zaterdag 3 december 2011

December daily ~3 ~

Op deze dag een jaar geleden kwam ik uit het ziekenhuis. (klik-klik)
Het heeft maanden geduurd voor ik weer de oude was na een pittige buikoperatie, maar ik kan nu wel zeggen dat ik me beter voel dan ervoor.

foto's boven uit het raam, naar buiten ging ik nog niet

En wat was de wereld wit en koud en winters vorig jaar om deze tijd...
M'n dochter maakte een tussenstop 's middag onderweg naar huis vanuit school, in het ziekenhuis, natuurlijk om mij op te zoeken maar ook om even op te warmen:)


Er lag ijs in de sloten, het was glad en glibberig, en ik lag warm onder lagen dekens met een kruik in m'n bed!

Niet voor te stellen dat de tuin er zo uit zag...zou het dit jaar weer gaan gebeuren?


Vandaag was ik onderweg, op zoek naar kerstspulletjes voor school, we gaan dit jaar een kerstmarkt organiseren en alle kinderen maken iets leuks. De eerst inkopen zijn gedaan.
En natuurlijk kwam ik zelf ook hier en daar wat leuks tegen!
Tot morgen dan maar?

14 opmerkingen:

  1. Ik mag het geloof ik niet hardop zeggen maar...:
    Ik hoop op weer zo'n dik pak sneeuw!
    Nu ik dit typ hoor ik dat we volgende week wat winterse buien kunnen verwachten, wie weet dus.

    En wat heb je weer een leuk projekt voor deze maand.
    Liefs,

    Ps mijn post vandaag was ook een beetje voor jou hoor ,-)
    Bij Marianne vroeg je nog waarom ik weinig foto's van thuis plaatste dus bij deze. En er zitten zelfs nog wat meer in de planning!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is dat alweer een jaar geleden.......tjeeee......tot morgen !!...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. is dat alweer een jaar geleden!?!? Wow.....tijd vliegt....maar wat was het mooi buiten en laten we hopen dat jij je net zo lekker blijft voelen als nu EN dat we weer sneeuw krijgen;)!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor, die winterse plaatjes. Mmmm...heerlijk...van mij mag het NU gaan sneeuwen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn,dat het nu weer zo goed met je gaat.
    En ja,wat een verschil met het weer van vorig jaar.Toen zo koud en nu zo zacht.
    Maar die regen en wind ben ik alweer beu.
    Wie weet hebben we weer een witte kerst,was wel erg mooi vorig jaar.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een verschil met vorig jaar he? Ik ben blij voor je dat je geen klachten meer hebt.
    Een fijne zondag! Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jolanda,
    Had er geen idee van dat je vorig jaar een operatie ondergaan had, daarvoor ben ik nog te nieuw in blogland. Ik ben blij dat je weer helemaal hersteld bent.
    Mooi he, die sneeuwfoto's.. Ik had er vorig jaar ook heel wat gemaakt, inclusief een sneeuwballengevecht tussen Ben en Laura, was zo leuk...
    We wachten het nu rustig af, toch.....?
    Fijne zondag Jolanda,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaat een jaar snel voorbij, ik kan me nog zo goed herinneren dat je geopereerd werd Jolanda. Fijn dat je je zo goed voelt nu.
    Ik hoop stiekem op een witte wereld, vooral met de Kerstdagen....dat zou toch geweldig zijn.
    Fijne zondag en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een jaar vliegt voorbij, fijn dat je in dit afgelopen jaar zo goed bent hersteld! Mooi hoor die plaatjes van het witte landschap, hoort toch wel bij een echte winter...

    Fijne dag! Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat de operatie zo goed uitgepakt heeft! En tjeetje alweer een jaar geleden... Wat hadden we toen een sneeuw zeg! Ik hoop echt op een witte kerst, sprookjesachtiger kan toch niet!
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja wat een verschil met vorig jaar idd. Van mij mag die sneeuw wel wegblijven hoor hihi (niks aan met post bezorgen)Maar wie weet wat er nog komt!!

    Fijne zondag en groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En bijna vergeten! Fijn dat het beter met je gaat natuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat je zo goed bent hersteld !!!
    Jaah we hadden vroeg sneeuw vorig jaar.
    Laat het nog maar even weg blijven tot KERST :-)
    Dan mag het ...
    Fijne avond !!! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sneeuw ja eind november / begin december dat komt niet zo vaak voor. Hoe mooi ik het ook vind, ik sta nog niet vooraan in de rij om het te bestellen. Goed te lezen dat jij er een heel stuk beter voor staat dan vorig jaar! Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...