eindresultaat... Fijn om dan vandaag even een dagje aan te rommelen.

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh Jolanda, maar jullie zijn al flink opgeschoten zeg. Heerlijk zeg zo'n werkplek voor jullie beide en toch niet helemaal op elkaars lip,hihihi.

    Ben HEEL benieuwd hoe het eindresultaat er uit gaat zien maar dat zal ongetwijfeld fantastsich worden.

    Geniet van een gezellige jaarwisseling, en al het goede gewenst voor 2012.

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...