zondag 4 december 2011

December daily ~ 4 ~


Wat een leukerd he, ik kon ze niet laten liggen...hebben jullie dat nou ook in deze tijd?
Alvast een klein boompje op tafel...


Ik had echt in m'n hoofd om deze Kerst te gaan decoreren met de mooie aquagroen/blauwe kleur maar ik vind het rood ook zo leuk in de decembermaand.....het gaat denk ik een combinatie worden!


En... herkennen jullie het geurzakje van Alma, blogmeiden van de Haarlemse blogmiddag?


Ik begin steeds meer zin in Kerst te krijgen...en ik heb zo'n leuke blogster voor de groepsknuffel van Lynda!

Voor iedereen die vanavond of morgen Sinterklaas viert, natuurlijk een hele gezellige viering.
Morgenochtend komt -ie op school, zo leuk! En omdat ik op school de huisfotograaf ben. mag ik mee alle klassen langs!

Tot morgen allemaal!

29 opmerkingen:

  1. ik lees een blij mens ;)!!!! Gezellig met dat rood....

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet van een heerlijke zondag......leuk hoor je kersthoekje zo.......tot morgen he......kan niet ik doe niet mee....hihihih!!! ....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier thuis ook alvast een miniboompje.
    Wat een grappige vogeltjes leuk zo met dat rood !!!
    Veel plezier morgen ;-) Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig die rode vogeltjes. Heerlijk kerst hoekje. Hier staat ondertussen een kleine kerstboom met lichtjes...kon het ook niet laten.
    Lieve groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Jolanda,
    Wat lief, die kleine vogeltjes.. Als ik het zo zie, vind ik rood ook zo mooi, maar op de een of andere manier komt het toch niet voor in ons huis... Het wordt wit en zilver bij ons dit jaar. Ik wens je nog een heel fijne zondag en veel succes morgen op school. Geniet ervan..
    Laat je ons wat foto´s zien? Kunnen we even meegenieten met al die kindertjes...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze toch schattig die kleine boompjes.

    De kerstsfeer begint bij mij ook te kriebelen hoor, straks op zolder even in de dozen snuffelen.

    Fijne zondag!

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jolanda,

    Wat een schattig vogeltje in jouw mini kerstboom.
    Denk dat ik morgen ook maar eens een klein boompje ga halen. Alleen die geur van de kerstboom word ik al helemaal blij van.
    Veel plezier morgen.

    Gr wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Rood is niet echt mijn kleur, maar jouw kerstrode vogeltje is prachtig Jolanda.
    Wat leuk hè die groepsknuffel ik ga van de week voor een kadootje kijken. Ik heb er zin in.
    Fijne avond.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt een schattig vogeltje.

    En ik begrijp je helemaal. Ik val de laatste tijd veel op wit en roze. Maar ook bij mij is kerst echt rood. En ook hier sluipt het er langzaam in. Maar dat had je misschien al gezien op mijn blog.
    Gr Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige vogeltjes, ze komen zo heel klein,doch opvallend uit het boompje kijken.
    Veel plezier morgen!

    Groetjes,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je vogeltje is een schatje. Ikzelf ben echt van het roze en lila, en met de kerst komt daar dan off white bij. Maar rood *mag* wel hihi. Ja die groepsknuffel, leuk hoor ♥

    Groetjes van marian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja leuk, ik vind rood ook echt zo'n mooie kleur met Kerst, het past er gewoon helemaal bij!
    Maar goed, ik ben natuurlijk helemaal van de kleur dus voor mij geen boom met één kleur, gewoon lekker alles door elkaar..
    Ik moet het in die periode wel erg opgeruimd houden in huis anders word ik gek :)

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Jolanda,
    Gezellig bij je, ik kom helemaal in de stemming.
    Ziet er weer sfeervol uit.
    Leuk om je zondag weer even te zien. Het magazine...was al in 1 dag uitverkocht, dus helaas.
    Tot gauw,
    liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuk dat rood in je boompje, ik vind het echt een kleur die bij de Kerst past, zelf heb ik niks met aqua, paars, enz. hier ist klassiek zilver, met een vleugje kleur ( heb bijna alleen maar oude kerstversiering)
    veel plezier morgen op school
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het geurzakje herken ik ;-)
    He knap hoor van je elke dag een post, petje af
    Rood is wel mooi hoor, vooral met Kerst. Leuk vogeltje heb je daar gekocht.

    Fijne dag morgen en we krijgen wel de foto's te zien hè.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een sfeervol hoekje Jolanda! Vorig jaar had ik op de een of andere manier een zwak voor rood, ik weet nog niet wat het dit jaar gaat worden.

    Veel plezier morgen met Sinterklaas! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ook "mijn" zakje ligt klaar voor de kerstperiode. Zo fijn om nog eens terug te denken aan onze bijzondere ontmoeting!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik las je reactie bij mij, maar helaas dit ligt aan blogger en met mij nog zo'n 700 andere bloggers in binnen en buitenland!
    Dus jammer genoeg kon ik dit niet zelf verhelpen.

    Dank je wel voor je reactie en nogmaals een mooie dag morgen

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gezellig hoor alvast een klein boompje en roodaccenten vind ik altijd erg leuk om deze tijd van het jaar. Succes morgen met de foto's!

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo leuk al een klein boompje in huis. En de vogeltjes zijn enig. Hier alleen nog maar mijn adventsboom maar ook al heel gezellig.
    Fijne week en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk dat je een fotograaf mag zijn morgen. Je vogeltjes zijn errug leuk waar heb je die vandaan? Groet carina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Tja, wat het rood/wit betreft ben ik natuurlijk niet erg objectief, vind het gewoon een heerlijke combi! Toch suprlief die vogeltjes! En dat geurzakje heb ik toevallig ook!
    Zie je morgen weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ja de kerst....snel gaat t nu eerst de winkel klaar maken en dan thuis,kerstboom is niet mijn ding maar de rest eromheen dat is erg leuk.
    groetjes,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ook ik vind de kleur rood,dé kleur voor Kerstmis.
    Ieder jaar komt dit weer terug bij mij en het verveelt me nooit.
    Wat een grappig lief boompje heb je daar staan,met een heel mooi geurzakje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ja , als de sint voorbij is , begint de kerstpret !

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Rood is inderdaad dé kleur voor kerstmis, mits met mate gedecoreerd.
    Je foto's spreken boekdelen: ik heb ook zin in de Kerst!
    Wat leuk dat je op school mag fotograferen! Wij hebben vanmorgen in de natte sneeuw én hagel Sinterklaas en de Pieten verwelkomt! Was erg leuk!

    Groetjes, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Jolanda,

    Ik hoop dat je een supergezellige ochtend hebt gehad vandaag. Wat een eer dat jij de huisfotograaf bent! Zo vier je toch nog een beetje Sinterklaas :-)

    Een gezellige nieuwe week,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...