zaterdag 31 december 2011

December daily ~ 31 ~ de laatste.....

De laatste december daily!
Een project waar ik ingesprongen ben na de eerste december daily van Elly. En wat was het leuk om dagelijks te posten. En vooral jullie reacties te lezen, velen kwamen dagelijks even langs, m'n bezoekersaantallen zijn over de 10000 gegaan deze maand!
En veel nieuwe volgsters erbij, wat ontzettend leuk dat jullie bij mij komen lezen en kijken. Allemaal van harte welkom en laat je horen want dat vind ik superleuk. En wie weet hoe dit een vervolg gaat krijgen....ik blijf jullie natuurlijk ook in m'n 3e blogjaar regelmatig een kijkje in mijn leven geven. 1 januari is het al weer 2 jaar geleden dat ik mijn blog startte en dat gaan we natuurlijk wel vieren!!!!
 

Maar eerst nog vandaag. De oliebollen zijn gebakken en lekker!

 
 

Alles staat klaar voor een gezellige avond met vrienden.


 Deze spreuk kreeg ik met Kerst als cadeautje van onze zoon, lief he!?

Dit zijn altijd dagen om terug te kijken, het was weer een mooie jaar met veel hoogtepunten. Onze dochter geslaagd, 18 geworden, en met veel plezier en succes aan een nieuwe studie begonnen.Onze zoon tot over z'n oren verliefd en lekker aan de studie en stage.
Zelf ben ik helemaal hersteld na een operatie eind vorig jaar, het was een pittige tijd en het heeft best even geduurd maar ik voel me weer top!
Natuurlijk ook dieptepunten zoals het overlijden van de oud-directeur van de school waar ik werk, 56 dus veel te jong en ik maar ook veel collega's missen hem.
Maar daarnaast hadden Floor en ik samen weer heerlijke vakanties naar Istanboel in het voorjaar, fietsen en kamperen in Frankrijk deze zomer en naar Turkije in oktober. We hebben alweer leuke plannen voor komende zomer.
En ik ben gaan Whats-appen (met m'n kids) en heb Facebook ontdekt. En zo (weer) contact gekregen met oudcollega's, familie en oude vrienden....heel bijzonder.


Ben benieuwd of 2012 weer zo'n bijzonder en goed jaar gaat worden.

Ik wens iedereen een hele gezellige avond, en heel veel gezondheid, liefde en geluk in 2012 en natuurlijk tot blogs in het nieuwe jaar.




22 opmerkingen:

  1. Lieve Jolanda en familie,
    Wat zien die oliebollen er heerlijk uit!!!!!
    Fijn om dit jaar aftesluiten met ook mooie herinneringen en vol goede moed aan een nieuw te beginnen, wij wensen jullie alle goeds, gezelligheid EN gezondheid!!
    Fijne jaarwisseling en tot in het nieuwe jaar!
    Liefs
    Jacques en LIa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb genoten van je december daily Jolanda, en je oliebollen zie er wel heel smakelijk uit hoor.
    ik wens jullie een fijne jaarwisseling en al het goede voor het nieuwe jaar..
    Lieve groet....Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het wordt vast afkicken Jolanda maar voor december heb je het maar mooi gedaan...elke dag een post!

    Ik wens jou en je gezin een hele fijne jaarwisseling en alle goeds toe in 2012!!!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Yolanda.....ik heb genoten van je dagelijkse post in december......heerlijke avond meis......wij krijgen ook vrienden .....ik ga de boel nu klaar zetten en nog wat bakken en dan zijn we klaar........liefs van mij...xxx....


    Een heel goed en vooral gezond 2012 !!!.......

    Bedankt voor je liefde en steun van het afgelopen jaar......

    Het voelde als een warme deken......

    Liefs van mij....xxx.....



    ★ ┊    ★ ┊┊   ★ ┊  ★ ┊    
    ┊   ┊ ☆   ☆┊ ┊     ★┊  
      ★ ┊    ★ ┊ ★ ┊ ★ ┊
    ┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊ ☆ ☆ 
    ☆┊   ☆   ★ ┊    ★ ┊┊ ☆   
    ┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊★┊ ★
    ☆┊ ☆   ★ ┊    ★ ┊ ☆



    A very good and healthy 2012 !!!......

    Thank you for love and support of the past year........

    It felt like a warm blanket..........

    Love from me....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was 1 van degene die elke dag even kwam kijken. Ik vond je december daily bijzonder goed geslaagd!
    Veel plezier vanavond. En tot volgend jaar.
    Dat dat ook maar weer een goed jaar mag worden voor jouw en de jouwen.

    Lieve groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb de afgelopen maand genoten van je mooie en vaak ook inspirerende posten; bedankt!

    Fijne jaarwisseling gewenst en een gelukkig, gezond en liefdevol 2012.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vond het heel gezellig,om iedere dag even te komen kijken en dan is
    een reactie een kleine moeite.
    Een fijne jaarwisseling en tot Blogs.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ook al zelf gebakken,dat vind ik zo goed,haha ik heb ze gekocht,ik wens je een fijn Oud en Nieuw en al het goeds voor in 2012 en de spreuk is zekers mooi! lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wens jou en je familie een gezellig, gelukkig en gezond 2012.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een fijne avond en een fantastisch 2012.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oliebollen, nee die bak ik niet meer. Ik heb ze gekocht en ze waren zo lekker dat er nog maar twee over zijn.
    Ons jaar was niet zo leuk, dus we hopen op een heel goed nieuw jaar en dat wens ik jou ook lieve Jolanda.
    Geluk, gezondheid en voorspoed voor jullie allemaal, dat is mijn wens.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je Daily December blog vond ik ontzettend leuk om te volgen. Heb er echt van genoten.
    Ik wil je een gezellige jaarwisseling wensen en een heel goed 2012.
    Ik vier vandaag al mijn nieuwjaar!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Jolanda,
    Ook mijn afgelopen jaar was geweldig, en niet in de laatste plaats door het ontdekken van het fenomeen BLOG. Wat een verrijking is dit gebleken. Heerlijk, ik geniet er dagelijks van en heb er zulke leuke contacten door gekregen en een paar heel lieve mensen ontmoet...
    Ik wens jou en je gezin ook een heel fijne jaarwisseling en een fantastisch mooi 2012..
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bedankt voor de leuke dagelijkse December blogjes , ik heb er erg van genoten en keek er elke dag naar uit !
    Hoop dat we ook in het nieuwe jaar weer mee mogen genieten van jullie belevenissen en mooie foto's ....
    Hele fijne jaarwisseling en goed , gezellig en gezond 2012 !!
    Groetjes Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie post om een goed jaar af te sluiten, en in het nieuwe jaar wordt het afkicken van het dagelijks bloggen hé?!
    Ik wens je alle goeds!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha Jolanda; Je hebt je best gedaan met iedere dag een berichtje! leuk!
    Fijne jaarwisseling en een goed 2012 gewenst!
    groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dag Jolanda,
    Ik wens je een fijne jaarwisseling en een goed en vooral gezond 2012!
    Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goed van je zeg, dat je elke dag van december een post hebt kunnen plaatsen. Maar het kostte volgens mij geen moeite hé?
    Ik vond het leuk om je posten te lezen. Op naar januari? ☺
    Gelukkig Nieuwjaar, Jolanda!

    Groetjes, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Jolanda,

    Ik wens jou en de mensen om je heen, alle goeds voor 2012.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...