dinsdag 6 december 2011

December daily ~ 6 ~


De boom staat al klaar.......buiten.
Afgelopen weekend kochten we 'm al. Ja, inderdaad vroeg maar deze week komt het er niet meer van en zaterdag wil ik 'm neer gaan zetten! Ik weet niet alleen niet of ik zo lang kan wachten.
 En er was nu keuze genoeg, dus een mooi smal boompje uitgezocht die precies past op de plek waar ik 'm graag wil hebben....
Ik vind het altijd zo leuk om een boom uit te zoeken, vorig jaar kon het niet want zat of liever gezegd, lag ik in de lappenmand.
  

En deze prachtige sterren zag ik bij de H.EMA. Vroeger thuis hadden we er ook een voor het raam met een lichtje erin. Ze hadden ze met allerlei motiefjes en patronen.
Nu nog op zoek naar een lampje dat erin kan en een mooi plekje om ze op te hangen.


Ik krijg steeds meer zin in Kerst!
Fijne avond en tot morgen.....

19 opmerkingen:

  1. Wat leuk die sterren.
    Wij hadden ze vroeger thuis,bij mijn ouders dus ook hangen,maar dan rode.
    en als we dan alleen de lichtjes in de boom en van de twee kerststerren aan hadden,gaf dat zo'n mooie rustige sfeer.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie boompje, zou ook een mooi maatje zijn voor hier. Ik wil eigenlijk ook as weekend de boom zetten. Maar ja, zaterdag en zondag werken, dus dat zal nog lastig worden.
    Die sterren zijn superleuk, echt jeugdsentiment!
    Ik ga ook nog even bij gisteren kijken hoor, toen kwam het er niet van!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie boom Jolanda...en de sterren, ik ken ze;-) leuk zijn ze hé?! Je hebt gelijk, dat je er alvast één hebt gekocht, helemaal als het je helemaal naar zin is. Ik heb vanmiddag een boom achter uit laten zetten voor in de tuin. Die was ook zo ontzettend mooi van vorm. Ik weet zeker dat ik niet zo ééntje weer vind. Maar twee meter in mijn Beetle;-) haha, dan had mijn moeder (die mee was) moeten lopen.

    Veel plezier met de voorbereidingen!

    Fijne avond,
    Liefs, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat heerlijk voor je Jolanda dat je nu weer zelf een boom kunt uitzoeken.. genieten van het versieren en het toeleven naar kerst!
    die sterren zijn echt heel mooi! ik heb vorig jaar ook eentje gekocht, doet me ook denken aan vroeger, zo leuk!

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Jolanda,
    Bij mijn ouders hangt nog steeds zo´n kerstster met een lampje erin, voor het raam, gedurende de hele advent geloof ik...
    Lekker dat je al een boom hebt uitgezocht, nu staan alle mooie exemplaren er tenminste nog. Wij waren helemaal vroeg dit jaar, afgelopen donderdag (was pas 1 december) al gekocht en afgelopen zaterdag al in huis...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een mooie boom uitgezocht Jolanda.
    Wij hebben al jaren een kunstboom, maar toch vind ik dat er niets boven een echte gaat.
    Ohh....en die sterren zijn mooi, ik zag ze hier ook bij de Hema.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan me voorstellen dat je na vorig jaar helemaal zin hebt om de boom op te tuigen. En volgens mij wordt het een plaatje!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, ik zag de sterren ook al liggen gisteren bij de HEMA! Maar niet gekocht, heb wat anders gehaald ☺
    Wat een mooie boom heb je uitgezocht! Da's het voordeel van vroeg uitzoeken he: keuze te over!

    Groetjes, Marjolijn ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een mooie boom. Waarom zet je hem vast niet binnen? Het gaat morgen stormen!
    Veel plezier bij het optuigen.

    Fijne avond,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Jolanda,
    Mooie boom zeg hier staat hij al. en de sterre jaah echt leuk ik had ze ook gevraagd van Sint maar helaas zat er niet bij.
    Ik ben benieuwd hoor hoe alles eruit gaat zien bij je!
    fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie boom heb je uitgezocht,ja dat was vorig jaar wel anders...dus nu extra genieten!!

    Succes met het mooi maken van je boom, ik zie het vanzelf.....

    Liefs Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk toch....nou zelf ik heb het bijna kerstklaar hier ....sober en rustig maar mooi ben tevreden.....ben benieuwd naar je foto's straks.....liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige boom! En wat een mooie sterren!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi boompje hoor Jolanda.
    Daar maak jij vast weer iets moois van.
    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo; Jij hebt de eerste keus gehad met je boom!
    Buiten staat hij ook wel leuk,hoor!
    De papieren sterren zag ik ook bij de hema;prachtig zijn ze...jammer dat ik ze toen niet gekocht heb.
    Wordt vast gezellig bij jou!
    groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bij mij gaat het nu toch ook wel wat kriebelen, doen we wel of geen boompje, ze ruiken zo heerlijk. Mooie sterren heb je gevonden.
    LIeve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja ze blijven leuk die sterren, wij hadden vroeger ook een rode voor her raam hangen....en dan ook nog eens twee rode kerststerren erbij,wel ik vind wit dan wel veel mooier....je boom is een plaatje en ik wens je veel plezier met het optuigen....Lieve groet......elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige boom hoor en die sterren wat zijn ze mooi ....heerlijke sfeertje krijg je daarvan ..... veel plezier met het zetten van je boom lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hebt een mooie boom uitgezocht, zelf wil ik deze weer er eigenlijk ook nog even een uitzoeken... Mooie sterren!

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...